hoelaat is t nu?
maandag 5 april 2010 om 02:44
Dat 'huisspin' daar ben ik het niet echt mee eens.. want zo voelt het niet. Huisspinnen zijn slome beesten. Dit was wel een killer. Een ander soort, die ik nog niet eerder had gezien.
Maar goed, ik ben een mens en ik ben nog steeds de baas. Toch?
Nou ja, het ligt in mijn verleden, gelukkig.
Laat me weten hoe het morgen gaat
Maar goed, ik ben een mens en ik ben nog steeds de baas. Toch?
Nou ja, het ligt in mijn verleden, gelukkig.
Laat me weten hoe het morgen gaat
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
maandag 5 april 2010 om 02:48
maandag 5 april 2010 om 02:53
maandag 5 april 2010 om 03:02
Nee nee, geen schuldgevoel. Je moest doen wat juist was, je leven redden. Ik snap dat wel hoor, echt!
(arm beest)
Laat je de hele nacht zo zitten, in een soort zak... wacht maar, hij (want dat issie, een hij) kruipt eruit straks, en dan komt 'ie op je zitten..
(arm beest)
Laat je de hele nacht zo zitten, in een soort zak... wacht maar, hij (want dat issie, een hij) kruipt eruit straks, en dan komt 'ie op je zitten..
maandag 5 april 2010 om 10:44
La Vieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hij staat buiten hoor, de stofzuiger (en dus ook de spin).
Heb de zak eruit gehaald, dan hoeft ie wellicht niet dat hele end te lopen. Maar nou zag ik wel dat de zak megavol is, maar daar kon ie heus wel tegen toch? Toch? TOCH?
*gaat rustig zitten wachten totdat de spin heel zeker weten terug is naar zijn éigen huis*
10.44
Heb de zak eruit gehaald, dan hoeft ie wellicht niet dat hele end te lopen. Maar nou zag ik wel dat de zak megavol is, maar daar kon ie heus wel tegen toch? Toch? TOCH?
*gaat rustig zitten wachten totdat de spin heel zeker weten terug is naar zijn éigen huis*
10.44
maandag 5 april 2010 om 10:56
Hoe ga je het nu zeker weten dan? Dat weet je pas écht als je de zak leegkiepert Misschien was de zuigkracht van je stofzuiger wel zo hard dat ie nu ergens achterin zit en het heel benauwd heeft... ja, je weet het niet.
10.56 en ik heb honger
10.56 en ik heb honger