Hopjesvla

13-07-2007 12:50 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand heeft me eens verteld dat hopjesvla iets met vrouwen doet, maar hij wilde me niet vertellen wat dan. Nu wist ik wel al dat je van chocola gelukkig wordt, maar van hopjesvla....?

Ben al 10 jaar nieuwsgierig en eet hopjesvla bij het leven, maar ben er nog steeds niet achter. Begin nu een beetje aan mijn vrouwelijkheid te twijfelen, maar misschien heb ik gewoon het juiste merk nog niet gevonden.:P

Wie heeft er spannende ervaringen met hopjesvla en wil ze met me delen?
Wat doe je hier dan????? Scheer je weg.....Silly spammer
Die hormoonslavernij!!
Tja, het wordt weer de hoogste tijd!

Ben eens naar huis.

Cheers!

:D:D:D En deze zijn van mij VOOR mij!
....en het droop af met de staart tussen de benen...Back to the hopjesvla.
Die hormoonslavernij!!
Waarom kan ik nou NERGENS een foto van die Domo-koeien vinden, en wél van de Tjolk ? En als ik dit lees schrik ik me alsnog het apezuur, wát voor grondstof werd er verboden ? Ik heb hectoliters van dit spul gedronken.

Tjolk was een zuiveldrank die eind jaren ‘70 op de markt kwam. Je had ze in vier smaken: chocolade (beer), banaan (aap), aardbei (konijn) en de minder bekende versie van de melk (koe). Bij veel generaties brengt de naam Tjolk herinneringen naar boven aan schoolreisjes en uitstapjes. Op zich was het natuurlijk een ‘niet verantwoord’ chemisch goedje maar de beesten op de verpakking waren zo leuk!. De kleuren van de aap en beer waren eerst anders, de aap had een rode achtergrond en een gele snoet, en de beer had een bruine achtergrond en lichtbruine toet. De grondstof voor het product werd in 1984 verboden. De slogan van Tjolk was: Tjolk is lekker, overal en altijd!
Het moet de E330 zijn. Die zat ook in Cola en andere frisdranken. Maar geen zorgen, je krijgt veel meer kankerverwekende stoffen binnen na een dagje in Amsterdam winkelen.
quote:....en het droop af met de staart tussen de benen...Back to the hopjesvla.Bril nodig zeker?
quote:

Jesus doe normaal zeg.

Ga werken op je saaie kantoorbaan, en vermoei ons niet langer.

He, Zamirah, je trekt wel erg snel je conclusies! Hoe kom je erbij dat ik een saaie baan heb? Bovendien hoef je dit niet te lezen, maar schijnbaar heeft het onderwerp je toch nieuwsgierig genoeg gemaakt om het wel te gaan lezen....  Zegt meer over jou dan over mij...

MEFS cool plaatje! Dat soort humor kan ik erg waarderen. Gelukkig heb ik het spul steeds met mate gegeten, dus pas nog wel in mijn spijkerbroek.

En voor we allemaal vuil gaan spuiten: probeer de humor van dingen in te zien voor je mensen af gaat zeiken.

Hebben jullie dat trouwens ook, dat je van die periodes hebt dat je echt aan een soort voedsel verslaafd bent? Ik heb het nu met sambal manis, doe het echt overal doorheen (nee, niet door de hopjesvla, dat gaat te ver).
quote:

Hopelijk ben je binnenkort een Domo koe.

Bluu bluu, bla bla, we maken domo vla

bluu bluu, bla bla, hopjes vanille en chocola

aardbeien en chocola >>  blanke vla, heerlijke houdbare vla

duuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaa

we maken domo, domo, domo vla

in die makkelijke pakken

Ja ik vind je met dit topic wel geschikt voor een domo koe.

Omdat dit topic toch van zo'n hoogstaand niveau is, zie ik graag dat deze tekst op correcte wijze de geschiedenis ingaat. :P

Volgens mij was het geen chocola maar blanke vla!!!

(en ze zongen toch gewoon boe-boe en niet bluu-bluu?!)
Ja tuuk blanke vla. ik had het even snel getyped. Het grappige is dat 't nummer zo vaak in mijn hoofd zit. Bij mijn ex kon ik echt wakker worden en om hem te pesten direct het nummer te zingen :D. Zou het daarom nu uit zijn? ;)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Haha Mylene, dat liedje zit gelukkig zelden in mijn hoofd, maar in mijn omgeving had ik destijds een paar van die jongens die het altijd zongen, en dat kan ik zooo terughalen, tekst en al! :P Volgens mij wordt de blanke vla nog wel verkocht, maar is het 't minst bekend, dus makkelijk om die te vergeten, haha. Lekker andijvie-topic wordt dit.
wat hopjesvla met vrouwen doet?

algemeen bekend! hopjesvla doet vrouwen twijfelen aan hun vrouwelijkheid.

tenzij ze er, in naakte toestand, mee besmeurd worden!

dat doet hopjesvla met vrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven