Hoe vier jij kerst?

01-11-2015 21:22 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik weet dat het nog circa 2 maanden duurt maar ik ben benieuwd naar jullie kerst tradities.

Wat maakt jouw kerstviering zo typisch? Versier je je huis ook over the top of juist niet?

Hier nog een beetje zoekende, nieuw huis, kind van 1,5 die nog niet snapt wat kerst is, ouders die verhuisd zijn naar het buitenland, schoonouders met een horecazaak dus die werken met kerst.

Kerst staat dus nog helemaal in de kinderschoenen in ons nieuwbakken gezin dus tradities zijn er nog niet maar heb wel zin om het lekker Amerikaans groots aan te pakken dit jaar!
quote:Saracenen schreef op 03 november 2015 @ 12:04:

Ik heb trouwens enkele jaren een bijbaan gehad in een tuincentrum, toevallig daar wat al genoemd is in dit topic. Die jaren was ik kerst rond deze periode al zat, want vanaf half augustus stonden we al kerstspullen uit te pakken en hielpen we het Leemaxdorp mee op te bouwen. Enorm leuke ervaring, maar na een maandje ben je die deuntjes echt wel zat. Kan ik me wel voorstellen! Eigenlijk zouden ze het geluid daarvan gewoon uit moeten zetten haha!
Ik heb ook al weer zin in kerst. Kan niet wachten tot ik de kerstboom kan halen en het hele huis kan versieren (we wachten altijd tot na Sinterklaas).

Dit jaar kerstavond met mijn hele familie: ouders, zus, oom en tante en neef en nichtje en alle aanhang natuurlijk.

Eerste kerstdag met de schoonouders.

En tweede kerstdag is altijd een sauna dag voor ons. Sinds onze eerste kerst samen gaan we altijd op 2e kerstdag naar de sauna met een flink uitgebreid arrangement. Heerlijk!
Nou we zijn er weer uit hoor. Kerstavond en vermoedelijk eerste kerstdag (twee uur reizen (enkel) met OV, dus dan moet je weer vroeg weg, laatste trein terug is al rond 22:30, geen auto) bij schoonmoeder, tweede kerstdag vanaf de middag bij schoonvader (gelukkig ongeveer in zelfde stad) en derde kerstdag komen m'n ouders en gaan we ergens eten. Zal blij zijn als het de 28e is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven