Hoe word je een irritante forummer?
dinsdag 8 december 2009 om 21:17
dinsdag 8 december 2009 om 23:10
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2009 @ 23:08:
[...]
Doen ze dat weleens bij jou, Mallevent?
Ik heet bijna overal Maleficient. Maar het is jullie vergeven. Maar je hebt ook wel eens felle discussies en dan gaan mensen een nickname inkorten of verkeerd veranderen.
Zoals bijv. bij Borodini en dan iets zeggen als: Zeg Borodinges, ik weet niet waar je me voor aan ziet....
gegarandeerd een rel daarna bij sommige forummers.
[...]
Doen ze dat weleens bij jou, Mallevent?
Ik heet bijna overal Maleficient. Maar het is jullie vergeven. Maar je hebt ook wel eens felle discussies en dan gaan mensen een nickname inkorten of verkeerd veranderen.
Zoals bijv. bij Borodini en dan iets zeggen als: Zeg Borodinges, ik weet niet waar je me voor aan ziet....
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 8 december 2009 om 23:13
quote:loomii schreef op 08 december 2009 @ 23:12:
[...]
Gerard Joling, Gordon, René Froger en Jeroen van de Boom.
oftewel Very Cherry, Brummetje, Eleonora en Jaap.Brummetje en Eleonora die hebben steeds ruzie dus die gaan om de haverklap uit elkaar en verzoenen zich weer. Valt geen peil op te trekken. Bloedirritant dus
[...]
Gerard Joling, Gordon, René Froger en Jeroen van de Boom.
oftewel Very Cherry, Brummetje, Eleonora en Jaap.Brummetje en Eleonora die hebben steeds ruzie dus die gaan om de haverklap uit elkaar en verzoenen zich weer. Valt geen peil op te trekken. Bloedirritant dus
dinsdag 8 december 2009 om 23:14
quote:Maleficent schreef op 08 december 2009 @ 23:10:
[...]
Je schrijft het zelf verkeerd.
*traantjes van wangen veegt en gaat slapen*
[...]
Je schrijft het zelf verkeerd.
*traantjes van wangen veegt en gaat slapen*
dinsdag 8 december 2009 om 23:15
Wat het ook wel goed zal doen is de Kouwesgedichten op de Liefdesbabypijler ( het Horror noemen is zóóó irritant ) plempen ;
(* irritant doorgaat met gedichten posten * )
EEN ECHTE VOETBALLER
Hij voelde aan
haar buik
zij zei
dat wordt een voetballer
hij nam
een aanloop
en schopte
met buitenkant voet
tegen
haar buik
(* irritant doorgaat met gedichten posten * )
EEN ECHTE VOETBALLER
Hij voelde aan
haar buik
zij zei
dat wordt een voetballer
hij nam
een aanloop
en schopte
met buitenkant voet
tegen
haar buik
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 8 december 2009 om 23:17
Vast heel erg mosterd:
- Oproepjes plaatsen op een gewone pijler
- Verkapte reklame maken: oh ik heb net dit gebruikt www.dit.nl en het is fantastisch. Zijn jullie ook zo enthousiast??
- Op een heel emotioneel verhaal (op relatie of psyche) gaan zitten miepen over spelvouten en/of hoofdlettergebruik.
- Vreselijk of topic gaan
- Zwaaien naar je forum-vriendinnen.
Kan verder even niet zo veel bedenken. Ga even het topic lezen. Lijkt mij beter...
- Verkapte reklame maken: oh ik heb net dit gebruikt www.dit.nl en het is fantastisch. Zijn jullie ook zo enthousiast??
- Op een heel emotioneel verhaal (op relatie of psyche) gaan zitten miepen over spelvouten en/of hoofdlettergebruik.
Kan verder even niet zo veel bedenken. Ga even het topic lezen. Lijkt mij beter...
dinsdag 8 december 2009 om 23:17
dinsdag 8 december 2009 om 23:18
quote:Petrokia schreef op 08 december 2009 @ 23:17:
Vast heel erg mosterd:
Vast heel erg mosterd: