Hoe word je een irritante forummer?

08-12-2009 21:17 882 berichten
Alle reacties Link kopieren
( met dank aan Boro )

Je kunt bekend staan als Forum - Helige , als Google Queen , als kinderhaatster , als Geil Loeder ,..... maar hoe word je de meest irritante forummer ever ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 09 december 2009 @ 19:11:

[...]

Ja Dolfje, goed Dolfje

Ben alweer terug Welkom!
Thnx
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Graag gedaan
Fijn
Mooi
Lijkt sprekend
Ja he?
Daag
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 december 2009 @ 16:42:

[...]

Da's irritant ; doen alsof je Djoels bent.maar ja, ik vind Djoels zo leuk. Mag het dan ook niet? Ik doe ook vaak alsof ik jou ben BGB, want ik plak ook graag plaatjes.
Stressed is just desserts spelled backwards
Duh... na alles gelezen te hebben weet ik dus dat ik post in het meest irritante topic ever..wij zijn dus de meest irritante forummers...maar dan in een groepje

*hebben jullie er tenminste geen last van*
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vraag om ervaringen van mensen die ook zonder hulp van een verloskundige thuis willen bevallen. Want de rust mag vooral niet verstoord worden....
Reageer over een onderwerp wat 40 pagina's geleden onderwerp van gesprek was.

Uitslag test "Ben ik een Volwassen Nieuwetijdskind?"

Je hebt in deze test 30 van de 40 punten behaald.

Betekenis van je score

Op basis van je score kunnen we (nog) niet concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Het is misschien een beetje een twijfelgeval. Als je zelf het gevoel hebt dat je wel een nieuwetijdskind bent, doe de test dan nog een keer. Probeer "ja" of "nee" te antwoorden op de uitspraken zonder oordeel (over jezelf)! Probeer ook om de uitspraken zo algemeen mogelijk op te vatten.

Als je meer wilt weten over Nieuwetijdskinderen (die ook wel Indigokinderen worden genoemd vanwege de overheersende kleur van hun aura), neem dan een abonnement op onze gratis nieuwsbrief door HIER te klikken.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Reageer op een topic van een jaar (of langer) geleden met een reactie als:'nou, als ik jou was zou ik weggaan bij die loser!'

En dat de TO dan al hoog en breed getrouwd is met een andere man en daar alweer vier topics over geopend heeft.
quote:noanne schreef op 09 december 2009 @ 21:18:

Het is misschien een beetje een twijfelgeval.

Met stip op 1 de vaagste zin van het jaar.

Een twijfelgeval?

Nee, misschien een twijfelgeval.

Oh wacht...

misschien een beetje een twijfelgeval!
Vond ik ook al Robo

Echt zo lekker dubbel :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Maleficent schreef op 09 december 2009 @ 19:53:

[...]

maar ja, ik vind Djoels zo leuk. Mag het dan ook niet? Ik doe ook vaak alsof ik jou ben BGB, want ik plak ook graag plaatjes.Mallevent, ontwikkel een éigen - al dan niet irritante - stijl. Open er maar een topic over.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bewegende smilies. Ook zo iri.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:robo schreef op 09 december 2009 @ 21:59:

[...]

Met stip op 1 de vaagste zin van het jaar.

Een twijfelgeval?

Nee, misschien een twijfelgeval.

Oh wacht...

misschien een beetje een twijfelgeval!

Gelukkig is t geen zin van mijn hand, maar is t de uitslag van de vaagste test op het internet: volwassen nieuwetijdskind
@ noanne

Heb je de HSP test ook gedaan??
Gelukkig stond er dat ik de test nog een keer moest doen. En nu snap ik mezelf echt helemaal:

Uitslag test "Ben ik een Volwassen Nieuwetijdskind?"

Je hebt in deze test 32 van de 40 punten behaald.

Betekenis van je score

Op basis van deze score kunnen we concluderen dat je een nieuwetijdskind bent. Dat zal niet altijd gemakkelijk voor je zijn (geweest). Want nieuwetijdskinderen (ook wel Indigokinderen genoemd naar de overheersende kleur van hun aura) zijn "anders" dan de meeste andere kinderen. Vermoedelijk speelt hierbij erfelijkheid een rol, want voor de meeste nieuwetijdskinderen geldt dat ten minste een van de ouders ook een nieuwetijdskind is (was).

Het is belangrijk dat Nieuwetijdskinderen een goede begeleiding krijgen. De meeste scholen en opleidingsinstituten weten er niet veel raad mee, omdat nieuwetijdskinderen in hun ogen lastiger en drukker zijn dan de meeste andere kinderen. Vaak komt men niet verder dan pogingen te ondernemen om deze kinderen "aan te passen aan de norm", soms zelfs met medicijncen omdat deze kinderen dan (ten onrechte) de diagnose ADHD opgeplakt krijgen.

Als je begeleiding voor je kind wilt hebben, neem dan eens contact met ons op.

Soms zit je als vader of moeder van een Nieuwetijdskind met je handen in het haar. Wie kan je vertellen wat je moet doen en wat niet. Een coach kan je steunen om het beste uit je kind (en jezelf) te halen. Ook voor dit soort coaching kun je bij ons terecht. Een nieuwetijdskind is hier op aarde geincarneerd met een specifiek doel. Maar het kost moeite om dat doel te vinden en vast te houden. Wij kunnen daarbij helpen.

Als je meer wilt weten over Nieuwetijdskinderen/Indigokinderen, neem dan een abonnement op onze gratis nieuwsbrief door HIER te klikken.
@hannaviva, ja, want ik was irritante forummer aan het zijn, door te reageren op iets wat 40 pagina's geleden onderwerp van gesprek was.
@ noanne

Welke score had je bij de HSP test?
HSP in de herkansing :puke:
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven