Hulp nodig, idee snelle surprise?

02-12-2017 08:45 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinterklaasstress hier. Ik kom er net achter dat ik wel voor de kinderen, maar nog niet voor mijn man een surprise heb gemaakt. Helemaal vergeten! En ik moet nog vier gedichten, en ook nog boodschappen, koken (de familie viert het bij ons dit jaar) enz.

Iemand een idee voor een heel snelle surprise? Vies mag. Als ik google zie ik bij snelle surprises dat je schuimrubber nodig hebt, of allemaal andere dingen waarvan ik nauwelijks weet wat het is, laat staan dat ik het in huis heb.

Iets over mijn man: het is de man van m'n dromen, heel lief zacht karakter, maar wel stevig. Hij is een fantastische kok. In z'n vrije tijd ligt hij vaak op de bank, waar we altijd wel grappen over maken.

Iemand die een topidee heeft? Het moet dus vooral makkelijk en snel zijn ;-D
Pffff. google evn op sinterklaas surprise brood.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb ooit een jaar verschillende stukken karton in sinterklaaspapier ingepakt. Daarop had ik locaties gezet waar mijn tante veel heen ging. In het gedicht instructies over waar de stukken karton opgehangen moesten worden, en haar vervolgens 3 keer de woonkamer laten doorkruisen, met een speelgoedautootje aan aan lang touw achter zich aan.

Sowieso was de speurtocht bij mij favoriet, scheelde me een hoop knutselen.

O, tip: trek volgend jaar met alle niet-gelovigen lootjes. Scheelt veel stress.
1 surprise maken.
4 gedichten schrijven.
boodschappen doen.
koken voor de familie.
sinterklaas vieren.

Ik zou niet graag in jouw schoenen staan o_o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven