Hoe laat is het? Deel X

25-08-2010 08:17 3018 berichten
Gezelligheid kent geen tijd.

De tijd heelt alle wonden.

Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.

Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.

Slecht nieuws komt altijd te vroeg.

Met passen en meten wordt veel tijd versleten.

Opruimen kost minder tijd dan zoeken.

Komt tijd, komt raad.

Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.

De tijd zal het leren.

In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.

Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.

Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.

Maar, hoe laat is het nu ook alweer?

Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...

Hoe laat is het nu eigenlijk écht?

En.. waar is het tijd voor?

We willen het nog steeds graag van je weten..

Dus als je iets wilt vertellen op

de normale,

de nachtelijke,

de buitenlandse,

of zelfs de buitenaardse tijdstippen,

ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!

Ik heb een tijd lang ook steeds diarree gehad. Vooral als ik zenuwachtig was maar anders ook

Alleen bij stress vaker.

15.02
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 01 september 2010 @ 14:55:

Llor in tijden van stress krijg ik juist obstipatie.

Ik heb trouwens een topic geopend.

Over obstipatie?

15:59
Nah, ik zat met de makelaar aan de telefoon en nu valt de verbinding weg. Ik wacht even of zij mij belt en anders bel in haar maar weer.

We moesten het nog hebben over mijn inkomen en daar zie ik een beetje tegenop...

Ik wilde Noah nog een geven. Hoop dat je je beter voelt dan gisteren.

16.00
Ik word zo teruggebeld. Zal ik in de tussntijd naar buiten gaan of is dat niet handig?

Het is zonnig vandaag! (af en toe)

16.03
Ben alweer gebeld. Ze gaat een bezichtiging plannen van een huis!!

(help..)

16.10
Spannend Moon!

16:23
Ja, heb nog geen telefoontje gehad. Ben zelfs al een blouse gaan strijken, als ik dan op korte termijn kan bezichtigen heb ik in ieder geval iets om aan te trekken...

Het is per direct. Dat is wel heeeeel snel.

De vrouw die ik sprak heeft het zelf nog niet gezien, maar het zou kunnen dat het interieur wat verouderd is (zei ze).

Ik ben benieuwd. Moet alleen oppassen dat ik geen overhaaste beslissingen neem.

16.37
Per direct is inderdaad snel, maar het betekent natuurlijk niet dat je er morgen al in moet trekken. Mijn vorige woning was ook 'per direct' en ik heb toen aangegeven dat ik er over een maand in wou.

Wel kan het zo zijn, dat als ze dan iemand vinden die er al over een week in wil, deze persoon de woning krijgt. Maar dat is dus niet altijd zo.

Maar ach, je wou toch snel weg bij je ouders, dus eigenlijk komt het alleen maar mooi uit. Nu maar hopen dat de woning geschikt is

16:42
Ow, spannend Moon. Hopen dat het wat is voor je.

14.43
Snjókorn falla, á allt og alla
Okee, ik nam de telefoon net te laat op en heb voicemail. Als ik het goed begreep kan ik morgen om 17.15 de woning bezichtigen. En ze draaien er niet om heen dat het een ouwe zooi is.

Maar ik ga wel kijken. Al is het alleen maar zodat ik die vrouw even zie, van het makelaarskantoor (neem aan dat die mee gaat). Volgens mij werkt het wel in mijn voordeel als het eerste contact gelegd is.

En even voor mijn orientatie. Als dit echt een teringzooi is dan valt iets wat een beetje teringzooi is al snel mee

16.47
Spannend Moon!

Waarom kan ik geen leuke laarzen vinden!?
Weet ik niet. Ik kan bijna nooit leuke laarzen vinden omdat ik altijd wil wachten tot de uitverkoop, maar als het zo ver is word ik gek van de rotzooi in de winkels en zijn de leuke laarzen al lang weg in mijn maat.

Maar dat kan nu niet het geval zijn.

16.59
Echt STOM! Ik heb wel één paar leuke gezien voor erbij (comfi ipv hooggehakt), maar die waren wel duur.
Veel laarzen zijn duur. Maar ik vind iets al snel duur. Als ik op het forum prijzen voorbij zie komen van 235 euro voor een paar laarzen denk ik, ok, dan vallen de laarzen die ik zie nog erg mee.

17.22

Over gisteravond: ik heb overgereageerd . My fault.

Wel bedankt fur die blumen

Succes Moon, ik hoop dat het wat is!

Ik heb zojuist geluncht/terrast met een meisje. Was erg gezellig .

17.24
Leuk No!

Ik miste je al hier. Tegenwoordig moet je zoiets eerst even melden. (zie het topic van Frizz)

17.26
Een meisje? Wat voor meisje?

Ja No, de tendens op dit forum is blijkbaar dat je het meldt als je een Leven hebt. Dus doe dat voortaan dan ook, ja!

Nou die laarzen die ik heb gezien zijn 159,-. Maar helemaal wild ben ik nou ook weer niet van ze.
Nou... Jullie kennen het meisje wel, even nadenken wie je gemist heb vandaag

Ohja, ik had Frizz' topic al gespot... Moet niet gekker worden.

Ik meld het vast even, omstreeks 20.00 stap ik op de fiets richting S. Heb ik zowaar een RL vandaag, met echte mensen.

Da's wel duur voor "wel oke" laarzen Frizz.

17.40
Was je met Janna?

No kun je dat even op de juiste plaats melden, graag met het moment waarop je Leven eindigt en je Forumleven weer begint. Dank.

Nou ik ga er maar even over nadenken. Er is van die laarzen ook nog een andere versie voor 129,-. Das misschien beter.
Oh ja, was het leuk No, gezellig, leuk voorproefje voor zondag.

Ik heb ook een voorproefje in huis gehaald, in de zin van kettle chips, heartbreaker en chocolade met noten en rozijnen.

Ga ven naar Frizzz topic kijken.

Mis Berb

17.44
Hey Buikje, hoe is het met jou?

Ben je alweer thuis?

Was het bij jullie ook zulk lekker weer vandaag? Hier heeft de hele middag 't zonnetje geschenen. Heerlijk.

@Frizz: Dat vind ik nog belachelijk duur voor laarzen.. Snap niet dat mensen dat eraan uit willen geven.

17.45
Haai No,

Hier mwah, ben erg moe. Vandaag met dochter mer trein naar stad geweest, leuk maar vermoeiend, ze had het snel gezien en ik dan ook pffffff..... Vanmiddag allebei in slaap gevallen bij een filmpje en nu even snel pizza in de oven. Man is laat.

En hoe is het bij jou, afgezien gisteren

Ha die Buikje, wat ging je nou doen vandaag?

No hier bewolking, helaas. No ik wil het er ook niet aan uitgeven. Maar ik zie helemaal niks leuks, laat staan voor minder geld.

Ik heb nu nog 4 paar laarzen, waarvan ik er 2 pas vorige winter heb gekocht (50 en 100 euro, leer), en ik vind ze echt best lelijk geworden. De vorm is er gewoon wat uit. Die twee andere paren die ik heb (12,50 en 15 euro, soort nepsuede denk ik) draag ik al heul lang, misschien een jaar of 6? Vind ze nog steeds mooi, maar de zool is eronder uit en de rest is ook wat shabby geworden. Denk niet dat een schoenmaker de boel kan oplappen. En géén van allen loopt lekker.

Vanavond komt mijn "computerman" weer. Computer is nog steeds niet goed. Het kan zijn dat ik hem een paar dagen kwijt ben, dus mocht dit het geval zijn: tot zondag!

Als er nog dingen zijn die ik echt moet weten voor zondag, wil iemand mij die dan sms-en? Mijn mobiele nummer staat op onze hyve.

Als ik mijn computer na vanavond nog gewoon heb, zal ik dit even komen melden.

18.14
allemaal

Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de mensen van de cursus. Dat ik zwart op wit wil hebben dat ik er langer over mag doen als ik ziek word.

(de mondelinge toezegging heb ik al maar daar kan ik geen rechten aan ontlenen).

Het is op een toon waarbij ik me niet helemaal prettig voel (graag ontvang ik van u schriftelijk en ondertekend, blabla) Ik ben meestal meer aardig dan zakelijk maar soms moet je op je strepen staan.

18.30

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven