Ik ben wakker, jij ook?

07-09-2017 04:14 387 berichten
Blijkbaar kan ik niet slapen, net als jij, anders zou je dit nu niet lezen. :sheep:

Soms best saai om wakker te zijn, er is rond dit uur van de nacht zo weinig te doen op dit forum. :|

Daarom: zeg je zegje, doe je duit maar in het zakje en schroom niet om zomaar wat te typen, want het is al laat, wat maakt het eigenlijk ook uit?

Het hoeft helemaal nergens over te gaan en het mag best slaapverwekkend zijn. :D
Alle reacties Link kopieren
sassa_82 schreef:
14-09-2017 19:03
@ lunchlover Hoe is het met je zoontje? Kon je vandaag nog terecht bij de dokter?

Ja we konden vanmorgen meteen terecht. Extra puffer gehad die mijn apotheek dan lekker niet op voorraad had. Komt morgen middag. Doei zeg. Nog zo'n nacht zeker. Bij andere apotheek kunnen vinden gelukkig. Nu hopen op een relatief rustige nacht...
:fortune:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik ben ook wakker! Ga nu de politie bellen om een einde aan het 5.5 uur durende gejank van mijn buurjongen te maken.
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
15-09-2017 00:00
Ik ben ook wakker! Ga nu de politie bellen om een einde aan het 5.5 uur durende gejank van mijn buurjongen te maken.

Haha ik heb net je topic gelezen. Ik heb ooit 1x zoiets gehad maar durfde niet de politie te bellen. Dacht die gaan zeggen mevrouw het is drie uur in de nacht we hebben betere dingen te doen! :hihi:

Maar ik ben niet echt nog wakker. Ik slaap altijd pas na middernacht lol. Dus eigenlijk illegale bijdrage in dit topic :proud:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
14-09-2017 23:59
Ja we konden vanmorgen meteen terecht. Extra puffer gehad die mijn apotheek dan lekker niet op voorraad had. Komt morgen middag. Doei zeg. Nog zo'n nacht zeker. Bij andere apotheek kunnen vinden gelukkig. Nu hopen op een relatief rustige nacht...
:fortune:
Dat is fijn om te horen! Raar dat ze dat dan weer niet op voorraad hebben. Gelukkig had een andere apotheek het wel. Ik hoop dat jullie een rustig nachtje hebben.
LunchLover schreef:
15-09-2017 00:13
Haha ik heb net je topic gelezen. Ik heb ooit 1x zoiets gehad maar durfde niet de politie te bellen. Dacht die gaan zeggen mevrouw het is drie uur in de nacht we hebben betere dingen te doen! :hihi:

Maar ik ben niet echt nog wakker. Ik slaap altijd pas na middernacht lol. Dus eigenlijk illegale bijdrage in dit topic :proud:
Gelukkig stuur de politie er iemand heen. Wat een p***herrie zeg.
FiIee schreef:
15-09-2017 00:00
Ik ben ook wakker! Ga nu de politie bellen om een einde aan het 5.5 uur durende gejank van mijn buurjongen te maken.
Ik las net je topic ja. Wat een hel ik zou helemaal gek worden.
sassa_82 schreef:
15-09-2017 00:15
Ik las net je topic ja. Wat een hel ik zou helemaal gek worden.
Het stadium gek ben ik al voorbij. Ik ben nu vooral heel geïrriteerd. Maar gelukkig zouden ze zo snel mogelijk iemand langs sturen. Hopelijk wachten ze er niet te lang mee ;)
LunchLover schreef:
15-09-2017 00:13
Haha ik heb net je topic gelezen. Ik heb ooit 1x zoiets gehad maar durfde niet de politie te bellen. Dacht die gaan zeggen mevrouw het is drie uur in de nacht we hebben betere dingen te doen! :hihi:

Maar ik ben niet echt nog wakker. Ik slaap altijd pas na middernacht lol. Dus eigenlijk illegale bijdrage in dit topic :proud:
:whip:
FiIee schreef:
15-09-2017 00:16
Het stadium gek ben ik al voorbij. Ik ben nu vooral heel geïrriteerd. Maar gelukkig zouden ze zo snel mogelijk iemand langs sturen. Hopelijk wachten ze er niet te lang mee ;)
O ik hoop het echt voor je!
Na voor de 80ste keer naar de wc te zijn geweest ben ik weer klaarwakker. Echt, ik heb geen alcohol gehad, geen 3 liter water gedronken vlak voordat ik m'n bed in ging, en toch komt er bij ieder wc bezoek toch een waterval uit. :steam:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nachtdienst :jump:
Alle reacties Link kopieren
Werk ze !
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Het is wat
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nachtdienst.
Gisternacht was het onmogelijk druk en heb ik niet eens tijd gehad om wat te eten of te drinken. Dus toen ik om 23 uur begon met mijn dienst, heb ik meteen alle opruim- schoonmaak- en administratietaken gedaan zodat ik, als het weer zo druk zou worden, daar in elk geval mee klaar was. Nu is het half drie, slaapt iedereen, is het doodstil en heb ik niets meer te doen :D
Alle reacties Link kopieren
snowy2 schreef:
15-09-2017 02:32
Ik heb nachtdienst.
Gisternacht was het onmogelijk druk en heb ik niet eens tijd gehad om wat te eten of te drinken. Dus toen ik om 23 uur begon met mijn dienst, heb ik meteen alle opruim- schoonmaak- en administratietaken gedaan zodat ik, als het weer zo druk zou worden, daar in elk geval mee klaar was. Nu is het half drie, slaapt iedereen, is het doodstil en heb ik niets meer te doen :D
Zul je net zien. Kan je nu even op het forum lezen ook leuk :)
Morgen vrij en zou eigenlijk naar bed moeten nu. Omdat ik afgelopen nacht weer eens vreselijke nachtmerries had durf ik gewoon niet te gaan slapen. Klinkt kinderachtig en is het ook denk ik maar de dromen zijn zooo echt dat ik de eerste uren dat ik wakker was helemaal van slag was en eigenlijk hing het nog de hele dag om me heen.
Drink geen alcohol eet gezond, raampje open in de slaapkamer niet te warm daar ligt het niet aan. Nou nog tien minuutjes en dan ga ik toch maar een poging wagen. Werk ze!
-
anoniem_354517 wijzigde dit bericht op 15-09-2017 04:57
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sirius schreef:
15-09-2017 02:49
Zul je net zien. Kan je nu even op het forum lezen ook leuk :)
Morgen vrij en zou eigenlijk naar bed moeten nu. Omdat ik afgelopen nacht weer eens vreselijke nachtmerries had durf ik gewoon niet te gaan slapen. Klinkt kinderachtig en is het ook denk ik maar de dromen zijn zooo echt dat ik de eerste uren dat ik wakker was helemaal van slag was en eigenlijk hing het nog de hele dag om me heen.
Drink geen alcohol eet gezond, raampje open in de slaapkamer niet te warm daar ligt het niet aan. Nou nog tien minuutjes en dan ga ik toch maar een poging wagen. Werk ze!
Wat naar. Herken het ook, heb dit soms ook.
Hopelijk lig je nu lekker te slapen. :)
Alle reacties Link kopieren
snowy2 schreef:
15-09-2017 02:32
Ik heb nachtdienst.
Gisternacht was het onmogelijk druk en heb ik niet eens tijd gehad om wat te eten of te drinken. Dus toen ik om 23 uur begon met mijn dienst, heb ik meteen alle opruim- schoonmaak- en administratietaken gedaan zodat ik, als het weer zo druk zou worden, daar in elk geval mee klaar was. Nu is het half drie, slaapt iedereen, is het doodstil en heb ik niets meer te doen :D
Haha, de mijne was gister juist héél rustig (lees: 2 films gekeken) en vandaag veel drukker (dubbel zoveel patiënten en de avonddienst had het druk, dus we moesten nog puinruimen :blob: ).
Maar nu ligt dan toch echt iedereen te slapen en is het rustig :jump:
Wat een bewogen nacht voor sommigen.

Ik ben al ruim twee uur wakker, heb al weer een bakje kwark op, maar ben eigenlijk te moe om veel te schrijven en zo.
Dus ik lig maar wat en lees een beetje mee.

Ik heb twee afleveringen van een veel te spannende serie op Netflix gekeken.
Eigenlijk logisch dat ik dan toch wakker blijf, eigen schuld.

Hopelijk slapen jullie en anders een hele goede morgen al vast! :yawnee:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanaf half 5 wakker door dochter die wakker werd van haar eigen gehoest en begon te huilen. Zij slaapt alweer een hele tijd maar ik....
Jeetje, wat een hoop hoesters de laatste dagen!
Zelf ben ik ook heel flink verkouden geweest, maar nietmeer hoesten.

Fijn dat ze weer slaapt duizel.
Ik hoop voor je dat jij ook nog even lekker indut.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook al half uur wakker, were wakker om te plassen maar kon niet meer inslapen. Terwijl ik me nog hartstikke moe voel. Maar moet ook om 8u de deur uit naar werk. Weer wat misselijk ook..... Bleh.
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook vroeg wakker! Beetje hyper nog, gisteren tickets naar New York geboekt in december :)
Goedemorgen allemaal!

Hier ook al even wakker. Vandaag is onze laatste dag van de vakantie. Nog even bij het zwembad hangen en een beetje inpakken en dan zit het er weer op voor dit jaar. :|

Als ik iedereens berichten lees over het hoesten/verkouden en de weersverwachting in Nederland zie dan zou ik graag nog even blijven. :sun:

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wakker :sun: m'n laatste nachtdienst. Het bekende 4-uursdipje. :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven