Hoe los ik dit op?..
maandag 13 november 2017 om 21:13
Ik heb een leuke vrouw leren kennen via een app we wonen blijkbaar vlakbij elkaar en we hebben veel gepraat op een gegeven moment werd er heel laat gereageerd wat natuurlijk niet fijn was en toen was t weer goed maar... de volgende dag loop ik even een ommetje richting een park en loop ik met stom toeval langs haar huis... waar op ik een bericht kreeg was jij dat en ik reageerde en sinds dien niks meer gehoord.. hoe los ik dit op? :,( ik heb haar Facebook etc maar wil niet dat ik over kom als stalker heeeeellllpppp Mvg Joost
maandag 13 november 2017 om 21:22
maandag 13 november 2017 om 21:25
Nou zeg, Joost wil gewoon dat het goedkomt, nadat hij raar langs haar huis is gelopen en zij al een halve dag niet op zijn appjes reageert. Dat is toch juist lief.
Joost, ik zou haar gewoon nog een paar keer berichten, via instagram en facebook en de app. Laat haar maar weten dat je zo met haar bezig bent. Dat vindt ze vast niet eng, stalkerig of "help ik stik" claimerig.
anoniem_351214 wijzigde dit bericht op 13-11-2017 21:26
0.10% gewijzigd
maandag 13 november 2017 om 21:26
Ja sorry. Je hebt gelijk.Hommeltjes schreef: ↑13-11-2017 21:25Nou zeg, Joost wil gewoon dat het goedkomt, nadat hij raar langs haar huis is gelopen en zij al een halve dag niet op zijn appjes reageert. Dat is toch juist lief.
Joost, ik zou haar gewoon nog een paar keer berichten, via instagram en facebook en de app. Laat haar maar weten dat je zo met haar bezig bent. Dat vind ze vast niet eng, stalkerig of "help ik stik" claimerig.