Hoe los ik dit op?..

13-11-2017 21:13 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een leuke vrouw leren kennen via een app we wonen blijkbaar vlakbij elkaar en we hebben veel gepraat op een gegeven moment werd er heel laat gereageerd wat natuurlijk niet fijn was en toen was t weer goed maar... de volgende dag loop ik even een ommetje richting een park en loop ik met stom toeval langs haar huis... waar op ik een bericht kreeg was jij dat en ik reageerde en sinds dien niks meer gehoord.. hoe los ik dit op? :,( ik heb haar Facebook etc maar wil niet dat ik over kom als stalker heeeeellllpppp Mvg Joost
Je wist niet dat ze daar woonde?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoe lang is dat 'sinds dien niks meer gehoord' geleden?
Leestekens gebruiken. Ik denk dat ze erop afgeknapt is dat je verhalen onleesbaar zijn.
Je weet toch niet of ze jou of een ander gezien heeft? Of wel?
Ze is afgeknipt
Nouschi wist niet waar ze woonde wel dat we bij elkaar in de buurt wonen in een straal van 1,5 km
Amand. Sinds vanmiddag maar ze is nu ook aan het werk maar wil weer dat t goed komt 😞
Je loopt 'toevallig' langs haar huis? Hoe weet je dan dat het haar huis was?
Hoe wist je dan dat het haar huis was?
loop ik met stom toeval langs haar huis... waar op ik een bericht kreeg was jij dat en ik reageerde

Wat had je precies gereageerd dan?
En hoe liep je langs haar huis? Moet wel op een bijzondere manier zijn als het haar is zodanig is opgevallen dat ze je erover appt.
hoe wist je dat het haar huis was idd? en hoezo 'goedkomen'. Is er iets mis dan?
Amand zei vroeg via de app of ik dat was waar op ik reageerde weet je wel zeker dat ik het ben en vanaf toen niks meer gehoord 😧 ik kan haar wel via fb of insta berichten maar wil niet dat ze daar weer gekke dingen van gaat denken...
Joostw schreef:
13-11-2017 21:19
Amand. Sinds vanmiddag maar ze is nu ook aan het werk maar wil weer dat t goed komt 😞
Ze is aan het werk. Doe effe minder hysterisch.
Ze heeft je live gezien en je valt een beetje tegen vergeleken met het beeld dat ze van je op de app had?
Niet lullig bedoeld hoor, maar zou zomaar kunnen. Wij vrouwen kunnen al op de verkeerde sokken afknappen... ;-)
anoniem_6368c4626ed1a wijzigde dit bericht op 13-11-2017 21:24
0.68% gewijzigd
Joostw schreef:
13-11-2017 21:19
Dus ze heeft al een halve dag niet gereageerd? Dat los je niet meer op, helaas. :hug:
Brr mensen die insta zeggen....
Marinda dat wist ik dus niet we wisten wel dat we in een straal van 1,5 in de buurt woonde
Okee. Dude. Ik ga je helpen; adem in, adem uit. En dat blijven doen.
Lucifermiauww schreef:
13-11-2017 21:22
Ze is aan het werk. Doe effe minder hysterisch.
Nou zeg, Joost wil gewoon dat het goedkomt, nadat hij raar langs haar huis is gelopen en zij al een halve dag niet op zijn appjes reageert. Dat is toch juist lief.
Joost, ik zou haar gewoon nog een paar keer berichten, via instagram en facebook en de app. Laat haar maar weten dat je zo met haar bezig bent. Dat vindt ze vast niet eng, stalkerig of "help ik stik" claimerig.
anoniem_351214 wijzigde dit bericht op 13-11-2017 21:26
0.10% gewijzigd
Lamme tak nee ze vond me wel leuk hoor haha we kennen mekaar ook van onze opleiding zo n 2 jaar terug
Ooo ik snap het. Maar hoe wist zij dat jij het was dan? Of dat vroeg je haar...

Ik zou gewoon geduldig haar antwoord afwachten. Geen man overboord hoor.
Hommeltjes schreef:
13-11-2017 21:25
Nou zeg, Joost wil gewoon dat het goedkomt, nadat hij raar langs haar huis is gelopen en zij al een halve dag niet op zijn appjes reageert. Dat is toch juist lief.
Joost, ik zou haar gewoon nog een paar keer berichten, via instagram en facebook en de app. Laat haar maar weten dat je zo met haar bezig bent. Dat vind ze vast niet eng, stalkerig of "help ik stik" claimerig.
Ja sorry. Je hebt gelijk. :whistle:
Joostw schreef:
13-11-2017 21:25
Lamme tak nee ze vond me wel leuk hoor haha we kennen mekaar ook van onze opleiding zo n 2 jaar terug
wat leuk!

Nederlandse taal en letterkunde, toevallig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven