Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog

Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder

Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)

Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
IJ voor IJzersmoel. Voor de beugelbekkies
Z voor zanik. En nu ben ik er klaar mee. Dank voor je steun Cor, had dat net even nodig voor het laatste zetje
Graag gedaan! En gefeliciteerd.

Best een leuke nieuwe traditie

En volgens mij was het vroegahhhh heel gezellie bij jullie thuis.. Lol
Reuzegezellige jeugd gehad. Hoop dat voor mijn kinderen ook te bewerkstelligen. Wij hebben hier dus ook het scheldkwartiertje wat mijn moeder op een gegeven moment instelde. Want dat soort woorden als hierboven houdt je niet vol natuurlijk . Heerlijk de ergste dingen er uit gooien zonder dat er straf op komt te staan. Wel soms praten over wat er gezegd is. Dochter had wat dingen met kanker gehoord op school, dus deed dat na. Wel haar gevraagd eens na te denken over wat ze nou werkelijk zegt als ze zo'n woord gebruikt. Oei. Daar schrok ze wel van. Bij de volgende sessies nooit meer het kankerwoord gehoord. Dus het is nog educatief ook
oooooooo dit topic gaat wel erg snel zie ik, ik blijf even in mee lees modus
quote:MadameHooch schreef op 07 oktober 2015 @ 08:55:

Reuzegezellige jeugd gehad. Hoop dat voor mijn kinderen ook te bewerkstelligen. Wij hebben hier dus ook het scheldkwartiertje wat mijn moeder op een gegeven moment instelde. Want dat soort woorden als hierboven houdt je niet vol natuurlijk . Heerlijk de ergste dingen er uit gooien zonder dat er straf op komt te staan. Wel soms praten over wat er gezegd is. Dochter had wat dingen met kanker gehoord op school, dus deed dat na. Wel haar gevraagd eens na te denken over wat ze nou werkelijk zegt als ze zo'n woord gebruikt. Oei. Daar schrok ze wel van. Bij de volgende sessies nooit meer het kankerwoord gehoord. Dus het is nog educatief ook Ahhhh ja dat is wel heel goed!
quote:-RoseRed- schreef op 07 oktober 2015 @ 09:05:

oooooooo dit topic gaat wel erg snel zie ik, ik blijf even in mee lees modus

En ja supersnel (soms)

En nieuwelingen moeten verplicht een abc doen hier..

Heb jij joune al gedaan?
Ik doe geen abc, ik heb er een grondige hekel aan en mijn kop staat er niet naar
Jee wat gaan jullie snel zeg

Ik kan niet ongestraft een avond hier niet komen zo te zien
Charlotte, wat fijn dat je onderzoek achter de rug is! Wel balen dat het roesje later kwam.

Heb je nog iets lekkers voor jezelf klaargemaakt

Hooch fijn dat je er ook weer bent! (Als ik tenminste de goeie voor me heb)
Na het verslijten van 5 psychiaters en 4 spvers ben ik nog steeds bezig( vanaf 2009) om van mijn PTSS af te komen. Maar volgens mijn huidige(5) gaat dat never nooit gebeuren. Nou word er weinig aan therapie gedaan, zijn gewoon gesprekjes wat dan compleet over wat anders gaat dan de PTSS. Heb dat laatst ook aangegeven, ik zit hier voor mijn PTSS en niet voor andere onzin. Maar vervolgens gebeurd het nog steeds niet. Word daar zo moe van. Mag ook geen therapie zoals EMDR volgen, alleen maar omdat ik niet stabiel genoeg ben. En zo sukkel ik weer verder
anoniem_251917 wijzigde dit bericht op 07-10-2015 11:54
Reden: 2x dezelfde zin, 1 verwijderd
% gewijzigd
quote:Kensi schreef op 07 oktober 2015 @ 11:49:

Na het verslijten van 5 psychiaters en 4 spvers ben ik nog steeds bezig( vanaf 2009) nog steeds bezig om van mijn PTSS af te komen. Maar volgens mijn huidige(5) gaat dat never nooit gebeuren. Nou word er weinig aan therapie gedaan, zijn gewoon gesprekjes wat dan compleet over wat anders gaat dan de PTSS. Heb dat laatst ook aangegeven, ik zit hier voor mijn PTSS en niet voor andere onzin. Maar vervolgens gebeurd het nog steeds niet. Word daar zo moe van. Mag ook geen therapie zoals EMDR volgen, alleen maar omdat ik niet stabiel genoeg ben. En zo sukkel ik weer verder

Ben een totale leek hoor, maar is het juist niet de bedoeling de oorzaak van je ptss aan te pakken?
Heb gisteren al een vervroegd verjaardagscadeautje van zoon gekregen, een zilveren kettinkje met daaraan een hartje met zijn naam en een 'open' klein hartje er in.

Hoe lief en speciaal is dat!
Wat klote Kensi! EMDR kan heel goed helpen namelijk maar ik ga er vanuit dat ze er een reden voor hebben waarom het bij jou niet mag. Hier ook jarenlang gesukkeld van de ene misdiagnose naar de andere voor de PTSS eruit kwam als boosdoener.

@ Grob wat lief van Grobzoon!!!
Ik moet wel zeggen dat EMDR loodzwaar is trouwens. Vooral na de eerste sessie wist ik ondanks dat ik vantevoren was gewaarschuwd niet wat mij overkwam. Inmiddels weet ik wat ik kan verwachten maar toch ben ik dan nog zeker 3 dagen van de kaart. Dit plan ik gewoon in dus ik zorg dat ik 3 dagen niks te doen heb verders.
Ik heb al EMDR gehad, niet veel, maar zijn er mee gestopt omdat ik tijdens de laatste sessie moeilijk naar het heden te krijgen was, zat er te diep in. En dat willen ze nu voorkomen. De EMDR heb ik in ziekenhuis gehad, zit sinds 2009 ergens anders
Lief van je zoon, Grobbekuiken
quote:OldWood schreef op 07 oktober 2015 @ 10:41:

Jee wat gaan jullie snel zeg

Ik kan niet ongestraft een avond hier niet komen zo te zien

Laat staan 3 hele dagen

allemaal,

Terugkomers, thuiskomers en laatkomers
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
poef
quote:Kensi schreef op 07 oktober 2015 @ 12:12:

Ik heb al EMDR gehad, niet veel, maar zijn er mee gestopt omdat ik tijdens de laatste sessie moeilijk naar het heden te krijgen was, zat er te diep in. En dat willen ze nu voorkomen. De EMDR heb ik in ziekenhuis gehad, zit sinds 2009 bij [...] , het vroegere RIAGGLieverd je moet even die naam uit je bericht halen. Want zo weten we uit welke regio je komt...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Grobbekuiken schreef op 07 oktober 2015 @ 11:57:

Heb gisteren al een vervroegd verjaardagscadeautje van zoon gekregen, een zilveren kettinkje met daaraan een hartje met zijn naam en een 'open' klein hartje er in.

Hoe lief en speciaal is dat!

Wat een enorme lieverd ís hij ook!

Jammer dat hij zo jong ís anders was ik mooi je schoondochter geworden .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Is weggehaald, dan moet Tardarsaus ook even aanpassen.
quote:Kensi schreef op 07 oktober 2015 @ 11:49:

Na het verslijten van 5 psychiaters en 4 spvers ben ik nog steeds bezig( vanaf 2009) om van mijn PTSS af te komen. Maar volgens mijn huidige(5) gaat dat never nooit gebeuren. Nou word er weinig aan therapie gedaan, zijn gewoon gesprekjes wat dan compleet over wat anders gaat dan de PTSS. Heb dat laatst ook aangegeven, ik zit hier voor mijn PTSS en niet voor andere onzin. Maar vervolgens gebeurd het nog steeds niet. Word daar zo moe van. Mag ook geen therapie zoals EMDR volgen, alleen maar omdat ik niet stabiel genoeg ben. En zo sukkel ik weer verderHeb je de diagnose Chronische PTSS gekregen?
quote:Grobbekuiken schreef op 07 oktober 2015 @ 11:57:

Hoe lief en speciaal is dat! Hoe sweet!!
quote:Kensi schreef op 07 oktober 2015 @ 12:14:

Lief van je zoon, Grobbekuiken

En een dikke !

Ben er niet echt in thuis, dus kan je helaas ook geen nuttige info geven.

(en dat abc-tje MOET niet hoor... Was maar voor de grap)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven