Hoe vaak vallen jullie?
woensdag 11 december 2013 om 21:24
Zucht, vandaag weer een smak gemaakt met de fiets. Onverwacht gladde plek, en nu blauwe plekken en een stijve arm.
Elke winter gebeurt het me wel een keer, of misschien wel twee.
Van collega's en vrienden hoor ik het zelden. Val ik vaker dan gemiddeld? Ben ik motorisch gestoord? Hoe vaak vallen jullie met de fiets?
Elke winter gebeurt het me wel een keer, of misschien wel twee.
Van collega's en vrienden hoor ik het zelden. Val ik vaker dan gemiddeld? Ben ik motorisch gestoord? Hoe vaak vallen jullie met de fiets?
woensdag 11 december 2013 om 21:30
woensdag 11 december 2013 om 21:30
Ik fiets maar weinig. Maar zodra het glad is en er sneeuw ligt dan val ik 100 keer bijna als ik loop. En soms val ik echt. Iedereen lacht mij uit. En zelfs mijn omatje loopt nog beter, maar met gladheid en sneeuw kan ik gewoon niet normaal lopen. En hoe harder ik mijn best doe hoe vaker het mis gaat.
woensdag 11 december 2013 om 21:34
Ik durf niet te fietsen met gladheid.
Ik heb ook wel eens mijn werk afgebeld toen er een dik pak sneeuw lag.
Mijn werkgever kwaad maar dan denk ik ook wat heb je liever dat ik 1 a 2 dagen niet kom vanwege gladheid of dat ik een aantal weken niet kom vanwege een gecompliceerde breuk door een valpartij.
Was een werkgever waar ik niet met openbaar vervoer kon komen.
Mijn werkgever kwaad maar dan denk ik ook wat heb je liever dat ik 1 a 2 dagen niet kom vanwege gladheid of dat ik een aantal weken niet kom vanwege een gecompliceerde breuk door een valpartij.
Was een werkgever waar ik niet met openbaar vervoer kon komen.
woensdag 11 december 2013 om 21:36
Nou, hoe sneu het ook is voor alle vallers, ik ben blij dat ik niet de enige ben die onderuit gaat vroeg me al af of ik echt zo onhandig ben.
Ik kan helaas moeilijk níet gaan werken in de winter, auto aanschaffen voor de winter gaat me te ver, bus is te onhandig, dus het blijft toch maar even fietsen.
Heeft een van jullie ervaring met winterbanden voor de fiets? Ze schijnen te bestaan.
Ik kan helaas moeilijk níet gaan werken in de winter, auto aanschaffen voor de winter gaat me te ver, bus is te onhandig, dus het blijft toch maar even fietsen.
Heeft een van jullie ervaring met winterbanden voor de fiets? Ze schijnen te bestaan.
woensdag 11 december 2013 om 21:36
quote:sugarmiss schreef op 11 december 2013 @ 21:34:
Was een werkgever waar ik niet met openbaar vervoer kon komen.Bij mijn oude werkplek ook niet, maar dan kreeg je toch echt een officiële waarschuwing.
Was een werkgever waar ik niet met openbaar vervoer kon komen.Bij mijn oude werkplek ook niet, maar dan kreeg je toch echt een officiële waarschuwing.
woensdag 11 december 2013 om 21:39
Auwtch!
Nou ik val ook maar ik breek dan ook altijd wat -.-
2 weken geleden nog met mn scooter.. moest ineens remmen voor een auto die toch besloot rechtdoor te gaan terwijl de knipper uit stond naar rechts.. nu een gebroken kuitbeen en mag nu fijn 4/6 weken thuis zitten!
En 4 weekjes geleden net zoals barones.. van de trap vol met mn snuffert op de grond.. Lucky me
Nou ik val ook maar ik breek dan ook altijd wat -.-
2 weken geleden nog met mn scooter.. moest ineens remmen voor een auto die toch besloot rechtdoor te gaan terwijl de knipper uit stond naar rechts.. nu een gebroken kuitbeen en mag nu fijn 4/6 weken thuis zitten!
En 4 weekjes geleden net zoals barones.. van de trap vol met mn snuffert op de grond.. Lucky me