Iets leuks doen op mijn verjaardag (23)... Maar wat?!
zaterdag 10 oktober 2009 om 19:23
Elk jaar vier ik mijn verjaardag, meestal door gewoon een aantal vrienden uit te nodigen om hier een drankje en een stuk taart of wat snacks te doen... maar dit jaar wil ik wat anders. Ik heb alleen geen idee wat!
Een chocoladeworkshop leek me erg leuk, maar dat vind ik echt veel te duur. Hebben jullie toevallig briljante tips? Mijn verjaardag is in november, dus picknicken e.d. gaat (helaas!) niet op.
Alvast bedankt!
Een chocoladeworkshop leek me erg leuk, maar dat vind ik echt veel te duur. Hebben jullie toevallig briljante tips? Mijn verjaardag is in november, dus picknicken e.d. gaat (helaas!) niet op.
Alvast bedankt!
zaterdag 10 oktober 2009 om 19:34
zaterdag 10 oktober 2009 om 19:49
Misschien moet ik dat inderdaad maar gewoon doen! Dat ik daar zelf nooit bij nagedacht heb joh... Bijvoorbeeld gewoon gaan wokken met een groepje. Dan doe ik een aanbetaling (want: inclusief drank) en de rest doet iedereen zelf en dan dus geen cadeautjes, want dat hoeft van mij ook helemaal niet zo nodig...
Niettemin: als iemand nog verder een briljant idee heeft, hoor ik dat natuurlijk graag.
Niettemin: als iemand nog verder een briljant idee heeft, hoor ik dat natuurlijk graag.
zaterdag 10 oktober 2009 om 20:09
Wij hebben best een groot gezin waarvan de helft is getrouwd en kinderen heeft dus is eten ook vaak lastig. Dus als we sinterklaas vieren gaan we eerst eten...
Eentje maakt soep.. de andere maakt een lekkere (pasta)salade... de volgende maakt een goede hartige taart. Iemand zorgt voor een toetje... Iedereen maakt wat hij lekker vindt...dan hebben we een heerlijke maaltijd en nog super gezellig ook. We zetten alles op een tafel en iedereen zit gewoon op de bank... dus geen officiele maaltijd ofzo...
Eentje maakt soep.. de andere maakt een lekkere (pasta)salade... de volgende maakt een goede hartige taart. Iemand zorgt voor een toetje... Iedereen maakt wat hij lekker vindt...dan hebben we een heerlijke maaltijd en nog super gezellig ook. We zetten alles op een tafel en iedereen zit gewoon op de bank... dus geen officiele maaltijd ofzo...
zaterdag 10 oktober 2009 om 20:11
Een wokrestaurant is dan weer niet mijn 'place to go'...
Afgelopen jaar ook met mijn 4 beste vriendinnen sushi gaan eten, en dan op zondag nog een borrel bij mij thuis maar dat was toch niet zo'n groot succes. Ik had 16 mensen uitgenodigd maar er konden er maar 6 (ok, ik had pas laat besloten wat ik wilde gaan doen en iedereen pas een week van tevoren uitgenodigd )
Afgelopen jaar ook met mijn 4 beste vriendinnen sushi gaan eten, en dan op zondag nog een borrel bij mij thuis maar dat was toch niet zo'n groot succes. Ik had 16 mensen uitgenodigd maar er konden er maar 6 (ok, ik had pas laat besloten wat ik wilde gaan doen en iedereen pas een week van tevoren uitgenodigd )
zaterdag 10 oktober 2009 om 20:37
zaterdag 10 oktober 2009 om 20:52
zaterdag 10 oktober 2009 om 20:55
zaterdag 10 oktober 2009 om 21:12
zaterdag 10 oktober 2009 om 21:41
Ik heb idd ook een keer mijn 6 beste vriendinnen op een zondagmiddag uitgenodigd voor een high tea. Was superleuk! Ik wilde niet echt iets doen voor veel mensen, gewoon alleen mijn beste vriendinnen en verder niets. Wat er over was hebben we na afloop onder elkaar verdeeld zodat ik niet met allerlei dingen overbleef. Was prima!
Ik vond dat met name fijn omdat ik het ook leuk vond om wat terug te doen voor mijn vriendinnen, ipv alleen maar met een feesthoedje rondlopen en kadootjes in ontvangst nemen zeg maar.
Een vriendin van me heeft haar club beste vriendinnen ook wel eens meegenomen uit lunchen. Met een man of 6 is dat ook qua kosten nog goed te doen en je hoeft er niets aan voor te bereiden behalve mensen uitnodigen en reserveren. Scheelt ook een hoop gedoe.
Ik vond dat met name fijn omdat ik het ook leuk vond om wat terug te doen voor mijn vriendinnen, ipv alleen maar met een feesthoedje rondlopen en kadootjes in ontvangst nemen zeg maar.
Een vriendin van me heeft haar club beste vriendinnen ook wel eens meegenomen uit lunchen. Met een man of 6 is dat ook qua kosten nog goed te doen en je hoeft er niets aan voor te bereiden behalve mensen uitnodigen en reserveren. Scheelt ook een hoop gedoe.