Hoe laat is het? XXIV
vrijdag 10 juni 2011 om 15:54
vrijdag 10 juni 2011 om 15:58
Happy new topic quote:schuddebuikje schreef op 10 juni 2011 @ 11:32:
Jann, morgen komen vrienden eten en ik wil aardappeltjes uit de oven met knoflook, grof zeezout en rozemarijn maken.
Hoe doe jij dat?
Ik schil aardappels, die snij ik in (nog best grote) stukken, veel olijfolie, knoflook in teentjes en rozemarijn erbij. Dat zo een tijd laten staan, af en toe omroeren en dan de oven in en ook af en toe omroeren. Mocht je weinig tijd hebben kun je ze ook even kort voorkoken. Zeezout doe je erop als het klaar is. Mmm!
15.57
Jann, morgen komen vrienden eten en ik wil aardappeltjes uit de oven met knoflook, grof zeezout en rozemarijn maken.
Hoe doe jij dat?
Ik schil aardappels, die snij ik in (nog best grote) stukken, veel olijfolie, knoflook in teentjes en rozemarijn erbij. Dat zo een tijd laten staan, af en toe omroeren en dan de oven in en ook af en toe omroeren. Mocht je weinig tijd hebben kun je ze ook even kort voorkoken. Zeezout doe je erop als het klaar is. Mmm!
15.57
vrijdag 10 juni 2011 om 16:22
Ja, dat is zeker zo, Viev. Vooral de avonden zijn vaak druk. Bij mijn werk werk je niet iedere week evenveel, maar uiteindelijk moet je een aantal uur gemaakt hebben. Ik probeer het altijd zo te regelen dat ik nooit vrij hoef te nemen voor tandarts of doktersafspraken en dan ook nog soms langer achter elkaar vrij heb. Had jij 't nog met je baas gehad over die wisselende diensten?
16.22
16.22
vrijdag 10 juni 2011 om 16:28