Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog

Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder

Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)

Happy new topic!
Moggel lekker weertje he! Wij zitten in de auto naar Noordwijk om daar mijn moeders 60e verjaardag te vieren. Vet raar joh. Paar weken terug papa dood en nu het beste van een verjaardag proberen te maken. Heel dubbel. Het weer zit wel mee joh gister nog lekker kunnen wielrennen ook. Wat zijn jullie weekend plannen?
Moge!

Gefeliciteerd met je moeder

Zal best even raar zijn om het te vieren, maar ook wel weer een mooie mijlpaal.

Hoop dat jullie ondanks alles een leuke, zonnige dag hebben.

Hier geen plannen verder.
Gefeliciteerd! Wij gaan zo wandelen in het bos. Daarna nog ff sporten waarschijnlijk. Morgen kleren bij elkaar rapen voor vakantie.

Ff zeiken. Ik zit met een pestsituatie op mijn werk. Dit heb ik aangegeven bij vertrouwenspersoon en leidinggevenden. Vertrouwenspersoon gaat met leiding van een andere ploeg praten of ik naar zijn ploeg mag. Nou heeft een leidinggevende wel mail terug gestuurd, maar zonder inhoud.

En vandaag weer. Titel van mail was eigen overplaatsing, weer geen inhoud.

Dit stoort me echt mateloos! Grrrr, check je fucking mail voor je op zenden drukt, zo moeilijk is het niet en ik zit maar in onzekerheid hoe en of het opgepakt wordt.
Hmmmm....komt ook een beetje ongeïnteresseerd over vind ik.

Maar wat vervelend, zo'n pestsituatie. Wordt jij gepest of iemand in jouw ploeg en heb je daar geen zin in (terecht trouwens)?
Gefeliciteerd Tar!

En klote Mel. Leuk werk is belangrijk, maar goeds sfeer nog belangrijker..

Administratie dagje hiero. Kwartaal is afgelopen.
quote:charlottew88 schreef op 01 oktober 2015 @ 07:55:

Nou Kittlers dinsdag aanstaande mag ik voor de colonscopie naar het ziekenhuis. Vanaf maandagmiddag mag ik niet meer eten en moet ik 3 liter per dag van dit spul drinken en daarnaast ook nog andere vloeistoffen.

[afbeelding]

Ik forum mobiel en ben wat luier Dus een hallo post en reactie op Charly

Maar wat spannend! Een controle dingetje?

(misschien ben ik mosterd ......)
quote:Proffeltje schreef op 01 oktober 2015 @ 10:27:

Ahoy Kitlers!

Wat een heerlijk topic dit! Helaas (nog) geen plaatjesplakrechten, maar mijn computer staat VOL met dit soort ongein, so be prepared.

Voorlopig lees lach ik stiekem even mee en ik beloof plechtig dat ik het tempo niet bijhoud. Maar dat terzijde.

Welkom!

Ben zooooooooooo benieuwd naar je plaatjes! Kom vooral plakken,af en toe binnen vallen en plakken is helemaal vrij en up to you
quote:Anoniem01102015010102 schreef op 01 oktober 2015 @ 11:00:

Dit was gisteren, heb het even laten bezinken, maar wil eigenlijk niet dat 'het schoolplein' meer weet. Ik ben nu eenmaal wat te herkenbaar.Bah,wat klopte zeg!
Alle reacties Link kopieren
Kom ook even

Tardar gefeliciteerd met je moeder's verjaardag. Logisch dat het dubbel voelt. Hopelijk toch een fijne dag.
quote:melbrw schreef op 02 oktober 2015 @ 15:42:

ik zit me echt dood te vervelen hier (achter een receptie vandaag)

er belt bijna niemand, er is geen spreekuur, driekwart van het personeel dat überhaupt op komt dagen op vrijdag ( ja we zijn hier ambtenaren) is al een uur of 2 pleite. ik moet tot vijf, er moet in ieder geval iemand de telefoon opnemen om bellers te vertellen dat er heulemaal niemand aanwezig is die hun vraag kan beantwoorden.

dus ik zit al de hele middag tuin ideeën te googlen, en plaatjes van Thaise eilanden op te zoeken.

volgende week vrijdag vliegen we naar Bangkok, drie weekjes eiland hoppen

[afbeelding]Ziet er moohooi uit!!!!! Fijne vakantie
quote:Kensi schreef op 02 oktober 2015 @ 15:42:

Hier ook een ziekenhuisklant. Nou ja, eenmalig. Maandagmiddag naar de oogarts. Dan worden er fundusfoto's gemaakt. Gewoon foto's van je ogen, dit omdat ik diabetespatiënt ben. En jaarlijks worden er foto's van je ogen gemaakt, om te kijken of er evt schade aan de ogen is door de diabetes.

Fijn weekend iedereen en beterschap voor de zieken

Is ook niet leuk Kensi

Diabetes helemaal niet.....
Genoeg wijn hier lalalalala op een parkeerplaats hamburgers eten ftw. Lang verhaal. Vertel ik nog wel. Best grappig. Veel weekend plezier enzo enne wat een prachtig weer. Fak hee.
Klinkt leuk, Saus. Ik wil ook een hamburger!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:melbrw schreef op 03 oktober 2015 @ 12:08:

Gefeliciteerd! Wij gaan zo wandelen in het bos. Daarna nog ff sporten waarschijnlijk. Morgen kleren bij elkaar rapen voor vakantie.

Ff zeiken. Ik zit met een pestsituatie op mijn werk. Dit heb ik aangegeven bij vertrouwenspersoon en leidinggevenden. Vertrouwenspersoon gaat met leiding van een andere ploeg praten of ik naar zijn ploeg mag. Nou heeft een leidinggevende wel mail terug gestuurd, maar zonder inhoud.

En vandaag weer. Titel van mail was eigen overplaatsing, weer geen inhoud.

Dit stoort me echt mateloos! Grrrr, check je fucking mail voor je op zenden drukt, zo moeilijk is het niet en ik zit maar in onzekerheid hoe en of het opgepakt wordt.

Pfff,wat stom van je leidinggevende......Mag er wel iets handiger mee omgaan.

En want de reden van overplaatsing is klote
Het zit zo. Op de terugweg vanuit Frankrijk hebben we met zijn allen tussen de vrachtwagens op een parking hamburgers staan bakken dus soort Inside joke was dit. Camper versieren met ballonen en daar stonden we net dus ook op een parkeer plaats haha. Met van die houten picknick banken echt we trokken heel wat bekijks. Maar lekker gegeten joh!!!
Voor Mel. Wat een pannenkoek die baas.
Mogguhhhhh (Ben vast als enige al wakker )

You are moet natuurlijk I am zijn
quote:Corona67 schreef op 04 oktober 2015 @ 07:21:

[img]http://itsfunny.org/wp-content/uploads/ ... Minion.jpg[/img]
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Kiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Seed!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven