Hoe laat is het? Deel XI

03-09-2010 21:13 3005 berichten
Tijd die komt en gaat

Tijd is verstreken.

Langzaam voorbij getikt, en weer vergeten.

Tijd die niet terugkomt.

Zijn mond heeft stilgehouden, en geluid verstomd

Stilte toch zo luid, doet pijn aan je oren ook als je ze sluit.

Tijd komt niet meer terug. Het is voorbij geslopen in stilte, O zo vlug.

Tijd die wonden heelt, gedachten tot rust brengt, of verveeld.

Tijd gaat als maar vooruit, terug is niet mogelijk.

Stel je vast hieruit.

Tijd moet je leven. De tijd van vandaag, niet de tijd van gister.

Tijd van gister is slechts een herinnering, die heb je beleefd. Die is al geweest. Die beleef je niet opnieuw, en krijg je ook niet terug.

Die tijd is voorbij, maar nog miljoenen te gaan, minuten en uren. Die nog komen gaan.

Die moet je nog beleven. Beleef die tijd dus goed.

Maar, hoe laat is het nu ook alweer?

Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...

Hoe laat is het nu eigenlijk écht?

En.. waar is het tijd voor?

We willen het nog steeds graag van je weten..

Dus als je iets wilt vertellen op

de normale,

de nachtelijke,

de buitenlandse,

of zelfs de buitenaardse tijdstippen,

ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!

21.13
Ik had voor het fietsen wat gegeten en erna weer. Maar heb de laatste tijd veel last van schommelingen in mijn bloedsuiker.

Ik heb de rest van de dag ook niet zozeer een Leven. Misschien ga ik voor t eten even relaxen op bed. Kom in zo'n nergens-zin-in-bui.

16.49
Zo, weer thuis. Nu even wat klaar zetten en snijden en dan komen m'n ouders zo. Heb lekkere dingen voor de borrel
Over de hyves, mensen die niet gingen meeten staan daar niet meer op, omdat er adressen en tel nr.'s enzo op staan. Maar weer toevoegen kan altijd
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie nog dat ik schreef over die vriend die (vermoedelijk) de vriendschap eenzijdig heeft verbroken omdat ik met de Lastigerd was?

Gister sprak ik een andere wederzijdse vriend, en hij was al een paar keer gebeld de laatste week door hem! Hij had allemaal goed nieuws over hem, vind ik echt verdrietig dat ik hem daar dus niet over kan spreken.

Deze vriend heeft beloofd hem in te lichten als ie weer belt, hem op het hart te drukken contact met mij op te nemen. Ik ben er helemaal een beetje boos over!
Frizz ik heb het even niet gevolgd, maar had jij al iets ondernomen om contact op te nemen met hem?

Janna goed dat je het zegt over de hyve en de gegevens die erop staan. Ik ben zelf uiterst voorzichtig met mijn gegevens. Het gaat niet om GE of iemand anders, maar zit wel in dubio of ik niet liever mijn gegevens er af haal als er meer mensen op de Hyve komen.

Wat vinden anderen ervan? Er staan nu immers foto's, echte namen, adressen en telefoonnummers op.

17.09
Ja, daarom zitten alleen de mensen die gemeet hebben (en Snjo, maar haar adres hadden we al) er nog op. Iedereen moet anders maar even kijken wat aan foto's en adressen en tel nr's ie eraf wil halen..
Maar liever niet te snel er af halen want ik heb het nog niet overgenomen. (en anderen misschien ook niet, of zijn jullie allemaal zo snel?)

Verder ben ik het met je eens hoor.

17.26
Janna eehhh... alleen de meeters hoeven erop toch? Dan kan ie blijven zoals ie is. Of zeg ik nu iets geks?

Moon volgens mij heb ik zijn adres wel ergens, ik kan hem een kaartje sturen...
Nou, als Veraan wil dat GE (en Lor bijv) haar stukje daar kunnen lezen, moeten die er weer bij
Nou, ik ben weer terug naar mijn Leven!
Maar Frizz, dan snap ik het niet. Want jij had geen contact met die jongen (even X), al een tijd niet meer.

En afgelopen week hebben jullie ook geen contact meer gehad. Daar is niks in veranderd, begreep ik.

Bedoel je dat je gewoon boos bent op de situatie? Of heeft hij iets gedaan dat jou boos maakt?

17.38
Nee ik vind het een beetje en rotstreek dat ie gewoon zomaar zonder aankondiging het contact verbroken heeft.

Anderzijds weet ik dat ie het met de beste bedoelingen doet, en ben ik blij via via te horen dat het goed met hem gaat (er gingen heel spannende dingen gebeuren in zijn leven).
Maar hoe heeft hij het contact dan verbroken? Nergens meer op gereageerd bedoel je?

Mij vliegt ineens iets aan. Het dringt nu door dat het al 11 september is en de maand dus best snel gaat. Ik moet nog een laptop kopen voordat mijn cursus begint. En daar moet ik me een beetje voor oriënteren. En daar mag ik wel eens mee beginnen.

Afgelopen week lijk ik in een soort after-meet-roes geleefd te hebben. En nu is het al bijna half september. Ik schrik een beetje.

18.18
quote:green_eyes schreef op 11 september 2010 @ 15:40:

@ Verana dus:

nee, niet meer..

Maar ik las net je bericht op het andere topic.

Weet er even niet iets op te zeggen, maar:

15.40

Bedankt voor je knuffel!

18.34
quote:Janna_ schreef op 11 september 2010 @ 17:31:

Nou, als Veraan wil dat GE (en Lor bijv) haar stukje daar kunnen lezen, moeten die er weer bij

Nee hoor, het is niet noodzakelijk dat GE of Lor mijn stukje lezen.

Laat de hyves maar gewoon zo, dat alleen mensen van de meet erop staan.

18.36
Moontje daar heb je toch tijd zat voor?

Hij heeft zijn telefoon uit staan, ik neem aan dat hij een nieuwe sim heeft aangeschaft. Dus ja, ik kan hem niet bereiken en hij belt mij niet. Dat is echt niet zomaar.
Ja op zich wel.

Mijn broertje had een laptop uitgezocht en die had 3 weken levertijd. Dan moet ik dat maar niet doen.

Naja ik heb gewoon het idee dat de tijd soms door mijn vingers glipt. (lekker toepasselijk op dit topic)

Maar ik laat dat ook gebeuren. Als het bijv regent binnen blijven, ipv een regenpak aan en gewoon naar buiten.

En het forum gaat ook op een laag pitje.

Hm dat is wel vervelend dat je zijn nummer niet hebt. Waren jullie al lang vrienden?
Maar een weekje zonder laptop cursus volgen kan ook niet? Ik bedoel meer, ter relativering: het is geen ramp toch? Dus het komt allemaal goed.

Twee jaar, en echt goéde vrienden. Hij begrijpt mij beter dan ikzelf, zeg maar.
Frizz ik heb m echt nodig. Ook in de eerste week.

Hm apart. Raar dat hij dat opgegeven heeft ivm Lastigerd. Had hij misschien meer gewild dan vriendschap?

(volgens mij heb ik dat al ergens gevraagd, sorry, weet niet meer of je dat beantwoord had)
Hij was van mening dat de Lastigerd er moeite mee had. Daarom.
Dat is echt klote Frizz. Nu ben je naast de Lastigerd ook nog een heel goede vriend kwijt (waarschijnlijk).

Wat is het hier rustig trouwens...

21.32
Honey I'm back!

21.34
I don\'t need an excuse for being what I am.
Oh, de rust is nu gevlogen...

Berbke in da house!

Hoe was het verjaardagsbezoek? Wat vonden ze van je hapjes? En natuurlijk vooral van de curacaose flapjes...

21.38
Hoe was je feest Ber?

Veraan ik ga er vanuit dat het te herstellen is. Maar ik mis hem nu wel heel erg. Erger dan de Lastigerd.
Dat hoop ik echt Frizzy.

Logisch dat je hem meer mist dan de Lastigerd. Met hem had je ook minder issues. En met hem heb je het niet "uitgemaakt". Juist in periodes als dit heb je goede vrienden nodig!

21.42

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven