Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog

Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder

Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)

Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Nou Co zeg nu zit er mosterd op de mijne . En ik ben voor de rode loperts .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Meeh, ik voel me nu ontzettend rot. Ik neem afstand van de Kitlers even. Heb het nu even verziekt en dat was helemaal niet mijn bedoeling.

Jammer dat ik dan niet wordt geloofd.
quote:Kia-Ora schreef op 08 oktober 2015 @ 19:14:

Nou Co zeg nu zit er mosterd op de mijne . En ik ben voor de rode loperts .Je moet niet met alles de nummer 1 willen zijn he! Streberinnetje (Lijk je veul op mijn)
Nou ben ik nieuwschierig naar je plaatje sherlotte
quote:SherlotteHolmes schreef op 08 oktober 2015 @ 19:15:

Meeh, ik voel me nu ontzettend rot. Ik neem afstand van de Kitlers even. Heb het nu even verziekt en dat was helemaal niet mijn bedoeling.

Jammer dat ik dan niet wordt geloofd.

Hey!! Hieerrrrrrrrr blijven jij!!!!! We (tenminste ik) plaag je alleen maar he!!!

Jammer dat ik dan niet wordt geloofd.Volgens mij plagen ze je Sher

Jammer dat ik dan niet wordt geloofd.Ik heb het plaatje gemist, dus van mij mag moet je blijven.

En meelezers: jullie moeten niet vragen of jullie nogen meedoen hoor. IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Sher, ze plagen je alleen maar! Ik heb het plaatje ook niet gezien, maar niemand hier zieke plaatjes, jij ook niet. Dus ze weten heus wel dat het per ongeluk was. Ik wil je verhalen van Siebje niet missen . En jijzelf bent ook best leuk !
Welkom Aristo! Je bent niet toevallig 'mijn' meelezert, he? Niet dat het wat uitmaakt hoor, WELKOM, WELKOM!

Door gaat nog een reis voor je regelen als ze weer eens langs komt waaien, of misschien heeft iemand anders een leuke bestemming?
Lotje, niet weggaan!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nee Madame die gene ben ik niet. Ik heb het verhaal niet mee gekregen. Maar wat ik wel heb gelezen is verschrikkelijk. Wel erg fijn van de excuses. Dat verlicht de boel toch een beetje.
quote:MadameHooch schreef op 08 oktober 2015 @ 19:26:

Welkom Aristo! Je bent niet toevallig 'mijn' meelezert, he? Niet dat het wat uitmaakt hoor, WELKOM, WELKOM!

Door gaat nog een reis voor je regelen als ze weer eens langs komt waaien, of misschien heeft iemand anders een leuke bestemming?Niet zo achterdochtig worden he!
quote:Corona67 schreef op 08 oktober 2015 @ 19:15:

[...]

Je moet niet met alles de nummer 1 willen zijn he! Streberinnetje (Lijk je veul op mijn)Ik ben al topics de uitrollert . Moeilijk hoor je rol laten varen. Wie ben ik nu dan?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 08 oktober 2015 @ 19:32:

[...]

Ik ben al topics de uitrollert . Moeilijk hoor je rol laten varen. Wie ben ik nu dan?DE OPPERSSLET!!!!

[...]

Ik ben al topics de uitrollert . Moeilijk hoor je rol laten varen. Wie ben ik nu dan?

Waar Breezer staat moet Kitler staan. Stop de tijd!
quote:MadameHooch schreef op 08 oktober 2015 @ 19:26:

Door gaat nog een reis voor je regelen als ze weer eens langs komt waaien, of misschien heeft iemand anders een leuke bestemming?

Zal pas straks zijn dan. Ben nog even bezig

Maar Arie, je krijgt dus nog een gezellige reis
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ach Sher ze zitten je te plagen! Niet weggaan schatje .
Mel wanneer ga jij vliegen?

[...]

Ik ben al topics de uitrollert . Moeilijk hoor je rol laten varen. Wie ben ik nu dan?En ik heb al veul mensen hier rode loperts uit zien rolluh.. Was mij niet duidelijk dat dat al vergeven was.
quote:Kensi schreef op 08 oktober 2015 @ 18:07:

Nou ja het zijn eigenlijk geen sproeten, maar de roestige uiteinden van mijn stalen zenuwenDit vind ik een hele mooie uitspraak!
Sher ik heb t plaatje ook niet gezien maar geschreven komen dingen heeeeel anders over waardoor het mij soms ook niet geheel duidelijk is wanneer iemand sarcastisch doet en wanneer niet.

Maar we zijn allemaal mens en we maken allemaal weleens een inschattingsfoutje toch?

So stay!
Sherry please don't go!!!!!
Heb ik wat gemist?
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Aristo welkom
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven