Hier Kitleren we verder :D
zaterdag 12 september 2015 om 14:33
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers
Uitgebreide welkomspost komt nog
Euhm, tja......
...............................
We proberen het maar nog een keer
Hier Kitleren we verder
Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Voor wie geen leven heeft:
Kitlers (deel 1)
Kitlers the sequel
Kitleren! (deel 3)
Kitler and friends part 4
Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)
To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)
Happy new topic!
Uitgebreide welkomspost komt nog
Euhm, tja......
...............................
We proberen het maar nog een keer
Hier Kitleren we verder
Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Voor wie geen leven heeft:
Kitlers (deel 1)
Kitlers the sequel
Kitleren! (deel 3)
Kitler and friends part 4
Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)
To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)
Happy new topic!
woensdag 7 oktober 2015 om 08:55
Reuzegezellige jeugd gehad. Hoop dat voor mijn kinderen ook te bewerkstelligen. Wij hebben hier dus ook het scheldkwartiertje wat mijn moeder op een gegeven moment instelde. Want dat soort woorden als hierboven houdt je niet vol natuurlijk . Heerlijk de ergste dingen er uit gooien zonder dat er straf op komt te staan. Wel soms praten over wat er gezegd is. Dochter had wat dingen met kanker gehoord op school, dus deed dat na. Wel haar gevraagd eens na te denken over wat ze nou werkelijk zegt als ze zo'n woord gebruikt. Oei. Daar schrok ze wel van. Bij de volgende sessies nooit meer het kankerwoord gehoord. Dus het is nog educatief ook
woensdag 7 oktober 2015 om 09:32
quote:MadameHooch schreef op 07 oktober 2015 @ 08:55:
Reuzegezellige jeugd gehad. Hoop dat voor mijn kinderen ook te bewerkstelligen. Wij hebben hier dus ook het scheldkwartiertje wat mijn moeder op een gegeven moment instelde. Want dat soort woorden als hierboven houdt je niet vol natuurlijk . Heerlijk de ergste dingen er uit gooien zonder dat er straf op komt te staan. Wel soms praten over wat er gezegd is. Dochter had wat dingen met kanker gehoord op school, dus deed dat na. Wel haar gevraagd eens na te denken over wat ze nou werkelijk zegt als ze zo'n woord gebruikt. Oei. Daar schrok ze wel van. Bij de volgende sessies nooit meer het kankerwoord gehoord. Dus het is nog educatief ook Ahhhh ja dat is wel heel goed!
Reuzegezellige jeugd gehad. Hoop dat voor mijn kinderen ook te bewerkstelligen. Wij hebben hier dus ook het scheldkwartiertje wat mijn moeder op een gegeven moment instelde. Want dat soort woorden als hierboven houdt je niet vol natuurlijk . Heerlijk de ergste dingen er uit gooien zonder dat er straf op komt te staan. Wel soms praten over wat er gezegd is. Dochter had wat dingen met kanker gehoord op school, dus deed dat na. Wel haar gevraagd eens na te denken over wat ze nou werkelijk zegt als ze zo'n woord gebruikt. Oei. Daar schrok ze wel van. Bij de volgende sessies nooit meer het kankerwoord gehoord. Dus het is nog educatief ook Ahhhh ja dat is wel heel goed!
woensdag 7 oktober 2015 om 11:49
Na het verslijten van 5 psychiaters en 4 spvers ben ik nog steeds bezig( vanaf 2009) om van mijn PTSS af te komen. Maar volgens mijn huidige(5) gaat dat never nooit gebeuren. Nou word er weinig aan therapie gedaan, zijn gewoon gesprekjes wat dan compleet over wat anders gaat dan de PTSS. Heb dat laatst ook aangegeven, ik zit hier voor mijn PTSS en niet voor andere onzin. Maar vervolgens gebeurd het nog steeds niet. Word daar zo moe van. Mag ook geen therapie zoals EMDR volgen, alleen maar omdat ik niet stabiel genoeg ben. En zo sukkel ik weer verder
anoniem_251917 wijzigde dit bericht op 07-10-2015 11:54
Reden: 2x dezelfde zin, 1 verwijderd
Reden: 2x dezelfde zin, 1 verwijderd
% gewijzigd
woensdag 7 oktober 2015 om 11:51
quote:Kensi schreef op 07 oktober 2015 @ 11:49:
Na het verslijten van 5 psychiaters en 4 spvers ben ik nog steeds bezig( vanaf 2009) nog steeds bezig om van mijn PTSS af te komen. Maar volgens mijn huidige(5) gaat dat never nooit gebeuren. Nou word er weinig aan therapie gedaan, zijn gewoon gesprekjes wat dan compleet over wat anders gaat dan de PTSS. Heb dat laatst ook aangegeven, ik zit hier voor mijn PTSS en niet voor andere onzin. Maar vervolgens gebeurd het nog steeds niet. Word daar zo moe van. Mag ook geen therapie zoals EMDR volgen, alleen maar omdat ik niet stabiel genoeg ben. En zo sukkel ik weer verder
Ben een totale leek hoor, maar is het juist niet de bedoeling de oorzaak van je ptss aan te pakken?
Na het verslijten van 5 psychiaters en 4 spvers ben ik nog steeds bezig( vanaf 2009) nog steeds bezig om van mijn PTSS af te komen. Maar volgens mijn huidige(5) gaat dat never nooit gebeuren. Nou word er weinig aan therapie gedaan, zijn gewoon gesprekjes wat dan compleet over wat anders gaat dan de PTSS. Heb dat laatst ook aangegeven, ik zit hier voor mijn PTSS en niet voor andere onzin. Maar vervolgens gebeurd het nog steeds niet. Word daar zo moe van. Mag ook geen therapie zoals EMDR volgen, alleen maar omdat ik niet stabiel genoeg ben. En zo sukkel ik weer verder
Ben een totale leek hoor, maar is het juist niet de bedoeling de oorzaak van je ptss aan te pakken?
woensdag 7 oktober 2015 om 12:05
woensdag 7 oktober 2015 om 12:09
Ik moet wel zeggen dat EMDR loodzwaar is trouwens. Vooral na de eerste sessie wist ik ondanks dat ik vantevoren was gewaarschuwd niet wat mij overkwam. Inmiddels weet ik wat ik kan verwachten maar toch ben ik dan nog zeker 3 dagen van de kaart. Dit plan ik gewoon in dus ik zorg dat ik 3 dagen niks te doen heb verders.
woensdag 7 oktober 2015 om 12:37
woensdag 7 oktober 2015 om 13:17
quote:Kensi schreef op 07 oktober 2015 @ 12:12:
Ik heb al EMDR gehad, niet veel, maar zijn er mee gestopt omdat ik tijdens de laatste sessie moeilijk naar het heden te krijgen was, zat er te diep in. En dat willen ze nu voorkomen. De EMDR heb ik in ziekenhuis gehad, zit sinds 2009 bij [...] , het vroegere RIAGGLieverd je moet even die naam uit je bericht halen. Want zo weten we uit welke regio je komt...
Ik heb al EMDR gehad, niet veel, maar zijn er mee gestopt omdat ik tijdens de laatste sessie moeilijk naar het heden te krijgen was, zat er te diep in. En dat willen ze nu voorkomen. De EMDR heb ik in ziekenhuis gehad, zit sinds 2009 bij [...] , het vroegere RIAGGLieverd je moet even die naam uit je bericht halen. Want zo weten we uit welke regio je komt...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 7 oktober 2015 om 13:20
quote:Grobbekuiken schreef op 07 oktober 2015 @ 11:57:
Heb gisteren al een vervroegd verjaardagscadeautje van zoon gekregen, een zilveren kettinkje met daaraan een hartje met zijn naam en een 'open' klein hartje er in.
Hoe lief en speciaal is dat!
Wat een enorme lieverd ís hij ook!
Jammer dat hij zo jong ís anders was ik mooi je schoondochter geworden .
Heb gisteren al een vervroegd verjaardagscadeautje van zoon gekregen, een zilveren kettinkje met daaraan een hartje met zijn naam en een 'open' klein hartje er in.
Hoe lief en speciaal is dat!
Wat een enorme lieverd ís hij ook!
Jammer dat hij zo jong ís anders was ik mooi je schoondochter geworden .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 7 oktober 2015 om 13:58
quote:Kensi schreef op 07 oktober 2015 @ 11:49:
Na het verslijten van 5 psychiaters en 4 spvers ben ik nog steeds bezig( vanaf 2009) om van mijn PTSS af te komen. Maar volgens mijn huidige(5) gaat dat never nooit gebeuren. Nou word er weinig aan therapie gedaan, zijn gewoon gesprekjes wat dan compleet over wat anders gaat dan de PTSS. Heb dat laatst ook aangegeven, ik zit hier voor mijn PTSS en niet voor andere onzin. Maar vervolgens gebeurd het nog steeds niet. Word daar zo moe van. Mag ook geen therapie zoals EMDR volgen, alleen maar omdat ik niet stabiel genoeg ben. En zo sukkel ik weer verderHeb je de diagnose Chronische PTSS gekregen?
Na het verslijten van 5 psychiaters en 4 spvers ben ik nog steeds bezig( vanaf 2009) om van mijn PTSS af te komen. Maar volgens mijn huidige(5) gaat dat never nooit gebeuren. Nou word er weinig aan therapie gedaan, zijn gewoon gesprekjes wat dan compleet over wat anders gaat dan de PTSS. Heb dat laatst ook aangegeven, ik zit hier voor mijn PTSS en niet voor andere onzin. Maar vervolgens gebeurd het nog steeds niet. Word daar zo moe van. Mag ook geen therapie zoals EMDR volgen, alleen maar omdat ik niet stabiel genoeg ben. En zo sukkel ik weer verderHeb je de diagnose Chronische PTSS gekregen?