Hoe word je een irritante forummer?

08-12-2009 21:17 882 berichten
Alle reacties Link kopieren
( met dank aan Boro )

Je kunt bekend staan als Forum - Helige , als Google Queen , als kinderhaatster , als Geil Loeder ,..... maar hoe word je de meest irritante forummer ever ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Open hetzelfde topic als boro

Ik laat de mijnes wel weer sluiten
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Geen idee hoe je dat wordt. Ik was het ineens!
Op iedereen commentaar geven en dan alleen negatief.
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
quote:borodini schreef op 08 december 2009 @ 21:17:

Open hetzelfde topic als boro

( zeg nooit sorry )

Ja, en , dus?

Lees nooit ( globaal ) wat reacties her en der als er al 16 pagina's vol reacties staan maar reageer puur op het openingsbericht.
Op elk geopend topic antwoorden met :Google!

.
Mekker over spelfouten van mede-forumsters.

Vooral als je een discussie niet kan winnen. Ga liggen mieren over een d of t, en voor je het weet wordt de foutschrijfster gebashed, en win je als nog van haar.
Wat bedoel je daarmee esra? Sjongejongejonge wat zijn we weer lekker negatief zeg... Je kunt ook niets anders, of wel?

Vraag altijd iets wat je binnen één tel Googlen zelf zou kunnen vinden.
Als er nog 1 "hoe word je....."topic geopend wordt, ga ik ze allemaal samenvoegen!
Post alleen als je eigenlijk geen mening , raad of antwoord hebt .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2009 @ 21:20:

Lees nooit ( globaal ) wat reacties her en der als er al 16 pagina's vol reacties staan maar reageer puur op het openingsbericht.

Lees dat openingsbericht verkeerd en fileer TO vervolgens volledig, terwijl je ondertussen hetzelfd mening verkondigd als TO.

Houd dit jaren vol.
Zeggen dat het feit dat je posts onleesbaar zijn van de schrijf- en stijlfouten eigenlijk de schuld is van de andere forummers.
Meerdere topics openen over je relatieproblemen.
quote:Viva Angel5 schreef op 08 december 2009 @ 21:21:

Als er nog 1 "hoe word je....."topic geopend wordt, ga ik ze allemaal samenvoegen! Open zelf lekker je eigen " hoe word ik een irritante Engel " .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2009 @ 21:22:

Post alleen als je eigenlijk geen mening , raad of antwoord hebt .Eensch
Roep HELLLLLLLPPPPP!!!!!!!!!!!! in de topictitel.

Djesus! Na jaren denk ik nog steeds dat er iemand op verzuipen ligt, terwijl ze slecht willen weten hoelang je andijvie moet koken.
quote:Viva Angel5 schreef op 08 december 2009 @ 21:21:

Als er nog 1 "hoe word je....."topic geopend wordt, ga ik ze allemaal samenvoegen! Een angel over de zeik maken.
Ga voor je gelijk ....niet voor de vrager....
quote:Vl43inder schreef op 08 december 2009 @ 21:22:

Zeggen dat het feit dat je posts onleesbaar zijn van de schrijf- en stijlfouten eigenlijk de schuld is van de andere forummers.Of omdat je kat ongesteld is. Of je hamster.
gebruik vannuafaan geen hoofdletters kommas en punten meer ook geen alineas want dat is allemaal niet nodig hallo zeg het is een forum hoor netjes schrijven doe je wel als je moet solliciteren maar als je gewoon gezellig op relaties zit te kleppen met iemand die ook een hubby heeft die niet zo veel in het huishouden doet dan is het gebruik van hoofdletters punten kommas en andere leestekens totaal over bodig bovendien kan je als je het niet wil lezen ook gewoon dat topic overslaan niemand is verplicht om een topic of een posting te lezen hoor
Door steeds iemand woorden in de mond te leggen, de boel om te draaien en zinnen te beginnen met "Dus jij bedoelt...." om vervolgens iets te beweren wat die persoon niet gezegd heeft. Dat is best irritant.
Heee...... ik riep net ook zoiets op één van de "hoe word ik..."-topics. (Als reactie op de briljante ingeving van Boro).
Post alleen zweeftevendooddoenersgezever ;"blijf dicht bij jezelf " .
quote:borodini schreef op 08 december 2009 @ 21:23:

gebruik vannuafaan geen hoofdletters kommas en punten meer ook geen alineas want dat is allemaal niet nodig hallo zeg het is een forum hoor netjes schrijven doe je wel als je moet solliciteren maar als je gewoon gezellig op relaties zit te kleppen met iemand die ook een hubby heeft die niet zo veel in het huishouden doet dan is het gebruik van hoofdletters punten kommas en andere leestekens totaal over bodig bovendien kan je als je het niet wil lezen ook gewoon dat topic overslaan niemand is verplicht om een topic of een posting te lezen hoor en toch lees ik dan wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven