Hoe kijk jij televisie?

02-10-2019 19:21 61 berichten
Nee, niet in welke houding, maar of je ouderwets of digitaal televisie kijkt. Er is zoveel beschikbaar, dus ben een beetje benieuwd naar waar anderen voor gekozen hebben en waarom :idee:

Ik ben zelf niet geïnteresseerd in regionale omroepen, maar wel televisie in het Engels, naast de Nederlandse zenders.
Op tv kijken wij meestal Netflix, of prime time. De ‘ standaard tv zenders ‘ niet meer..
Ik neem gewoon alles op wat ik wil zien, dan kan ik de irritante reclamebreaks doorspoelen. Verder heb ik netflix (inmiddels ook vpn zodat ik de amerikaanse kan zien) en npo start.
Ik heb nog zelden de televisie aan, ik kijk eigenlijk alles wat ik wil zien later terug op mijn laptop via NPO gemist of RTL.

Ik heb geen Netflix, wel sindskort de twee maanden gratis Disney+.
Wij kijken ongeveer alles via de Humax. Ik neem alles wat onze belangstelling heeft op en dat bekijken we dan als we er zin in hebben.
Verder series op Netflix.
Netflix, Videoland, NPO start en heel af en toe iets op de reguliere zender. 1x in de maand denk ik
Analoog is er niet meer volgens mij.
Digitaal. De klassieke zenders.

Engelstalige of anderstalige toestanden interesseren me niet.
Behalve bij een ramp CNN of BBC World.

Netflix interesseert me dus ook geen moer.
Ik heb digitale tv opgezegd, we hebben netflix en videoland en een smarttv.
P.s. Digitaal inderdaad. Het basispakket. Datt zijn meer dan genoeg zenders voor ons.
Ik kijk alleen Netflix, Videoland en Youtube.
Ik kijk: NPO, NPO start, Netflix en nu even Disney. Op rtl 8(?) neem ik ER op en die kijk ik af en toe even bij. Kan ik de reclames doorspoelen.

Vriend gaat alle 6 miljard zenders af als hij hier is.
Alle reacties Link kopieren
We hebben geenNetflix. Vroeger keken we voornamelijk de misdaaddocuzenders zoals ID, CI e.d. maar tegenwoordig alleen om op terug te vallen als er op RTL-Z en National Geographic niks is, wat geregeld voorkomt trouwens. Ik vind hun keuze momenteel niet zó en dan krijg je er drie vier of vijf afleveringen van op de avond.

Op zaterdag hoop ik altijd op een film. Een beetje romantisch of een tekenfilm.

Ik heb vaker het betaalde Film-assortiment en Netflix assortiment doorgekeken maar niets spreekt me aan. Van een heleboel soorten film houd ik niet. En dan gaat het niet door.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Op netflix kijk ik vooral series.
Even een zijpaadje: Op het moment kijken we La Casa de Papel op Netflix. Supergoeie serie.
Iedere dag naar Nieuwsnet en dan even Jinek/Pauw. Om te kijken wat er is. Series ook wel maar niet zo veel. Ik lees graag
COtweepuntnul schreef:
02-10-2019 19:30
Ik heb digitale tv opgezegd, we hebben netflix en videoland en een smarttv.
Dit doe ik ook, aangevuld met de apps van npo en kijk. Wil ik echt iets op tv zien, heb ik nog de Ziggo go app, maar kijk alleen terug eigenlijk.
Seriously?
Suðri schreef:
02-10-2019 19:29
Zou me niets verbazen
Wij nemen vaak series op en kijken het dan later terug. Hebben alleen digitale tv, geen netflix of iets dergelijks.
Overdag als de kinderen iets willen zien doen we dat via de terugkijkfunctie.

We kijken ook alleen op een televisie, en niet op een laptop, tablet of smartphone.
Ik kijk af en toe Ziggo met mijn Chromecast. Ik heb geen werkende tv ontvanger meer. Verder kijk ik Netflix, Videoland, heel af en toe Disney. En sommige series download ik met torrents.
Suðri schreef:
02-10-2019 19:29

Jawel hoor.
Ik heb een harddisk helemaal vol met alles wat ik nog terug wou kijken maar raad wat? Het gebeurt nooit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wij hebben alleen digitenne. Dit werkt helaas niet heel goed.

Wij wonen te ver van de bewoonde wereld om internet te kunnen ontvangen. Als ik iets echt graag wil zien dan kijk ik via het internet op mijn telefoon. Dat werkt gelukkig wel.
Wij kijken Netflix en Disney+ sinds kort. We hebben nog een NOS app op het TV-toestel voor het nieuws. TV-abonnement hebben we nu een jaar of 2 geleden opgezegd, we keken alleen maar nog sitcom herhalingen en het nieuws. Dat geld dat we nu niet meer aan de TV betalen, daar betalen we nu de streamingsdiensten van.
Ik heb nog een beeldbuis tv met een toeter. Dat keek prima, totdat Ziggo besloot geen analoge tv meer te ondersteunen, en nu kijk ik naar dezelfde tv met een kastje ertussen.

Sindsdien moet ik lang wachten voordat de tv opstart, valt het beeld vaak uit en staat er heel hinderlijk EXT2 in mijn rechterbovenhoek wat ik niet weg krijg. Onding.
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven