hulp gevraag bij quiz...
zaterdag 19 december 2009 om 10:07
met dank aan een aantal kanjers van formers is alles opgelost!!!
in mijn laatste post heb ik nog 2 vragen staan pliiiieeeeeeeeees
Voor wie zich verveeld..
Ik heb gister een quiz in de bus gehad en die moet ik morgen om 4 uur ingeleverd hebben, t zijn 100 vragen een aantal heb ik er al, maar ik zie t niet meer.. iemand hier miss een idee??
,
Een prijs is er niet maar de eer is natuurlijk heel belangrijk!!
in mijn laatste post heb ik nog 2 vragen staan pliiiieeeeeeeeees
Voor wie zich verveeld..
Ik heb gister een quiz in de bus gehad en die moet ik morgen om 4 uur ingeleverd hebben, t zijn 100 vragen een aantal heb ik er al, maar ik zie t niet meer.. iemand hier miss een idee??
,
Een prijs is er niet maar de eer is natuurlijk heel belangrijk!!

zaterdag 19 december 2009 om 10:35
quote:isapisa schreef op 19 december 2009 @ 10:20:
@almosthappy, nee staat er niet bij!
@de rest bedankt!!!!
haha ik zit hier helemaal happy te worden, ben vanacht om 2 uur gaan slapen en vanmorgen om half 8 was ik al weer bezig!
maar ben er nog eentje vergeten
EEN IS LIEFDE , TWEE IS SEX WAT IS DRIE EN VIER?Dat lijkt me zo'n instink-vraag, dan zou het antwoord 7 (zeven) zijn
@almosthappy, nee staat er niet bij!
@de rest bedankt!!!!
haha ik zit hier helemaal happy te worden, ben vanacht om 2 uur gaan slapen en vanmorgen om half 8 was ik al weer bezig!
maar ben er nog eentje vergeten
EEN IS LIEFDE , TWEE IS SEX WAT IS DRIE EN VIER?Dat lijkt me zo'n instink-vraag, dan zou het antwoord 7 (zeven) zijn

zaterdag 19 december 2009 om 10:47

zaterdag 19 december 2009 om 10:51
quote:nummerzoveel schreef op 19 december 2009 @ 10:49:
Alleen die 3 poten in de kamer, dat moet volgens mij iets anders zijn. Niet iedereen heeft een kruk of schildersezel in zijn kamer staan.Dat denk ik nou ook, dat daar een flinke adder onder het gras zit. En die vraag die TO later toevoegde, is die al duidelijk?
Alleen die 3 poten in de kamer, dat moet volgens mij iets anders zijn. Niet iedereen heeft een kruk of schildersezel in zijn kamer staan.Dat denk ik nou ook, dat daar een flinke adder onder het gras zit. En die vraag die TO later toevoegde, is die al duidelijk?