Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog

Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder

Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)

Happy new topic!
quote:Kia-Ora schreef op 04 oktober 2015 @ 09:36:

[...]

................

*zeukmodus weer uit*Zeikmodus?! Oh wacheffe, zeUkmodus....dan is het goed

goedemorgen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 04 oktober 2015 @ 11:00:

[...]

Zeikmodus?! Oh wacheffe, zeUkmodus....dan is het goed

Ik zeuk hier wat af .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ik ben nog maar een newbee hier, en weinig recht van spreken. Maar wil de zieken beterschap wensen. Ik weet ook niet wat er allemaal aan de hand is, het is aan degene zelf of het word verteld.

Dat plaatje met die tandpasta en tandenborstel vond ik niet grappig. Maar dat is mijn probleem. Jullie zullen dit wel een rare post vinden. Sorry daarvoor.
quote:Kia-Ora schreef op 04 oktober 2015 @ 11:09:

[...]

Ik zeuk hier wat af .Beter dan zeiken, zit je steeds op die ondersteek, erg ongemakkelijk
quote:Kensi schreef op 04 oktober 2015 @ 11:28:

Ik ben nog maar een newbee hier, en weinig recht van spreken. Maar wil de zieken beterschap wensen. Ik weet ook niet wat er allemaal aan de hand is, het is aan degene zelf of het word verteld.

Dat plaatje met die tandpasta en tandenborstel vond ik niet grappig. Maar dat is mijn probleem. Jullie zullen dit wel een rare post vinden. Sorry daarvoor.

Vind je post niet raar hoor. En hoezo zou je geen recht van spreken hebben?

Er is de laatste tijd wel veel gebeurd en dat is lastig bijhouden, zelfs voor de niet-newbees.

Ik ga niet voor de rest spreken want dat is niet aan mij, niet iedereen plempt hier alles zo neer als ik dat doe . Maar als je van mij iets leest over dates met Scotty, heeft dat te maken met bestralingen tegen borstkanker.
Oh ok. Sterkte ermee
Ik meld me ook weer even snel tussen de dingen door.

Balen dat je herstel langzaam gaat Kia

En mel hoop dat je snel iets te horen gaat krijgen, vervelend als je nog niks weet.

En Cor, fijn dat het wat beter gaat met je zoon.

Ik heb gisteravond bardienst gehad, dus ben nog een beetje taai, hard gelopen voor mannen die bier en eten willen.

Nu met vinnie naar de snackbar, lekker aan de vette hap

Fijne dag iedereen
quote:Kensi schreef op 04 oktober 2015 @ 11:28:

Dat plaatje met die tandpasta en tandenborstel vond ik niet grappig. Maar dat is mijn probleem. Jullie zullen dit wel een rare post vinden. Sorry daarvoor.O, die vond ik juist wel leuk
quote:Grobbekuiken schreef op 04 oktober 2015 @ 11:48:

[...]

Vind je post niet raar hoor. En hoezo zou je geen recht van spreken hebben?

Er is de laatste tijd wel veel gebeurd en dat is lastig bijhouden, zelfs voor de niet-newbees.

Ik ga niet voor de rest spreken want dat is niet aan mij, niet iedereen plempt hier alles zo neer als ik dat doe . Maar als je van mij iets leest over dates met Scotty, heeft dat te maken met bestralingen tegen borstkanker.Grobbie en ik gaan bijna hand in hand naar Scotty.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 04 oktober 2015 @ 12:35:

[...]

Grobbie en ik gaan bijna hand in hand naar Scotty.
quote:Grobbekuiken schreef op 04 oktober 2015 @ 12:54:

[...]

Voor over een tijdje .
quote:Grobbekuiken schreef op 03 oktober 2015 @ 12:12:

Hmmmm....komt ook een beetje ongeïnteresseerd over vind ik.

Maar wat vervelend, zo'n pestsituatie. Wordt jij gepest of iemand in jouw ploeg en heb je daar geen zin in (terecht trouwens)?

Ik word gepest, door 1 leidinggevende.

Vandaag kreeg ik mail van de ploegchef, functioneringsgesprek moest doorgang hebben, de rest was voor nu niet relevant. En gezeik omdat ik tijdelijk even in de andere ploeg zit omdat ik tijdelijk even bij mijn zus in huis zit om op haar hond te passen. ( dit doe ik al jaren twee keer per jaar, nooit gezeik over gehad, anders kan ik niet op komen dagen voor werk. )

Dus ik ben weer over mijn zeik.

Toen werd ik dus op dat moment opgeroepen voor werk. ( de vaste kitlers die niet weten wat ik doe, stuur ff een pb als je het wil weten want dit is wat onduidelijk zo, ivm herkenbaarheid)

Na het werk gedaan te hebben, moest ik huilen op de weg terug, omdat ik eigenlijk wil kappen, per direct. Heel gesprek gehad met een ploegmaatje en de leidinggevende van die dag ( van de ploeg waar ik heen wil).

Ik zit er gewoon doorheen en blijkbaar is een gesprek belangrijker dan iets doen aan het hele pestgebeuren. Niemand van de ploegchefs is er uberhaupt op ingegaan.

De leidinggevende van vandaag was wel heel lief, hij heeft me per direct op ziek gezet en me aangeraden een gesprekje met een psycholoog te hebben, om mij te helpen hieremee om te gaan.

Hij gaat vandaag contcact opnemen met andere ploegchef.

Mijn hobby voelt echt al een jaar als een fucking strafkamp, ik wil niet langer dat die eikel mijn leidingevende is, andes kap ik er echt mee. Grote personeelstekorten of niet. Ik vind het gewoon kut voor mij, omdat ik mijn hobby/werk moet opgeven en ik vind het kut voor mijn ploeg, omdat de werkdruk al extreem hoog ligt.

En ik kan heel erg een knuffel genruiken nu.
Eerst maar eens hier mee beginnen:

Ehm, weet natuurlijk niet of dat gaat werken, maar als je dit hele verhaal nou eens op papier zet, en dat meeneemt naar het functioneringsgesprek?

Ik begrijp dat er behoorlijk wat leidinggevenden zijn, met wie ga je dat gesprek hebben?

Is er een vertrouwenspersoon bij jullie?

Sorry voor alle vragen, maar het is toch van de zotte dat een leidinggevende het blijkbaar nodig vindt zich op deze manier te laten gelden en jij eraan kapot gaat!
voor Mel

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
en deze voor Grobje en Kia

en deze voor iedereen die er eentje wil

quote:melbrw schreef op 04 oktober 2015 @ 12:59:

[...]

.

Ach lieverd toch wat een klote situatie weer! Doe je er zelf alles aan om het op te lossen krijg je dit weer! Ik heb het zo met je te doen . Je bent zo'n topper met een hartje van goud! Heb het grootste respect voor het werk dat je als "hobby" doet! Ik hoop dat het snel een oplossing gaat vinden en jij niet om deze klote reden moet stoppen .

Rot dat we behalve wat woordjes en een digitale knuffel niets voor je kunnen betekenen!

[img]https://www.kaartje2go.nl/kaarten/sendi ... essart.jpg[/img]
plaatje van Kia

en ik me maar afvragen waarom doen die plaatjes het niet .

Ik ben ook zo'n muts soms .

Wil iemand hem even plakken?
quote:rosanna08 schreef op 04 oktober 2015 @ 13:24:

plaatje van Kia

[img]https://www.kaartje2go.nl/kaarten/sendi ... essart.jpg[/img]Thanks Roos
Punt was ook dat het werk van daarstraks iets was waarbij je daadwerkelijk iemand helpt en mijn collega's allemaal waren van: hier doe je het voor. Vandaar dat ik moest huilen, want ik wil nietweg. Maar dit gaat echt zo niet langer
Hoi lieve schatjes!

Het spijt me dat ik zo weinig reageer hier.

Vriendlief en ik zaten even in een dipje maar hebben de liefde herondekt.

Door mijn slaap tekort werd ik niet veel leuker en we zijn er achter gekomen als hij mij uitput, ik dus veel beer slaap en hij dus ook.

Mel, wat ontzettende klote werksituatie. Wel heel erg fijn dat je nu op ziek staat. Dan heb je even rust lijkt me.

Grob, ik heb grote bewondering hoe jij vecht. Ik vind het heel bijzonder hoe jij met alles om gaat.

Kia, heel heel veel beterschap. Ik hoop dat jij je snel beter gaat voelen.

Tadar, gefeliciteerd nog met je moeder. Klinkg hartstikke leuk, met de camper op een parkeerplaats hanburgers bakken.

Knuffels voor iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven