Ik ben jarig!!! X-D

12-01-2011 23:33 70 berichten
Wie wil mij feliciteren???

Ik heb een superdag gehad, dus lullige opmerkingen zoals: "Wie ben jij" mag ook, mijn dag kan toch al niet meer stuk.

Topmomenten van vandaag waren:

- het boek "Mam vertel s" wat ik kreeg van mijn zoon. Ik had dat boek nog graag aan mn moeder gegeven maar daar hebben we helaas geen tijd meer voor gehad. Vorig jaar om deze tijd was ik ook jarig (duhhh) maar waren we de rouwboeketten voor de crematie van mn moeder aan het regelen.

Nog een topmoment:

- Enorme bos bloemen die mn man vandaag op mn werk heeft laten bezorgen met een enorm lief kaartje er aan

En een top-topmoment:

- Telefoontje van mn broer vanuit Kameroen... hij is bezig met een fietstocht vanaf hiero tot Kaapstad en ik heb hem sinds zijn vertrek niet meer gesproken, alleen gemaild. Het was zo fijn om hem weer even te horen.

Dat wilde ik even kwijt
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 13 januari 2011 @ 00:01:

Oke... ik moet mee...naar bed... wat erg

Bedankt voor deze mooie afsluiter van mn verjaardag!

En mam.. je was er gewoon bij hoor! Ja hallo! Ik ben net binnen. Krijg ik niet eens een drankje? Lekkere gastvrouw ben jij.
Zo Bi gaat naar bed (Trustuh Bi) Kunnen we nog ff flink los hier:

Precies Moos. We zuipen gewoon haar hele voorraad port op. Moet ze ons maar niet alleen laten.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren!
quote:Floks schreef op 13 januari 2011 @ 00:04:

[...]

Ja hallo! Ik ben net binnen. Krijg ik niet eens een drankje? Lekkere gastvrouw ben jij.
quote:Sophiepapa schreef op 13 januari 2011 @ 00:08:

Nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren!
quote:Floks schreef op 13 januari 2011 @ 00:07:

Precies Moos. We zuipen gewoon haar hele voorraad port op. Moet ze ons maar niet alleen laten.En we roken al haar sigaretten ook op.
quote:mocy schreef op 13 januari 2011 @ 00:12:

[...]

En we roken al haar sigaretten ook op.Ja! Net goed, heeft ze morgenochtend niks. Lekker begin van de dag
Ghè..... dat zal 'r leren!
Ik ben te laat...Maar ik lees dat je een fantastische verjaardag hebt gehad, waar ik je graag mee had willen feliciteren op de dag dat het werkelijk was. Veel nagenietplezier!
Hoefijzer, Hee
Een verjaardag met veel emoties, mooie maar ook verdrietige. Zo'n eerste verjaardag na het overlijden van jouw moeder zal ook vast wel even een brok, een snik of een gedachte hebben gegeven...

Meid ik ben laat maar hier (Canada) ben je nog steeds jarig dus Hiep Hiep Hoera voor een mooi mens! Dat er nog vele jaren mogen volgen met veel bossen blommen, natte kussen en slagroomtaarten!
Optimist tot in de kist!
Het gras aan de overkant is niet groen.
Hebben jullie lekker gebeest vannacht?? Floks... ik reken er op dat jij de rommel ook weer opruimt én dat je NU een pakje peuken komt brengen!!

Maffe wijven!
Ik ben veel te laat zie ik maar alsnog van harte Bianca!

Ik zie het topic nu pas maar ook als mosterd wil ik je nog graag feliciteren.

Fijn dat je iig een leuke verjaardag hebt gehad.

Ja ik weet het nog je topic vorig jaar over je moeder. Alweer een jaar verder.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
alsnog van harte gefeliciteerd!
Ik feliciteer Bi gewoon nog een keer
quote:Hoefijzer schreef op 13 januari 2011 @ 11:44:

Ik feliciteer Bi gewoon nog een keer Gewoon omdat het kan .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee, eigenlijk feliciteer ik haar met haar zoon

Gaat ie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven