Ik ben wakker, jij ook?

07-09-2017 04:14 387 berichten
Blijkbaar kan ik niet slapen, net als jij, anders zou je dit nu niet lezen. :sheep:

Soms best saai om wakker te zijn, er is rond dit uur van de nacht zo weinig te doen op dit forum. :|

Daarom: zeg je zegje, doe je duit maar in het zakje en schroom niet om zomaar wat te typen, want het is al laat, wat maakt het eigenlijk ook uit?

Het hoeft helemaal nergens over te gaan en het mag best slaapverwekkend zijn. :D
Alle reacties Link kopieren
sassa_82 schreef:
14-09-2017 01:22
Zijn er nog viva dames wakker? :D

Ik :bye:
Zoon hoest zijn longen uit zijn lijf. Al paar x eruit om te puffen. En de wekker om 8 uur gezet om de huisarts te bellen. Het duurt al twee weken dus het is wel eens genoeg geweest.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
14-09-2017 04:53
Ik :bye:
Zoon hoest zijn longen uit zijn lijf. Al paar x eruit om te puffen. En de wekker om 8 uur gezet om de huisarts te bellen. Het duurt al twee weken dus het is wel eens genoeg geweest.
Ik ook wakker.
Bijna elke nacht rond 5 uur.

Wat naar dat je zoon zo moet hoesten.
Twee weken hoesten lijkt mij erg vermoeiend. Goed dat je de huisarts gaat bellen.
Hoe oud is je zoon?
Alle reacties Link kopieren
Ja vorige week leek het bijna over maar nu ben ik al 1,5 uur in de weer. Heb hem al zoveel gepuft als mag maar hij blijft hoesten. Probeer hem wat te laten drinken maar hij is het beu en wil slapen. Ik ook trouwens lol. Hij is dik 1,5 jaar.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wakker dankzij mijn kat :-?
LunchLover schreef:
14-09-2017 05:10
Ja vorige week leek het bijna over maar nu ben ik al 1,5 uur in de weer. Heb hem al zoveel gepuft als mag maar hij blijft hoesten. Probeer hem wat te laten drinken maar hij is het beu en wil slapen. Ik ook trouwens lol. Hij is dik 1,5 jaar.
Dat klinkt nog erg jong.
Hopelijk kan de huisarts iets doen zodat hij niet meer zo beel hoeft te hoesten en jullie weer lekker kunnen slapen.
missdory schreef:
14-09-2017 05:18
Ik ben ook wakker dankzij mijn kat :-?
Hoezo?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Hier ook een wakkere harry, al vanaf half 4 of zo. Werd al 2x eerder wakker vannacht door een nat kussen (zweetnek) en nat dekbed. Lijk wel in de overgang ofzo. Vreselijke zweetbuien in de nacht, niet normaal. Gelukkig heb ik geen vriend die er wakker van wordt, dus lijd het leed alleen. Heb maar spotify op gezet met mijn playlist. Niet dat dat helpt om in slaap te komen, maar anders is het weer zo stil.
Misschien vanmiddag ff op de bank crashen, moet eerst met mn vader op pad vandaag voor mijn hobby. Wordt een lange ochtend vrees ik. En mijn hondje wil ook wel aandacht denk ik. Dus dat wordt later in de middag een lange wandeling maken als het weer het toe laat. Ik denk dat ik nu eerst ff mn soapie ga kijken, heb ik dat al gedaan voor vandaag.
Iedereen een fijne vroege ochtend ;-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat was gisteren de hele dag binnen vanwege de storm en heeft nu teveel energie. Wilde perse naar buiten en ik moest de deur openen. Hij bleef net zolang miauwen. Nu kan ik niet meer in slaap komen.
Zweten heb ik ook een periode gehad, maar het was toch niet de overgang. Genoeg vocht aanvullen en lekker van je soapie genieten, fijne dag!

Ik zou wel een actieve kat kunnen gebruiken nu, want er zitten overactieve muizen in de spouwmuren.
Al vraag ik mij wel af hoe een kat daar kan komen.
En ik zie nergens een spoortje van dat de muizen ook in huis komen, dus ik weet niet hoe ik ze moet bestrijden.

Inmiddels thee gemaakt met melk en honing.
Lekker warm.
Mijn waterkoker is net weer een stukje verder kapot gedaan.
Het klepje om mee af te sluiten zat al los, maar nu liet ik het net vallen op de grond en het viel in twee delen uit elkaar.
Gelukkig past het daardoor juist iets beter.
Eigenlijk dus een geluk bij een ongelukje.

Nog een lekker kopje thee drinken en dan straks maar weer terug naar bed om toch nog even wat slaap te pakken.

Voor iedereen die nog even terug kruipt in bed: welterusten!
Voor iedereen die nu juist wakker wordt: een hele goede morgen!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben onze vroegere kat wel eens "uitgeleend" aan vrienden om muizen te vangen. Was ze heel goed in.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Ik ben al wakker,want mijn wekker gaat elke dag om 05:30 uur. :jump:

Net de was opgehangen, de afwas van gisteravond gedaan en de wc een snelle poetsbeurt gegeven. Nu is het tijd voor koffie! :yes:
Gewooneendame, jij gaat als een speer zeg!
Klopt ook met je avatar: girlpower.
Geniet van je koffie en een hele fijne dag!
missdory schreef:
14-09-2017 06:00
Wij hebben onze vroegere kat wel eens "uitgeleend" aan vrienden om muizen te vangen. Was ze heel goed in.
Zo'n kat zou ik inderdaad eens moeten kunnen lenen, nu vieren de muizen elke nacht een feestje hier.
Maar ik weet dus echt niet waar en of er ergens een gaatje zit of een doorgang, of dat ze via buiten tussen de spouwmuur komen...dat moet haast wel.
Buitenkatten zijn hier op zich genoeg, maar die kunnen daar denk ik ook niet tussen komen.
Alle reacties Link kopieren
shisha schreef:
14-09-2017 06:20
Gewooneendame, jij gaat als een speer zeg!
Klopt ook met je avatar: girlpower.
Geniet van je koffie en een hele fijne dag!
Thanks! Ja,mijn avatar is wel toepasselijk. :biggrin:
Jij ook een hele fijne dag! Heb je nog leuke plannen voor vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Al vanaf half 5 op met hoestend kind. Zelf kon ik mijn draai ook niet meer vinden met dikke buik ( zwanger). Vaak wakker en in slaap komen en lekker liggen lukt niet meer.
Als iemand daar de gouden tip voor heeft?!

Heb gelukkig vrij vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Bloemetjefresia schreef:
14-09-2017 07:29
Goedemorgen! Al vanaf half 5 op met hoestend kind. Zelf kon ik mijn draai ook niet meer vinden met dikke buik ( zwanger). Vaak wakker en in slaap komen en lekker liggen lukt niet meer.
Als iemand daar de gouden tip voor heeft?!

Heb gelukkig vrij vandaag!

Bevallen zou helpen heb ik gehoord :rofl: sorry flauw.

Kan om half tien bij de ha terecht. Was om half 7 nog uurtje ingedut. Vanmiddag maar even mee slapen denk ik :yawnee:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Gewooneendame schreef:
14-09-2017 06:37
Thanks! Ja,mijn avatar is wel toepasselijk. :biggrin:
Jij ook een hele fijne dag! Heb je nog leuke plannen voor vandaag?
Ik was toch weer even in slaap gevallen.

Niet echt iets bijzonders gepland voor vandaag.
Het ligt een beetje aan mijn werk.
Mijn vriend moet zijn zoontje naar zwemles brengen en dan eten we al vroeg en kook ik voor hen, tenzij ik moet werken. Flex.

Verder: schuilen voor de regen!
LunchLover schreef:
14-09-2017 04:53
Ik :bye:
Zoon hoest zijn longen uit zijn lijf. Al paar x eruit om te puffen. En de wekker om 8 uur gezet om de huisarts te bellen. Het duurt al twee weken dus het is wel eens genoeg geweest.
O dat is vervelend lunchlover :O ik hoop dat je vandaag nog bij de huisarts terecht kan. Heel veel sterkte! :rose:
Gewooneendame schreef:
14-09-2017 06:11
Goedemorgen! Ik ben al wakker,want mijn wekker gaat elke dag om 05:30 uur. :jump:

Net de was opgehangen, de afwas van gisteravond gedaan en de wc een snelle poetsbeurt gegeven. Nu is het tijd voor koffie! :yes:
Zo jij had al een halve dag op zitten vanochtend vroeg. :hyper:
Bloemetjefresia schreef:
14-09-2017 07:29
Goedemorgen! Al vanaf half 5 op met hoestend kind. Zelf kon ik mijn draai ook niet meer vinden met dikke buik ( zwanger). Vaak wakker en in slaap komen en lekker liggen lukt niet meer.
Als iemand daar de gouden tip voor heeft?!

Heb gelukkig vrij vandaag!
Het schijnt te heersen als ik het zo allemaal lees. Mijn dochter was gisteren ook al zo ziek gelukkig vandaag al iets beter.

Sterkte voor de kindjes en ouders waarvan kinderen zo ziek zijn. :| :sick:
Alle reacties Link kopieren
Dit topic moet ik onthouden voor als ik weer wakker lig als iedereen slaapt.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
sassa_82 schreef:
14-09-2017 11:24
Zo jij had al een halve dag op zitten vanochtend vroeg. :hyper:
Ja bijna wel hé,ik ben altijd vroeg wakker. :-D
Alle reacties Link kopieren
shisha schreef:
14-09-2017 09:28
Ik was toch weer even in slaap gevallen.

Niet echt iets bijzonders gepland voor vandaag.
Het ligt een beetje aan mijn werk.
Mijn vriend moet zijn zoontje naar zwemles brengen en dan eten we al vroeg en kook ik voor hen, tenzij ik moet werken. Flex.

Verder: schuilen voor de regen!
Oh haha.

Wat voor werk doe je als ik vragen mag?

Schuilen voor de regen was bij mij geen optie, ik moést er doorheen fietsen,maar dat maakt mij niets uit (eigenlijk vind ik dat heel leuk! Want het geeft mij een euforisch gevoel).

Mijn zoon en ik kwamen toen straks helemaal doorweekt thuis want we moesten door de regen fietsen en we moesten ook nog naar de winkel. Omdat zoon toch al helemaal natgeregend was mocht hij van mij in alle plassen springen, hij had de grootste lol en ik deed gewoon gezellig mee. :-D

Dus toen liepen wij op gegeven moment allebei met zeiknatte kleding (en ik met zeiknatte haren en doorgelopen make-up door de AH,kan mij het schelen). :biggrin:
Zoon had nog een 'grapje' gemaakt. Hij liep in een winkel naar een wildvreemde oudere man en zegt; "meneer,bent u weleens met een pandabeer op de foto geweest? Man kijkt hem aan en zegt;nee hoezo? Zoon; nou dit is u kans want mijn moeder is er nu een! :facepalm: Man tegen mij; van je kind moet je het hebben en loopt vervolgens hoofdschuddend weg. Blijkbaar vond hij het geen leuk grapje,ik kon er zelf wel om lachen. :lmao:
@ lunchlover Hoe is het met je zoontje? Kon je vandaag nog terecht bij de dokter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven