Hond heeft snoepje op

09-04-2018 19:01 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
🐶
anoniem_359574 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 00:32
96.73% gewijzigd
Niks.. een snoepje kan echt geen kwaad.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Nee, is niet erg, van suiker krijgen honden niets, alleen een vette pens als ze het teveel binnen krijgen.
Volgens mij zit daar niks gevaarlijks in hoor. En 1 kan geen kwaad lijkt me. Of heb je een inimini hondje?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Cateautje schreef:
09-04-2018 19:03
Nee, is niet erg, van suiker krijgen honden niets, alleen een vette pens als ze het teveel binnen krijgen.
En ze gaan er van kwijlen.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
wiezel schreef:
09-04-2018 19:04
Ja, als je er een gewoonte van maakt je hond veel te laten snoepen, maar niet van één snoepje.
.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 09-04-2018 19:12
0.00% gewijzigd
wiezel schreef:
09-04-2018 19:04
Dat ligt aan het type hond, ik heb nooit kwijlende honden gehad.
Cateautje schreef:
09-04-2018 19:05
Ja, als je er een gewoonte van maakt je hond veel te laten snoepen, maar niet van één snoepje.
Nee ik doelde ook op dat "teveel" van jou :-D
wiezel schreef:
09-04-2018 19:07
Nee ik doelde ook op dat "teveel" van jou :-D
Oooooohhhhh, zeg dat dan. ;-)
Honden kunnen net als mensen heel goed leven op suiker. Ook zijn spieren draaien op glucose.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
niks aan de hand.
TO vind het een beetje raar dat je wel een hond hebt maar dit soort simpele dingen niet weet. Misschien moet je je eens wat meer inlezen. Of is het de hond van je ouders en ben jij nog heel jong?
nina1966 schreef:
09-04-2018 19:40
TO vind het een beetje raar dat je wel een hond hebt maar dit soort simpele dingen niet weet. Misschien moet je je eens wat meer inlezen. Of is het de hond van je ouders en ben jij nog heel jong?
Dit!
Neuh, een snoepje kan weinig kwaad, als ie de hele zak te pakken had gekregen kon er volgens mij al weinig mis gaan, hoogstens wat genante scheten denk ik. Mijn eerste hondje van een kilo of 7 heeft ooit paaseitjes met verpakking en al te pakken gehad, ik verwachtte verpakte drollen maar heb er eerlijk gezegd nooit meer wat van gemerkt. Geluk gehad, dat zeker, chocolade schijnt erg slecht voor honden te zijn.
die ik wilde bestaat al...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven