Hoe laat is het? Deel X
woensdag 25 augustus 2010 om 08:17
Gezelligheid kent geen tijd.
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
dinsdag 31 augustus 2010 om 10:26
Verrek zeg, de lucht is hartstikke blauw!
Schuddebuik wat houdt je tegen?
Janna ik heb best goed geslapen eigenlijk, was natuurlijk uitgeput. Ik voel me echter NIET klaar voor een werkweek. Even kijken of ik wat vrije dagen kan inlassen. En misschien moet ik toch maar een weekje weg in mijn eentje boeken...
Schuddebuik wat houdt je tegen?
Janna ik heb best goed geslapen eigenlijk, was natuurlijk uitgeput. Ik voel me echter NIET klaar voor een werkweek. Even kijken of ik wat vrije dagen kan inlassen. En misschien moet ik toch maar een weekje weg in mijn eentje boeken...
dinsdag 31 augustus 2010 om 10:32
Hier was ie ook blauw, maar er zijn alweer wolken inmiddels...
Ja, lijkt me een goed plan. En misschien kan je ook tegen de Lastigerd zeggen dat je kapot bent, doodmoe door de situatie? Je hebt ook de hele zomer doorgewerkt toch? Volgens mij is het in Zuid Europa nog echt mooi weer nu.
(Wilde Moon niet ook op vakantie gaan?)
10.32
Ja, lijkt me een goed plan. En misschien kan je ook tegen de Lastigerd zeggen dat je kapot bent, doodmoe door de situatie? Je hebt ook de hele zomer doorgewerkt toch? Volgens mij is het in Zuid Europa nog echt mooi weer nu.
10.32
dinsdag 31 augustus 2010 om 10:49
quote:Janna_ schreef op 31 augustus 2010 @ 10:32:
10.32
Ja ik heb alleen in januari vrij gehad, maar dat waren dagen van 2009. En ik heb 2 compensatiedagen opgenomen. Ik heb nu nog al mijn vakantiedagen van 2010 en nog 2 compensatiedagen.
Ik wil inderdaad nog op vakantie, en al een week kijk ik steeds op websites. Maar ik heb er te weinig puf voor om het écht uit te zoeken, en de prijzen me nog een beetje tegen.
Ik dacht ook al dat ik de Lastigerd even moet laten weten hoe ik me voel. Wellicht een smsje want blijkbaar werkt mijn mond niet meer mee ofzo.
Wat ga je doen vandaag Janna?
10.32
Ja ik heb alleen in januari vrij gehad, maar dat waren dagen van 2009. En ik heb 2 compensatiedagen opgenomen. Ik heb nu nog al mijn vakantiedagen van 2010 en nog 2 compensatiedagen.
Ik wil inderdaad nog op vakantie, en al een week kijk ik steeds op websites. Maar ik heb er te weinig puf voor om het écht uit te zoeken, en de prijzen me nog een beetje tegen.
Ik dacht ook al dat ik de Lastigerd even moet laten weten hoe ik me voel. Wellicht een smsje want blijkbaar werkt mijn mond niet meer mee ofzo.
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:10
quote:frizzy schreef op 31 augustus 2010 @ 10:49:
Ja, dat moet je zeker. Al is het maar om het zelf een beetje kwijt te zijn...
Ik weet niet wat ik ga doen... ik wilde echt iets gaan doen, maar het regent alweer...
11.10
Ja, dat moet je zeker. Al is het maar om het zelf een beetje kwijt te zijn...
Ik weet niet wat ik ga doen... ik wilde echt iets gaan doen, maar het regent alweer...
11.10