Ik ben er ook gebroken van.

21-05-2012 23:24 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van gebrokenheid post hier vooral wat er bij je gebroken is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
8:-)8 Hey lieverd:) was je dr weer:)
M'n trots, toen er een spotje, wat ik had ingesproken, afgewezen werd omdat mijn 'p' niet goed was.
eleonora schreef op 21 mei 2012 @ 23:38:

M'n trots, toen er een spotje, wat ik had ingesproken, afgewezen werd omdat mijn 'p' niet goed was.
Ach, boppertje van me dan toch.......
Ouch.... Niet fijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Da's nog eens reden om de P in te hebben!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Mijn kleine teen (ooit)

Mijn voortand (ooit)

en voor de rest was ik best voorzichtig op de middelbare school X-D
Kirsten_ schreef op 21 mei 2012 @ 23:36:

Van het werken vanavond, iedereen riep maar 'zuster, zuster, help me nou toch'.

En van het harde fietsen naar huis omdat ik het idee had dat iemand me achtervolgde met de auto naar mijn huis. Gelukkig zit ik nu veilig in mn bed achter de laptop!
(Had je topic gevolgd, maar niet gereageerd.) Blijf wel alert he, Kirsten! :flower:

Ik vind je 'p' hier op het forum anders goed klinken.. Heb je ze dat wel laten horen?

*vraagt zich nog steeds af wie jij bent in het echie :rofl: *
Kirsten_ schreef op 21 mei 2012 @ 23:36:

Van het werken vanavond, iedereen riep maar 'zuster, zuster, help me nou toch'.

En van het harde fietsen naar huis omdat ik het idee had dat iemand me achtervolgde met de auto naar mijn huis. Gelukkig zit ik nu veilig in mn bed achter de laptop!

:-O nee hè?

Gelukkig zit je nu thuis. Pas je wel op? :flower:
Ikzelf ben gebroken. Ik heb mijn eettafel van middag wat ingekort (van 1,80 m naar 1,15 m) en daar ben ik onverwachts erg moe van. Dat ding is vreselijk zwaar en telkens moest hij op zijn ene zij, dan weer op z'n andere zij, dan weer op z'n rug.

Het is helemaal goed gegaan; ik moet morgen de gezaagde kant nog even vernissen maar hij staat met die kant tegen de muur dus eigenlijk zie je het niet. Dat vernissen zal dus waarschijnlijk nooit gebeuren. ;-)
it's a big club and you ain't in it
Enn schreef op 21 mei 2012 @ 23:24:

In het kader van gebrokenheid post hier vooral wat er bij je gebroken is.

Mijn hand/vinger, ik zit nu gelukkig in de laatste 3 weken van herstel dus het gips is eraf en moet nu gewoon herstellen.

Maar ben blij dat ik van het rot gips verlost ben, zo moest ik typen;

http://i576.photobucket.com/albums/ss210/mylenevalerie/P5024235.jpg
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Belachelijk dat je het niet overnieuw mocht inspreken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
.

Goh, helpt het dat ik jouw p huiveringwekkend ploppend vind klinken? Die mensen snappen niet hoe een echte 'p' hoort te klinken.

Afijn,

Vanavond een koffie kopje gebroken en gisteren een glazen vaas. Ik ben dan blij dat ik niet van duur serviesgoed en designerspul houd.

Naja ik hou er eigenlijk wel van maar het heeft geen zin om het te kopen.
x-oblak-x schreef op 21 mei 2012 @ 23:48:

Enn, bedoel je dat je met al die gebrokenheid in die topics, zo meeleeft, dat je zelf bijna nog meer gebroken bent.

Exponentieel meer, denk ik. Want ieder topic telt mee, en dat vermenigvuldigt zich in je ziel.

Dus eigenlijk ben jij het meest gebroken van hier, en misschien wel van alles wat leeft en bloeit.

Daar kunnen wij niks meer aan doen, hè?

Dat is té erg.

Of, misschien zoals in Korea, of zo, meehuilen.

Met z´n allen, wil het nog effect hebben.

Heb je eigenlijk al een huilie?

Minstens vijf, lijkt me nodig.

Rot voor je.

"Zoek hulp"

°om het nog erger te maken, en de dramatiek aan te geven°

Misschien kunnen we je een standbeeldje geven.

Beetje als Manneke Pis, maar dan een vrouw, met zoveel tranen, dat ze er een fontein van hebben gemaakt.

°Moet even wat doekjes pakken, want m´n tranen, van het meehuilen, laten de toetsen bijna wegdrijven.°

"En ze was zo sterk," wordt er dan geroddeld"
Ik hoef geen standbeeldje hoor! Maar....... Yay!!! Daar ben je gewoon weer! :jump:
almosthappy en Enn, ik pas goed op hoor, lief dat jullie er naar informeren.
missinnuenda schreef op 21 mei 2012 @ 23:40:

[...]

Ach, boppertje van me dan toch.......

:'-(

Hij was te hard, mijn 'p'!

Dat is hard hoor, als je te horen krijgt dat je p te hard is....
MV toch, hoe krijg je dat voor elkaar?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
@MV dat is pijnlijk zeg!
eleonora schreef op 21 mei 2012 @ 23:52:

[...]

:'-(

Hij was te hard, mijn 'p'!

Dat is hard hoor, als je te horen krijgt dat je p te hard is....

Snap ik.

Ik vind het verschrikkelbaar.
Mijn neus en mijn kaak. Godsamme D:
Dana schreef op 21 mei 2012 @ 23:53:

MV toch, hoe krijg je dat voor elkaar?

Moet ik nog uitzoeken ;-) .

Nou een paar weken geleden zet ik een tas neer op de grond, alleen de tv stond aan en ik dacht dat ik struikelde, over iets wat ik had laten slingeren op de grond. Ik wil een gietijzeren stang pakken maar ga er langs en ik hoor knak. Nog een dag ontkent dat het ernstig was, was wel dik, zwart en pijnlijk maar dacht, het komt even niet goed uit en even niet aanstellen.

Maar ja, toch maar naar het ziekenhuis gegaan en helaas gebroken.

Uitzoeken als het weer goed is of het kan door osteoperose. Dat vermoedde heb ik. Want ik ben niet gevallen.
Al m'n mooie wijnglazen! Misschien had ik ze toch even in bubbelwrap moeten inpakken voor ik ze verscheepte, dom dom dom! 8-P
x-oblak-x, 10 minuten geleden
Ik heb jou gemist hier, forum poëet!
minnim, goede reden om mooie nieuwe te kopen. (Of waren het once-in-a-lifetime-wijnglazen?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven