Hoogzwanger romantisch uitje
vrijdag 27 mei 2016 om 13:43
Ik, hoogzwanger en al wat ontsluiting zou dolgraag mijn man verrassen met een romantisch uitje.
Das niet zo moeilijk zou je zeggen. Nou, echt wel!
Waarom?
- Ik kan elk moment bevallen, het moet dus last minute te doen zijn , reserveren moet niet nodig zijn.
- Bioscoop en uit eten...De eerste is best oke en de laatste doen wij al regelmatig.
Sauna; vanwege de ontsluiting lijkt mij dat niet verstandig.
En met uitje bedoel ik een avondje of middagje. Geen hele dag.
Iemand een idee? Budget maakt niet uit en mijn man vind alles wel best.
Das niet zo moeilijk zou je zeggen. Nou, echt wel!
Waarom?
- Ik kan elk moment bevallen, het moet dus last minute te doen zijn , reserveren moet niet nodig zijn.
- Bioscoop en uit eten...De eerste is best oke en de laatste doen wij al regelmatig.
Sauna; vanwege de ontsluiting lijkt mij dat niet verstandig.
En met uitje bedoel ik een avondje of middagje. Geen hele dag.
Iemand een idee? Budget maakt niet uit en mijn man vind alles wel best.
vrijdag 27 mei 2016 om 13:48
vrijdag 27 mei 2016 om 13:49
vrijdag 27 mei 2016 om 13:51
Ik zou wel lekker samen uit eten gaan en ervan genieten. Want de aankomende tijd zit dat er waarschijnlijk niet meer in!
Ik weet niet waar je woont, maar er zijn vaak in het weekend van die eetmarktjes (in Amsterdam de pure markt, Sunday market). Misschien is dat wel iets als jullie van eten houden.
Zou niet te ver weg gaan hoor als je al ontsluiting hebt ....
Veel plezier en succes ook binnenkort
Ik weet niet waar je woont, maar er zijn vaak in het weekend van die eetmarktjes (in Amsterdam de pure markt, Sunday market). Misschien is dat wel iets als jullie van eten houden.
Zou niet te ver weg gaan hoor als je al ontsluiting hebt ....
Veel plezier en succes ook binnenkort
vrijdag 27 mei 2016 om 13:53
quote:zusters schreef op 27 mei 2016 @ 13:50:
Thanks Elfje; Bedenk me ineens dat we een grote recreatieplas hier in de buurt hebben, kan daar eens informeren!
Wyandotje; Mn man heeft vandaag nogal een grote doorbraak gehad op een bepaald vlak en wil daar graag mijn waardering voor uiten.
Ah zo.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat mijn romantische uitje een dag voor de bevalling begon bestond uit een ritje langs de Mc drive voor een beker ijsklontjes.
Misschien lekker naar het strand voor een mooie zonsondergang?
Thanks Elfje; Bedenk me ineens dat we een grote recreatieplas hier in de buurt hebben, kan daar eens informeren!
Wyandotje; Mn man heeft vandaag nogal een grote doorbraak gehad op een bepaald vlak en wil daar graag mijn waardering voor uiten.
Ah zo.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat mijn romantische uitje een dag voor de bevalling begon bestond uit een ritje langs de Mc drive voor een beker ijsklontjes.
vrijdag 27 mei 2016 om 13:56
quote:wyandotje schreef op 27 mei 2016 @ 13:53:
[...]
Ah zo.
Haha ik moet ook wel bekennen dat ik het een ambitieus plan van mijzelf vind.
Ik woon in het Oosten dus helaas geen strand in de buurt maar die noteer ik wel even voor na de bevalling, dat hebben nog niet gedaan namelijk!
[...]
Ah zo.
Haha ik moet ook wel bekennen dat ik het een ambitieus plan van mijzelf vind.
Ik woon in het Oosten dus helaas geen strand in de buurt maar die noteer ik wel even voor na de bevalling, dat hebben nog niet gedaan namelijk!
vrijdag 27 mei 2016 om 14:01
Wat lief dat je daar op dit moment aandacht aan wil besteden (kan me zo voorstellen dat je nu wat meer op jezelf gericht bent)
Ik laat man in zo'n geval goed merken hoe trots ik ben, schrijf hem heel ouderwets een brief en koop of maak iets lekkers voor hem, iets met chocola doet het bij hem altijd erg goed
Aan familie en vrienden laten weten hoe trots je op hem bent - tenzij het om iets erg persoonlijks gaat - doe ik ook wel 's, dat vindt hij ook erg fijn.
Wat lief dat je daar op dit moment aandacht aan wil besteden (kan me zo voorstellen dat je nu wat meer op jezelf gericht bent)
Ik laat man in zo'n geval goed merken hoe trots ik ben, schrijf hem heel ouderwets een brief en koop of maak iets lekkers voor hem, iets met chocola doet het bij hem altijd erg goed
Aan familie en vrienden laten weten hoe trots je op hem bent - tenzij het om iets erg persoonlijks gaat - doe ik ook wel 's, dat vindt hij ook erg fijn.
vrijdag 27 mei 2016 om 14:23
quote:MonicaG schreef op 27 mei 2016 @ 14:01:
[...]
Wat een lieve reactie, ik vind het namelijk erg lastig om attent te zijn vanwege m'n autisme , ik ben blij te lezen dat ik het goed ingeschat heb , hij gaat het onwijs waarderen!
Eb jou man boft ook maar zeg! Echt heel lief dat je dat doet
[...]
Wat een lieve reactie, ik vind het namelijk erg lastig om attent te zijn vanwege m'n autisme , ik ben blij te lezen dat ik het goed ingeschat heb , hij gaat het onwijs waarderen!
vrijdag 27 mei 2016 om 14:25
Koop een fles dure champagne en breek die open zodra je de kleine hebt uitgepoept. Hij blij, jij blij.
Met ontsluiting écht niet weggaan.
Kan me het eigenlijk niet voorstellen dat iemand dat verzint eigenlijk. En wat zegt je gyn er van?
Koop een fles dure champagne en breek die open zodra je de kleine hebt uitgepoept. Hij blij, jij blij.
Met ontsluiting écht niet weggaan.
Kan me het eigenlijk niet voorstellen dat iemand dat verzint eigenlijk. En wat zegt je gyn er van?
vrijdag 27 mei 2016 om 14:28
quote:zusters schreef op 27 mei 2016 @ 14:23:
[...]
Ik ben ook een autist, dus aan mij heb je qua inschattingsvermogen niet veel
Maar ik denk dat wat je ook doet, je man het erg fijn gaat vinden
[...]
Ik ben ook een autist, dus aan mij heb je qua inschattingsvermogen niet veel
Maar ik denk dat wat je ook doet, je man het erg fijn gaat vinden