Ik ban mezelf

11-10-2010 13:03 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Getver alweer een afscheidstopic.... Sgaap zo belangrijk ben je niet.

Nee ben ik ook niet.

Dit is de laatste post van het rare Sgaap. Ik heb het gehad met het beleid, het gedoe, de verpeste sfeer, de manier waarop er met mensen omgegaan wordt. De rellen van de laatste tijd bewijzen dat het forum niet meer bij me past.

Ik heb veel te danken aan dit forum. Toen ik ergens onder in de put zat hebben een aantal forummers me enorm geholpen met lieve woorden en advies. Was er een vluchtplek voor mijn echte leven waar je kon grappen en grollen (de helaas verdwenen Viva Vis Vijver). Hebben de verhalen van het Minaartopic me op het rechte pad gehouden, maar ook mijn horizon verbreedt en me een meer open minded blik op relaties gegeven. (al blijf ik het saaie monogame Sgaap )

Toe het allemaal weer bergopwaarts ging en mijn leven weer op de rails kwam, was er 3000+ een gezellig kletsklupje.

Sommige Forummers en Forumsters zijn Real Life vrienden geworden.

Echte vrienden blijven en vage bekenden blijven vage bekenden.

Ik hoop dat het tij gekeerd kan worden op het forum.
Dag sgaaaaaap.

Misschien tot ziens.
quote:rosanna08 schreef op 11 oktober 2010 @ 13:45:

aardige reacties allemaal, snap nu volledig waarom Sgaapie gaat

Tja, is dat zo gek dan?

Mij maakt het ook geen bal uit namelijk en ik vind het érg vermoeiend, die afscheidstopics.
quote:La_Vie schreef op 11 oktober 2010 @ 13:51:

[...]

Tja, is dat zo gek dan?

Mij maakt het ook geen bal uit namelijk en ik vind het érg vermoeiend, die afscheidstopics.Waarom reageer je dan?
quote:La_Vie schreef op 11 oktober 2010 @ 13:51:

[...]

Tja, is dat zo gek dan?

Mij maakt het ook geen bal uit namelijk en ik vind het érg vermoeiend, die afscheidstopics. dan lees je ze niet

ik word ook moe van maandclubjes, maar ik heb ook niet de behoefte om dat steeds te melden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:salle schreef op 11 oktober 2010 @ 13:56:

[...]

Waarom reageer je dan?Ik reageer op Rosanna.
quote:rosanna08 schreef op 11 oktober 2010 @ 13:56:

[...]

dan lees je ze niet

ik word ook moe van maandclubjes, maar ik heb ook niet de behoefte om dat steeds te melden Nee inderdaad, ik snap die mensen ook niet, met de behoefte om 'steeds te melden' dat ze weggaan.
je hoeft het ook niet perse te snappen, maar er wordt gewoon door sommigen erg lullig gereageerd en dat lijkt me onnodig

maar goed, wie ben ik
Dat doet men altijd Rosanna (en terecht want *gaap* idd) en dat vind je normaal ook niet erg. Alleen nu wel omdat ze een forum vriendinnetje van je is.
Dit is precies de reden van mijn vertrek.

De reacties hier bewijzen dat de sfeer hier alleen maar hakken om het hakken geworden is helaas.

Ik wilde een aantal mensen bedanken voor wat ze voor me gedaan hebben/betekend hebben en dan is een topic openen volgens mij de manier.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 11 oktober 2010 @ 13:03:

Dit is de laatste post van het rare Sgaap.Jokkert
Ik vind de maandtopics of andere kletstopics iets totaal anders dan de "ik ben weg" topics. Snap de bedoeling van de eerste 2 topics erg goed, van de laatste topics niet.
Nou ja, tot ziens en veel vreugd dan maar!
Hahaha heintje sgaaaaap, daar ben je al

Succes!
Jammer Schaap. Maar ik snap het wel. Succes met alles wat je leven leuk maakt!
ik kan me niet herinneren ooit lullig te hebben gereageerd als iemand weggaat, vriendin of niet, maar goed, we verschillen hier duidelijk over van mening
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 11 oktober 2010 @ 14:10:

Dit is precies de reden van mijn vertrek.

De reacties hier bewijzen dat de sfeer hier alleen maar hakken om het hakken geworden is helaas.

Ik wilde een aantal mensen bedanken voor wat ze voor me gedaan hebben/betekend hebben en dan is een topic openen volgens mij de manier.

Had gewoon bij 3000 gekund dan toch?

En je bent hier lang genoeg om te weten dat vele vele forummers niet op een apart topic zitten te wachten als iemand vertrekt dus dan ook niet zeiken als je daar commentaar op krijgt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:rosanna08 schreef op 11 oktober 2010 @ 14:15:

ik kan me niet herinneren ooit lullig te hebben gereageerd als iemand weggaat, vriendin of niet, maar goed, we verschillen hier duidelijk over van mening

Jij niet, maar anderen wel en toen sprong je ook niet in de bres.

Dus tja.
quote:nouschi schreef op 11 oktober 2010 @ 14:16:

[...]

Had gewoon bij 3000 gekund dan toch?

En je bent hier lang genoeg om te weten dat vele vele forummers niet op een apart topic zitten te wachten als iemand vertrekt dus dan ook niet zeiken als je daar commentaar op krijgt.Eens!
ik doe aan vriendjespolitiek, shoot me
quote:Blackdress schreef op 11 oktober 2010 @ 13:11:

Voor de hoeveelste keer neem je nu al afscheid? Elke keer kom je weer terug, dus dat zal nu ook wel het geval zijn.

En we willen je dan nu ook echt niet meer zien he Sgaaaaaaaaap?!
Sgaaap, je kent mij niet maar ik lees je graag. (in de stiekeme meeleesmodus ) jammer dat je gaat!
Ik heb nog nooit van je gehoord (en jij niet van mij) maar het is mooi dat je vriendschappen hebt overgehouden aan een forum.

Wat dat betreft ben je er toch niet slechter van geworden.

Waarom zou je definitief afscheid moeten nemen van iets als een forum?

Als je zin hebt om te schrijven/lezen dan log je in, zo niet dan niet.

Wordt het niet dramatischer gemaakt dan het is?
en wat wordt je nieuwe nick? sgaaaaaaaaapiereturnsagain??

Zal je missen hiero, maar kom je vast nog wel eens tegen in RL!
Ha Sgaapie, het ga je goed, dikke kus!

Hoop dat, als je dit zelf niet meer leest, m'n berichtje je via de tam-tam bereikt
quote:Confiture schreef op 11 oktober 2010 @ 13:29:

Ik snap niet dat mensen het gezeik niet gewoon kunnen negeren als ze er last van hebben.

En ik snap ook niet waarom mensen een heel topic gaan wijden aan hun eigen vertrek.

..aandachtsgeil in mijn ogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven