Hoe laat is het? Deel X
woensdag 25 augustus 2010 om 08:17
Gezelligheid kent geen tijd.
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:26
Ik zit al de hele tijd niks te doen op kantoor, het broertje van de Lastigerd is al de hele tijd hier.
Moon ik regel mijn eigen afspraken, dus als ik wegga dan zeg ik die gewoon af. Maar dat mag ik allemaal zelf weten, mijn leidinggevende vertrouwt erop dat ik dat goed regel.
Ik zou tegen mijn collega best iets kunnen zeggen over de Lastigerd hoor, hij is aardig op de hoogte. Maar het grootste probleem is niet de Lastigerd, eigenlijk. Denk ik. Ach, ik wilde er gewoon niet over praten, veel te bang dat niet meer zou kunnen stoppen met huilen.
Maar ik snap wel wat je bedoelt, ik verzwijg ook alles voor mijn ouders. En ik heb gisteravond en vanmiddag wel 2 vriendinnen gesproken, maar niks gezegd.
Was je vader op tv over dat gedoe met werk?
Moon ik regel mijn eigen afspraken, dus als ik wegga dan zeg ik die gewoon af. Maar dat mag ik allemaal zelf weten, mijn leidinggevende vertrouwt erop dat ik dat goed regel.
Ik zou tegen mijn collega best iets kunnen zeggen over de Lastigerd hoor, hij is aardig op de hoogte. Maar het grootste probleem is niet de Lastigerd, eigenlijk. Denk ik. Ach, ik wilde er gewoon niet over praten, veel te bang dat niet meer zou kunnen stoppen met huilen.
Maar ik snap wel wat je bedoelt, ik verzwijg ook alles voor mijn ouders. En ik heb gisteravond en vanmiddag wel 2 vriendinnen gesproken, maar niks gezegd.
dinsdag 31 augustus 2010 om 17:52
Hallo!
Bah wat naar Frizzy, heb je er zelf geen behoefte om over te praten of eigenlijk wel en ben je bang voor eventuele rare reacties?
Moon en Frizz, heerlijk een vakantie uitzoeken, leuker kan niet!
Jullie kunnen ook net als ik een goedkoop ticket boeken naar een stad in europa en dan in een hostel verblijven? Of moet het zon, zee strand etc zijn?
Hier staat een schotel in de oven en ik heb eindelijk mijn vriendin echt gesproken fijn!
Vanavond niets, ook fijn!
(Ik verbaas me vaak over mijn omgeving, veel vriendinnen willen het liefst elke avond iets te doen hebben en ik het liefst juist niet, saaie huismus die ik ben )
17.52
Bah wat naar Frizzy, heb je er zelf geen behoefte om over te praten of eigenlijk wel en ben je bang voor eventuele rare reacties?
Jullie kunnen ook net als ik een goedkoop ticket boeken naar een stad in europa en dan in een hostel verblijven? Of moet het zon, zee strand etc zijn?
Hier staat een schotel in de oven en ik heb eindelijk mijn vriendin echt gesproken fijn!
(Ik verbaas me vaak over mijn omgeving, veel vriendinnen willen het liefst elke avond iets te doen hebben en ik het liefst juist niet, saaie huismus die ik ben )
17.52
dinsdag 31 augustus 2010 om 18:01
Erover praten lukt niet echt. Ik weet niet wat ik moet zeggen of uitleggen. En beiden vroegen ook niet echt uitgebreid naar hoe het mij is, de gesprekken ging over hun dingen.
Oh en Buikje, ik ben ook graag gewoon thuis hoor! Lekker juist, lekker in m'n joggingpakkie.
Gaat het goed met je vriendin? Die van mij is net een beetje bijgekomen van de besnijdenis.
En oh ja, ik wil zeeeeeeker een vakantie met zwembad. Zon, een zwembad en een boek, dat moeten de ingredienten zijn. Ik heb echter nog steeds niks, ik kom er niet uit.
Oh en Buikje, ik ben ook graag gewoon thuis hoor! Lekker juist, lekker in m'n joggingpakkie.
Gaat het goed met je vriendin? Die van mij is net een beetje bijgekomen van de besnijdenis.
En oh ja, ik wil zeeeeeeker een vakantie met zwembad. Zon, een zwembad en een boek, dat moeten de ingredienten zijn. Ik heb echter nog steeds niks, ik kom er niet uit.
dinsdag 31 augustus 2010 om 18:11
quote:frizzy schreef op 31 augustus 2010 @ 13:28:
Ha Moon, was dat niet een grapje van Janna?
Phoe, wat lezen jullie dingen die er niet staan zeg...
Ik vroeg me naar aanleiding van Frizzy die noemde op vakantie te willen of wie er ook alweer ook op vakantie wilde, ik dacht Moon.
Dat jullie meteen denken dat jullie van mij samen op vakantie moeten
18.11
Ha Moon, was dat niet een grapje van Janna?
Ik vroeg me naar aanleiding van Frizzy die noemde op vakantie te willen of wie er ook alweer ook op vakantie wilde, ik dacht Moon.
18.11
dinsdag 31 augustus 2010 om 18:22
quote:Janna_ schreef op 31 augustus 2010 @ 18:11:
[...]
18.11
Oh sorry. Volgens mij heeft mijn moeder er een handje van om op die manier juist wél te zeggen dat je wel samen kunt gaan. Vandaar mijn vertaling
('Oh, J. wilde ook gaan hardlopen' betekent hier dus 'Gaan jullie maar samen hardlopen')
Nouja beetje vergezocht. Mijn vergadering werd afgebeld dus ik heb een zee van tijd voor me.
18.22
[...]
18.11
Oh sorry. Volgens mij heeft mijn moeder er een handje van om op die manier juist wél te zeggen dat je wel samen kunt gaan. Vandaar mijn vertaling
('Oh, J. wilde ook gaan hardlopen' betekent hier dus 'Gaan jullie maar samen hardlopen')
Nouja beetje vergezocht. Mijn vergadering werd afgebeld dus ik heb een zee van tijd voor me.
18.22
dinsdag 31 augustus 2010 om 18:24
quote:frizzy schreef op 31 augustus 2010 @ 17:26:
Ja klopt. Ik krijg soms een beetje de kriebels van dat soort dingen. Omdat mijn vader twee kanten heeft: de kant voor de buitenwereld en een andere kant voor thuis.
Maar vandaag was ie dus voor de buitenwereld
18.24
Ja klopt. Ik krijg soms een beetje de kriebels van dat soort dingen. Omdat mijn vader twee kanten heeft: de kant voor de buitenwereld en een andere kant voor thuis.
Maar vandaag was ie dus voor de buitenwereld
18.24
dinsdag 31 augustus 2010 om 18:25
Ik heb al jaren een Italiaanse aanbidder!
Krijg ineens allemaal berichten op FB van iemand die van alles over mij weet terwijl ik me die hele jongen niet kan herinneren.
Hij kent mij van een plek waar ik destijds werkte, en blijkbaar heb ik hem mijn naam en adres gegeven. Hij schrijft dat ie zelfs voor me wilde terugkomen, maar toen een vriendin kreeg. Maar hij vond me heel leuk en ik ben nu volgens hem alleen maar mooier geworden!
Broertje van de Lastigerd vond het niet kunnen dat ik op FB had staan dat ik vrijgezel ben...
Krijg ineens allemaal berichten op FB van iemand die van alles over mij weet terwijl ik me die hele jongen niet kan herinneren.
Hij kent mij van een plek waar ik destijds werkte, en blijkbaar heb ik hem mijn naam en adres gegeven. Hij schrijft dat ie zelfs voor me wilde terugkomen, maar toen een vriendin kreeg. Maar hij vond me heel leuk en ik ben nu volgens hem alleen maar mooier geworden!
Broertje van de Lastigerd vond het niet kunnen dat ik op FB had staan dat ik vrijgezel ben...
dinsdag 31 augustus 2010 om 18:26
dinsdag 31 augustus 2010 om 18:26
quote:schuddebuikje schreef op 31 augustus 2010 @ 17:52:
Hallo!
17.52
Ik wil denk ik naar een Europese stad aan het strand
En idd een hostel. Maar ik ben er nog niet heel erg mee bezig, wil/moet eerst wat andere dingen regelen.
Ik ben wel blij dat ik niet meer iedere avond iets moet van mezelf. Vroeger wel, het was eigenlijk stoer om te kunnen zeggen dat je niet één avond thuis was geweest.
Nu zie ik soms mensen rennen en denk ik: voor wie doe je dat??
Ga jij maar lekker huismussen hoor Buikje
18.26
Hallo!
17.52
Ik wil denk ik naar een Europese stad aan het strand
Ik ben wel blij dat ik niet meer iedere avond iets moet van mezelf. Vroeger wel, het was eigenlijk stoer om te kunnen zeggen dat je niet één avond thuis was geweest.
Nu zie ik soms mensen rennen en denk ik: voor wie doe je dat??
Ga jij maar lekker huismussen hoor Buikje
18.26
dinsdag 31 augustus 2010 om 18:29
Broertje van de Lastigerd snapt het niet helemaal denk ik? (voor zover het nog te snappen is)
Ik weet nog dat een vriendin me eens mailde met: sorry dat ik je genegeerd had. Ik voelde me kut maar wilde er niet over praten en ik wist dat als ik met jou zou gaan praten dat het er wel over zou gaan.
Toen hebben we per MSN even erover gehad.
Maar soms heb je ergens ook geen woorden voor, dan is het alleen een gevoel.
18.29
Ik weet nog dat een vriendin me eens mailde met: sorry dat ik je genegeerd had. Ik voelde me kut maar wilde er niet over praten en ik wist dat als ik met jou zou gaan praten dat het er wel over zou gaan.
Toen hebben we per MSN even erover gehad.
Maar soms heb je ergens ook geen woorden voor, dan is het alleen een gevoel.
18.29
dinsdag 31 augustus 2010 om 18:31
quote:frizzy schreef op 31 augustus 2010 @ 18:26:
Hahahahaha ja Moon, dat kan wennen zijn. Ik ging als kind al mee naar het werk van mijn vader, en soms werkte hij ook thuis. Ik ken zijn zakelijke kant dus vrij goed, ook omdat ik als volwassene vrij vaak voor hem heb gewerkt.
Lekker dat je vergadering niet doorgaat. Toch?
Het is niet dat ik die zakelijke kant niet gewend ben. Meer dat ik er een beetje doorheen prik.
Dat hij bijvoorbeeld op zijn werk alle problemen gaat proberen op te lossen en thuis met zijn handen in het haar zit en het allemaal niet weet.
Ik kan het niet zo goed uitleggen denk ik.
18.31
Hahahahaha ja Moon, dat kan wennen zijn. Ik ging als kind al mee naar het werk van mijn vader, en soms werkte hij ook thuis. Ik ken zijn zakelijke kant dus vrij goed, ook omdat ik als volwassene vrij vaak voor hem heb gewerkt.
Lekker dat je vergadering niet doorgaat. Toch?
Het is niet dat ik die zakelijke kant niet gewend ben. Meer dat ik er een beetje doorheen prik.
Dat hij bijvoorbeeld op zijn werk alle problemen gaat proberen op te lossen en thuis met zijn handen in het haar zit en het allemaal niet weet.
Ik kan het niet zo goed uitleggen denk ik.
18.31
dinsdag 31 augustus 2010 om 18:32
Broertje van Lastigerd weet officieel helemaal niks. Hij zit te vissen, denk ik. De Lastigerd gaat hem echt niks vertellen hoor, hij is 13 jaar jonger.
Moon ik vind het moeilijk om over te praten omdat het allemaal zo raar klinkt. Paniek, mezelf verliezen, niet voor mezelf kunnen opkomen: dat is toch geen Frizz?
Moon ik vind het moeilijk om over te praten omdat het allemaal zo raar klinkt. Paniek, mezelf verliezen, niet voor mezelf kunnen opkomen: dat is toch geen Frizz?
dinsdag 31 augustus 2010 om 18:35
dinsdag 31 augustus 2010 om 18:37