Hoe laat is het? Deel X
woensdag 25 augustus 2010 om 08:17
Gezelligheid kent geen tijd.
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
zaterdag 28 augustus 2010 om 04:53
Verander je bent in ik ben, et voilà.
http://www.youtube.com/wa ... ture=youtube_gdata_player
Heb m gejattert, maar vind m zo leuk, die hou ik erin.
Ben ik een jattert, een jokkert en een nachtbrakert. Ha.
@04:59 dus
http://www.youtube.com/wa ... ture=youtube_gdata_player
Heb m gejattert, maar vind m zo leuk, die hou ik erin.
Ben ik een jattert, een jokkert en een nachtbrakert. Ha.
@04:59 dus
zaterdag 28 augustus 2010 om 11:51
quote:frizzy schreef op 27 augustus 2010 @ 22:15:
Nou ja ik laat eigenlijk nooit weten aan de Lastigerd hoe ik me voel. En ik wil altijd seks. En ja, dus heb ik het dus ineens anders gedaan. Heb dingen gesmst als: "Ben een beetje in de war de laatste dagen", en of geen zin in seks hebben soms betekent dat ik gek aan het worden ben. Misschien was dat fout. Of niet. Geen idee. Tis al gebeurd nu.
Goed joh, dat je je gevoelens gaat tonen! Dat zal in een echte relatie ook moeten, dus dan kun je nu merken hoe hij daar op reageert. Hij moet je natuurlijk wel kunnen steunen als dat nodig is, anders is hij geen goede partner voor jou.
Ik betrapte mezelf deze week op iets. Als ik iemand niet kan 'krijgen' of vrees diegene niet te kunnen krijgen, bied ik me aan als scharrel. Is niet heel vaak gebeurd maar het is wel gebeurd. Heeft zo'n man wel de lusten, niet de lasten en ben ik m niet helemaal kwijt. Die neiging heb ik nu weer met die kerel van t weekend. (Is niet aan de orde... maar ik betrapte me wel op de gedachte).
Met als 'bijwerking' dat ik me opstel als heel onafhankelijk, sterk, iemand die geen last heeft van alles waar andere vrouwen wel last van hebben. Beetje stoer.
Dus. Dat was een belangrijke constatering. Want zo leert een man mij nooit kennen. En zal hij na een tijd zeggen: we hebben wel veel seks gehad maar we kennen elkaar nog steeds niet.
(Of zoals één een keer zei: We hebben nooit wat gedeeld!)
11.51
Nou ja ik laat eigenlijk nooit weten aan de Lastigerd hoe ik me voel. En ik wil altijd seks. En ja, dus heb ik het dus ineens anders gedaan. Heb dingen gesmst als: "Ben een beetje in de war de laatste dagen", en of geen zin in seks hebben soms betekent dat ik gek aan het worden ben. Misschien was dat fout. Of niet. Geen idee. Tis al gebeurd nu.
Goed joh, dat je je gevoelens gaat tonen! Dat zal in een echte relatie ook moeten, dus dan kun je nu merken hoe hij daar op reageert. Hij moet je natuurlijk wel kunnen steunen als dat nodig is, anders is hij geen goede partner voor jou.
Ik betrapte mezelf deze week op iets. Als ik iemand niet kan 'krijgen' of vrees diegene niet te kunnen krijgen, bied ik me aan als scharrel. Is niet heel vaak gebeurd maar het is wel gebeurd. Heeft zo'n man wel de lusten, niet de lasten en ben ik m niet helemaal kwijt. Die neiging heb ik nu weer met die kerel van t weekend. (Is niet aan de orde... maar ik betrapte me wel op de gedachte).
Met als 'bijwerking' dat ik me opstel als heel onafhankelijk, sterk, iemand die geen last heeft van alles waar andere vrouwen wel last van hebben. Beetje stoer.
Dus. Dat was een belangrijke constatering. Want zo leert een man mij nooit kennen. En zal hij na een tijd zeggen: we hebben wel veel seks gehad maar we kennen elkaar nog steeds niet.
(Of zoals één een keer zei: We hebben nooit wat gedeeld!)
11.51
zaterdag 28 augustus 2010 om 11:54
Frizz goed wat je zegt over het (betaalde) werk.
De reden van broer om mij dit aan te bieden, was dat ik dan kan kennismaken met de branche. Sommige mensen vinden dat wel wat voor mij. Het vrijwilligerswerk is wel 'op niveau' en met uitdaging.
In een betaalde baan (voor een paar dagen per week) weet ik niet of ik dat zal vinden. Maar dat weet ik pas als ik gezocht heb natuurlijk
Stap 1 is dat ik mijn CV ga aanpassen, dat kan evt vandaag al. En dan deze keer zonder verzonnen banen om het gat te verdoezelen Dat solliciteert namelijk echt niet prettig.
En niet alles aannemen omdat het UZB dat zo graag wil. Het gaat om MIJ.
11.54
De reden van broer om mij dit aan te bieden, was dat ik dan kan kennismaken met de branche. Sommige mensen vinden dat wel wat voor mij. Het vrijwilligerswerk is wel 'op niveau' en met uitdaging.
In een betaalde baan (voor een paar dagen per week) weet ik niet of ik dat zal vinden. Maar dat weet ik pas als ik gezocht heb natuurlijk
Stap 1 is dat ik mijn CV ga aanpassen, dat kan evt vandaag al. En dan deze keer zonder verzonnen banen om het gat te verdoezelen Dat solliciteert namelijk echt niet prettig.
En niet alles aannemen omdat het UZB dat zo graag wil. Het gaat om MIJ.
11.54
zaterdag 28 augustus 2010 om 11:56
quote:N00tje schreef op 27 augustus 2010 @ 23:24:
@Moon: Tot straks
23.24
Nee ik ben gewoon echt gaan slapen! Voel het forum niet meer zo aan me trekken als eerst. Dat is wel een goed teken denk ik?
Valt me wel op dat sommigen van jullie het erg laat maken (was ik ook zo erg?). Zouden die paar uurtjes slaap extra niet een boel schelen op jullie stemming?
11.56
@Moon: Tot straks
23.24
Nee ik ben gewoon echt gaan slapen! Voel het forum niet meer zo aan me trekken als eerst. Dat is wel een goed teken denk ik?
Valt me wel op dat sommigen van jullie het erg laat maken (was ik ook zo erg?). Zouden die paar uurtjes slaap extra niet een boel schelen op jullie stemming?
11.56