Hoe word je een irritante forummer?

08-12-2009 21:17 882 berichten
Alle reacties Link kopieren
( met dank aan Boro )

Je kunt bekend staan als Forum - Helige , als Google Queen , als kinderhaatster , als Geil Loeder ,..... maar hoe word je de meest irritante forummer ever ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:eleonora schreef op 09 december 2009 @ 17:46:

[...]

Eh....ík vind Traincha al leuk, volgens mij is ze een van mijn verloofdes ook maar dat weet ik niet zeker, ik moet weer eens inventariseren. Maar het is erg irritant als jij Traincha ook leuk gaat zitten vinden.ja dat klopt! Trouwens: we moeten het nog even over die datum hebben.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 09 december 2009 @ 17:47:

Weety je wat pas irritant is? Als je zmaar opeens vanuit het niet tot Leo's verloofde wordt gedegradeerd, pardon gepromoveerd, nouja gebombardeerd dus

Weet je wát pas irritant is?

Dat je verloofde, die (let wel) vrijwillig (nou ja, onder zachte dwang) je verloofde is geworden, ineens ontkent je verloofde te zijn!

Dát is pas irritant!
Elianoeri, ik heb je ge F5't ik zie alleen maar je ava in een victor en rudolf jas
quote:HoiPippiLangkous schreef op 09 december 2009 @ 17:47:

Weety je wat pas irritant is? Als je zmaar opeens vanuit het niet tot Leo's verloofde wordt gedegradeerd, pardon gepromoveerd, nouja gebombardeerd dusHahahaha je bent nummer 303 AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM AFGELIKTE BOTERHAM
quote:Bonny82 schreef op 09 december 2009 @ 12:46:

[...]

Trut

Overigens zegt mijn zusje net dat iemand die hier in de buurt woont een kat heeft die Dolfje heet. Heb ik jou nu gelokaliseerd? Nee ik heb geen kat en zou die al helemaaaaaaaal geen Dolfje noemen!
ZO, dat is ook redelijk irritant lijkt me
quote:traincha2 schreef op 09 december 2009 @ 17:46:

[...]

luvu2 Fest! :kiss

Maar met een beetje fantasie zou ik erop kunnen lijken

lufjoe2

zo gaan eens eten maken koken halen verzinnen
FLUBBERKUT

Mooi woord is dat
Agelikt? Uitgewoond ben ik daar op Hunebed. En Leo maar zeggen dat ze 'alleen maar aan het macrameeën was'. Jaja.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:robo schreef op 09 december 2009 @ 17:10:

Ik heb een hartgrondige hekel aan deze smiley:

Ik weet niet waarom.

Ik vind hem ook stom. Dus.

Ook deze : <-- te kinderachtig. :puke: <---- die vinnik ook stom. Eigenlijk alle zgn "afkraak" smiley's .

Eerst hadden we er ook 1 die zijn middelvinger op stak. Wat een acherlijk ding.

deze vind ik wel leuk, maar niet echt tussen de smiley's passen. Net als deze :
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
UITGEWOONDE, VERDROOGDE FLUBBERKUT
MET JE VERSCHROMPELDE CERVIX
Riep je, meds?
quote:eleonora schreef op 09 december 2009 @ 17:48:

[...]

Weet je wát pas irritant is?

Dat je verloofde, die (let wel) vrijwillig (nou ja, onder zachte dwang) je verloofde is geworden, ineens ontkent je verloofde te zijn!

Dát is pas irritant!

Vrijwillig? Ik dacht een goeie deal gemaakt te hebben. Krijg ik jou er opeens bij.

Kun je zeggen 'moet je de kleine lettertjes maar lezen', ik zeg 'Verborgen gebreken dien je te melden'.
Uiteraard.
eet smakelijk prinsesjes
*zeg, om 18:15 moet ik me gaan omkleden om te gaan hardlopen, wie van de dames helpt me daar ff aan herinneren?*
quote:borodini schreef op 09 december 2009 @ 17:51:

[...]

Ik vind hem ook stom. Dus.

Ook deze : <-- te kinderachtig. :puke: <---- die vinnik ook stom. Eigenlijk alle zgn "afkraak" smiley's .

Eerst hadden we er ook 1 die zijn middelvinger op stak. Wat een acherlijk ding.

deze vind ik wel leuk, maar niet echt tussen de smiley's passen. Net als deze : dit vind ik de aller aller leukste >
quote:meds schreef op 09 december 2009 @ 17:51:

FLUBBERKUT

Mooi woord is dat

Mooi woord.

Maar knap kut als je d'r een hebt.
Alle moeders hebben toch een flubberkut?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 09 december 2009 @ 17:56:

Alle moeders hebben toch een flubberkut?Geen idee, Meds houdt altijd angstvallig haar twee grote handen ervoor.
Ik heb van betrouwbare bronnen dat een cameltoe weer helemaal in is, dus gewoon inpakken die flubberkut en je bent weer hip.
quote:Festen schreef op 09 december 2009 @ 17:55:

[...]

dit vind ik de aller aller leukste > das ook 1 van mijn favo's (vanaaf ben je aan de beurt btw. Kinderen hadden aandacht nodig ) <--- zijn smiley's zie ik graag zie
Zolang Meds blijft zeggen dat ze zonder moeite door deze meneer wordt gefist maar nog een strak doosje heeft, blijf ik beweren dat ze liegt.

quote:HoiPippiLangkous schreef op 09 december 2009 @ 17:56:

Alle moeders hebben toch een flubberkut?Nee, sommige nemen , oh pardon.. Krijgen, een keizersnee. Dan blijft je kut een lekker strak jeweeetwelgrotje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven