Hoe los ik dit op?..

13-11-2017 21:13 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een leuke vrouw leren kennen via een app we wonen blijkbaar vlakbij elkaar en we hebben veel gepraat op een gegeven moment werd er heel laat gereageerd wat natuurlijk niet fijn was en toen was t weer goed maar... de volgende dag loop ik even een ommetje richting een park en loop ik met stom toeval langs haar huis... waar op ik een bericht kreeg was jij dat en ik reageerde en sinds dien niks meer gehoord.. hoe los ik dit op? :,( ik heb haar Facebook etc maar wil niet dat ik over kom als stalker heeeeellllpppp Mvg Joost
Joostw schreef:
13-11-2017 21:24
Marinda dat wist ik dus niet we wisten wel dat we in een straal van 1,5 in de buurt woonde

Maar hoe wist zij dan dat de man die langs haar huis liep, de man was met wie ze aan het appen was?
Hommeltjes net allemaal toevallig en ik snap haar ook wel maar dan nog wil ik wel m’n best doen voor haar maar hoe los ik t nu nog op 😞
Andersom schreef:
13-11-2017 21:27
Maar hoe wist zij dan dat de man die langs haar huis liep, de man was met wie ze aan het appen was?

Omdat ze elkaar dus van eerder kennen. Had een hoop vragen gescheeld zeg, als dit in de OP had gestaan.
Wat valt er precies op te lossen, dude?
En toen was het een hernieuwde kennismaking via een app en kwam je er twee jaar later ineens achter dat ze om de hoek woont?

Wat voor opleiding was het?
Dus hoe kan ik haar weer tot mij winnen?...
Joostw schreef:
13-11-2017 21:27
Hommeltjes net allemaal toevallig en ik snap haar ook wel maar dan nog wil ik wel m’n best doen voor haar maar hoe los ik t nu nog op 😞

Ik weet het!!

Er is helemaal geen probleem, dus je hoeft helemaal niets op te lossen. Hoera! Opgelost. :cheer2: :cheer2:
Hommeltjes schreef:
13-11-2017 21:30
Ik weet het!!

Er is helemaal geen probleem, dus je hoeft helemaal niets op te lossen. Hoera! Opgelost. :cheer2: :cheer2:

Nee want ze is nog niet tot hem gewonnen. Dat is best een probleem.
Tips zijn erg welkom
Joostw schreef:
13-11-2017 21:32
Tips zijn erg welkom
Je negeert me
Joostw schreef:
13-11-2017 21:30
Dus hoe kan ik haar weer tot mij winnen?...
Jezus gristus, dude. Ze heeft een halve dag niet geappt en jij gedraagt je opeens spontaan als een wijf. Grow a pair.

In je hoofd moet ze al voor je gevallen zijn. Dat is de manier waarop je het object of your desire moet zien. Je maakt jezelf nu klaar voor een mislukking, wat echt de verkeerde mentaliteit is wil je haar binnenhengelen.

Zelfvertrouwen, daar gaat het om. Ze is al van jou, ze weet het alleen nog niet.
anoniem_350628 wijzigde dit bericht op 13-11-2017 21:34
1.51% gewijzigd
Dymphnatam schreef:
13-11-2017 21:31
Nee want ze is nog niet tot hem gewonnen. Dat is best een probleem.

Ja, inderdaad. Volgens mij is dat namelijk al sinds 1867 verboden, tegelijk met kinderarbeid op zaterdag en polygamie.
Ik snap er niks van hoor. Wat is nu precies het probleem? Als je niet weet waar ze woont kun je toch ook niet expres langs haar huis zijn gelopen? En misschien heeft ze het wel druk met werk ofzo en reageert ze later weer?
Oh, ik heb wel een tip:

Luister vooral goed naar Armand, want dat is een lady's man pur sang. Werkelijk, de dames liggen aan zijn voeten.
Aragog dat wist ik ook inderdaad niet maar zei herkende mij en stuurde mij een bericht en vroeg of ik het was en ik vroeg ook waar ze me had gezien en toen niks meer gehoord..
Hommeltjes schreef:
13-11-2017 21:34
Ja, inderdaad. Volgens mij is dat namelijk al sinds 1867 verboden, tegelijk met kinderarbeid op zaterdag en polygamie.

Maar het is maandag. Zou dat een oplossing bieden?

(Ik denk ff mee)
Hommeltjes schreef:
13-11-2017 21:36
Oh, ik heb wel een tip:

Luister vooral goed naar Armand, want dat is een lady's man pur sang. Werkelijk, de dames liggen aan zijn voeten.
Het hindert me bij het lopen. Ik moet echt eens minderen.
Dymphnatam schreef:
13-11-2017 21:37
Maar het is maandag. Zou dat een oplossing bieden?

(Ik denk ff mee)
Ja, volgens mij wel, maar dan moet ie wel snel zijn, want het is bijna 22.00 uur.
Iemand nog goeie tips? Moet ik haar een bericht sturen op Facebook of instagram of moet ik haar de komende tijd met rust laten?😧
Joostw schreef:
13-11-2017 21:37
Aragog dat wist ik ook inderdaad niet maar zei herkende mij en stuurde mij een bericht en vroeg of ik het was en ik vroeg ook waar ze me had gezien en toen niks meer gehoord..

Wie zei wat en waarom?
Hommeltjes schreef:
13-11-2017 21:39
Ja, volgens mij wel, maar dan moet ie wel snel zijn, want het is bijna 22.00 uur.

Ik moet denk ik toch een beter beeld hebben. Hoe ziet het er uit aan de overkant?
Keep calm.
Sinds vanmiddag niets gehoord en ze is aan het werk. Er zijn nog andere dingen in het leven dan WhatsApp.

Wacht rustig af.
Diadora we hebben elkaar s nummer niet dit is gewoon zo n app om met elkaar in contact tekunnen komen
Dymphnatam schreef:
13-11-2017 21:42
Ik moet denk ik toch een beter beeld hebben. Hoe ziet het er uit aan de overkant?

Groen, maar dat is gezichtsbedrog, eigenlijk is het eerder blauw en dan van die rozige spikkels erdoorheen. Als je dat opeet, dan voel je je niet echt beter.
Joostw schreef:
13-11-2017 21:45
Diadora we hebben elkaar s nummer niet dit is gewoon zo n app om met elkaar in contact tekunnen komen

Zoiets als Tinder? Dan is ze misschien teleurgesteld dat je niet binnen bent gekomen voor een rondje rampetampen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven