Ik ben er ook gebroken van.
maandag 21 mei 2012 om 23:45
Ikzelf ben gebroken. Ik heb mijn eettafel van middag wat ingekort (van 1,80 m naar 1,15 m) en daar ben ik onverwachts erg moe van. Dat ding is vreselijk zwaar en telkens moest hij op zijn ene zij, dan weer op z'n andere zij, dan weer op z'n rug.
Het is helemaal goed gegaan; ik moet morgen de gezaagde kant nog even vernissen maar hij staat met die kant tegen de muur dus eigenlijk zie je het niet. Dat vernissen zal dus waarschijnlijk nooit gebeuren.
Het is helemaal goed gegaan; ik moet morgen de gezaagde kant nog even vernissen maar hij staat met die kant tegen de muur dus eigenlijk zie je het niet. Dat vernissen zal dus waarschijnlijk nooit gebeuren.
it's a big club and you ain't in it
maandag 21 mei 2012 om 23:45
maandag 21 mei 2012 om 23:49
Goh, helpt het dat ik jouw p huiveringwekkend ploppend vind klinken? Die mensen snappen niet hoe een echte 'p' hoort te klinken.
Afijn,
Vanavond een koffie kopje gebroken en gisteren een glazen vaas. Ik ben dan blij dat ik niet van duur serviesgoed en designerspul houd.
Naja ik hou er eigenlijk wel van maar het heeft geen zin om het te kopen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 21 mei 2012 om 23:59
Moet ik nog uitzoeken
Nou een paar weken geleden zet ik een tas neer op de grond, alleen de tv stond aan en ik dacht dat ik struikelde, over iets wat ik had laten slingeren op de grond. Ik wil een gietijzeren stang pakken maar ga er langs en ik hoor knak. Nog een dag ontkent dat het ernstig was, was wel dik, zwart en pijnlijk maar dacht, het komt even niet goed uit en even niet aanstellen.
Maar ja, toch maar naar het ziekenhuis gegaan en helaas gebroken.
Uitzoeken als het weer goed is of het kan door osteoperose. Dat vermoedde heb ik. Want ik ben niet gevallen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven