huishoudelijke tip gevraagd

14-10-2009 18:43 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie de gouden tip voor mij?

Ik heb wat truitjes waar ik het een keer warm in heb gekregen en dus in gezweet heb. Nu ruiken die truitjes schoon als ze uit de was komen maar als ik ze een uurtje aan heb dan ruik je die zweetlucht weer, hoe krijg ik dit eruit? Of kan ik ze beter weggooien?
Waarschijnlijk is het synthetisch spul en dan gaat de lucht er niet meer uit. Je kan beter natuurlijke stoffen als katoen dragen.
Nachtje in azijn laten weken, en daarna goed spoelen en in de machine op 40gr met wasmiddel

Succes!
Ik doe bij zulke shirtjes altijd eerst de oksels inzepen met groene zeep en daarna gewoon met de was mee, succes!
foute topic
quote:smart79 schreef op 14 oktober 2009 @ 18:45:

Waarschijnlijk is het synthetisch spul en dan gaat de lucht er niet meer uit. Je kan beter natuurlijke stoffen als katoen dragen.

Ik heb het dus ook bij katoenen truitjes.

Bij mij helpt het als ik op 60 graden was, wanneer ik op 30 graden was het ik hetzelfde probleem als TO.

Alleen zo zonde om voor die paar truitjes op 60 graden te wassen..
Het gebeurde mij ook een hele tijd, vooral als ik spray deo had gebruikt.

Om het de volgende keer te voorkomen, kun je minder agressieve roldeo gebruiken.

Ik heb de geur er trouwens nooit uit gekregen.... Hoop dat het jou wel lukt!
Nachtje over in de biotex, dan gewoon wassen: werkt bij mij goed.
Nachtje in de vriezer leggen, dat doodt alle bacteriën.

En dan de volgende dag gewoon wassen.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Syneo 5 kopen, en daar je oksels 's avonds mee insmeren. Duur, maar werkt super !!!
Heb wel eens wat gelezen over in bad leggen met een vaatwasblokje.

Mijn man heeft het met zijn overhemden. Die zijn fris en fruitig als ze uit de was komen, maar zodra je met de strijkbout in het okselgedeelte komt ruik je toch een vleugje zweet.

Heb het vaatwasblokje nog niet uitgeprobeerd trouwens

Bedenk het me eigenlijk nu van die overhemden.

Vanish erop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven