hoelaat is t nu?
maandag 5 april 2010 om 02:07
maandag 5 april 2010 om 02:10
maandag 5 april 2010 om 02:18
Maar goed, wat spinnen betreft. Ik heb soms ook van die joekels, in huis. Ja, in huis. Kijk, die langpootgevallen zijn niet zo héél erg. Niet leuk, dat niet, maar die langpootgevallen (die normale, die je altijd ziet en die je blijkbaar ook altijd inslikt tijdens je slaap, zo ongeveer 3x per jaar) zijn minder eng. Want ze bewegen minder snel en ze zijn gewoon 'zachtaardig'.
Maar ik heb ontdekt dat er ook zwarte, agressieve, hardlopende huisspinnen zijn. Met heéééééle lange poten. Stuk of 15.
En ze rennen snel!!! Hysterisch.
Ja, ik weet niet. Wat moet je daar mee? Ik ben van de dierenpartij, dat wel.. maar die spinnen? Het lijken wel tropische gevallen. Nein, danke.
Dus, dood.
Maar ik heb ontdekt dat er ook zwarte, agressieve, hardlopende huisspinnen zijn. Met heéééééle lange poten. Stuk of 15.
En ze rennen snel!!! Hysterisch.
Ja, ik weet niet. Wat moet je daar mee? Ik ben van de dierenpartij, dat wel.. maar die spinnen? Het lijken wel tropische gevallen. Nein, danke.
Dus, dood.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
maandag 5 april 2010 om 02:22
quote:frizzy schreef op 05 april 2010 @ 02:14:
Tja waar die mannen nu zijn, geen idee. Maar een paar years ago had ik er weleens eentje in R'dam.
Tijdens Zomercarnaval zie ik trouwens ook vaak heul veel enge mannen daar!
Het is ZONDAG! Dat zeg ik toch!
2.14
Ik heb nog nooit een man gehad tijdens zomercarnaval. In Rotterdam. Wel ander soort mannen, dat wel.
Ach, mannen.
Morgen denk ik weer.
Hoe laat? 2.22!
Tja waar die mannen nu zijn, geen idee. Maar een paar years ago had ik er weleens eentje in R'dam.
Tijdens Zomercarnaval zie ik trouwens ook vaak heul veel enge mannen daar!
Het is ZONDAG! Dat zeg ik toch!
2.14
Ik heb nog nooit een man gehad tijdens zomercarnaval. In Rotterdam. Wel ander soort mannen, dat wel.
Ach, mannen.
Morgen denk ik weer.
Hoe laat? 2.22!
maandag 5 april 2010 om 02:23
Die heb ik dus ook, denk ik. Eigenlijk wil ik wel eens weten hoe ze heten. Ik noem ze roofspinnen. Ze zijn donkerbruin, groot en harig en nemen soms zo'n aanvalshouding aan. Ze maken in hoekjes en onder bladeren een soort pluizige vieze webachtige dingen, en als ze eens in mijn huis zijn rennen ze KEIhard. Ik ben niet bang voor spinnen, maar voor deze dus wel.
De laatste keer dat ex/scharrel/vriend (whatever) hier was dat we er één zagen heb ik hem gesmeekt en van alles beloofd als HIJ het maar zou oplossen. In plaats daarvan moest ik het zelf doen en heeft ie me bij elk stapje gecoacht, en de spin eindigde buiten in de tuin. Nou ben ik niet van de partij van de dieren, maar ik geloof wel dat je niks en niemand dood mag maken. Ook geen mug dus. Vandaar dat ik best met deze spin in mijn maag stofzuiger zit.
2.23
De laatste keer dat ex/scharrel/vriend (whatever) hier was dat we er één zagen heb ik hem gesmeekt en van alles beloofd als HIJ het maar zou oplossen. In plaats daarvan moest ik het zelf doen en heeft ie me bij elk stapje gecoacht, en de spin eindigde buiten in de tuin. Nou ben ik niet van de partij van de dieren, maar ik geloof wel dat je niks en niemand dood mag maken. Ook geen mug dus. Vandaar dat ik best met deze spin in mijn maag stofzuiger zit.
2.23
maandag 5 april 2010 om 02:29
maandag 5 april 2010 om 02:32
maandag 5 april 2010 om 02:37
Ja, dat topic heb ik al eens gelezen en ik herkende daar 'mijn' spin ook al in... Ik snap het iig nog steeds niet. Zulke spinnen.
Die van jou heeft wel een gespierder lijf. Vast een mannetje, die is uit op wraak. Die van mij was een wijfje, denk ik, op zoek naar haar kinderen.. Daarom rende ze zo hysterisch. Echt een stom wijf dus.
Die van jou heeft wel een gespierder lijf. Vast een mannetje, die is uit op wraak. Die van mij was een wijfje, denk ik, op zoek naar haar kinderen.. Daarom rende ze zo hysterisch. Echt een stom wijf dus.
maandag 5 april 2010 om 02:40