Ik blijf maar
vrijdag 27 juni 2014 om 16:00
N.a.v een niet nader te noemen bericht op een niet nader te noemen pagina van een niet nader te noemen moeder wiens niet nader te noemen kind uit huis is geplaatst kwam ik hier terecht. Het was een weldaad voor de geest dat er mensen bleken te bestaan die helder en kritisch konden nadenken. Ik ben gewaarschuwd door een niet nader te noemen kennis dat ik vooral geen lid moest worden van dit forum. Zij kwam hier jaren terug en heeft na een enorme viva forum verslaving echt af moeten kicken., en is hier dus ook niet meer.
Ik lees nu iets van een week mee en het lijkt me leuk! Ik blijf dus nog even. Ik heb de regels gelezen en kan me hierin vinden. Ik ben dus Massems, of gewoon Mas. Ben bijna 41, niet getrouwd, wel 11 jaar samen met een wereldvent, zelfstandig ondernemer (ik geef trainingen in overtuigingskracht en spreek uitvaarten aan elkaar, breed begrip maar hou het daar maar even op, want reclame = verboden) vakgebied is 'toegepaste pyschologie' . En nee, ik ben GEEN psycholoog. Geen kinderen. Bewuste keuze. Kinders zijn geweldig! Zolang ik zelf maar niet hoef.
Hou van het leven. Fijn glas wijn, ongeacht herkomst of merk. Ik lust alles ben blij als ik een keer een goede thriller kan lezen. Dat was het dan wel zo'n beetje.
Ik lees nu iets van een week mee en het lijkt me leuk! Ik blijf dus nog even. Ik heb de regels gelezen en kan me hierin vinden. Ik ben dus Massems, of gewoon Mas. Ben bijna 41, niet getrouwd, wel 11 jaar samen met een wereldvent, zelfstandig ondernemer (ik geef trainingen in overtuigingskracht en spreek uitvaarten aan elkaar, breed begrip maar hou het daar maar even op, want reclame = verboden) vakgebied is 'toegepaste pyschologie' . En nee, ik ben GEEN psycholoog. Geen kinderen. Bewuste keuze. Kinders zijn geweldig! Zolang ik zelf maar niet hoef.
Hou van het leven. Fijn glas wijn, ongeacht herkomst of merk. Ik lust alles ben blij als ik een keer een goede thriller kan lezen. Dat was het dan wel zo'n beetje.
Inprensiepers bleif ik liefer annerniem
vrijdag 27 juni 2014 om 16:05
Die waarschuwende kennis is al zes jaar niet meer geweest. Maar was een die hard. Natuurlijk ga ik niet zeggen wie ze is! Ze heeft me haar nick verteld en kwam destijds enorm op de zwangerworden topics omdat het niet lukte. Inmiddels een dochter van 7 en een zoon van 5
vrijdag 27 juni 2014 om 16:05
vrijdag 27 juni 2014 om 16:11
quote:WellieB schreef op 27 juni 2014 @ 16:05:
En daarom open je een topic? Alsjeblieft zeg. Sorry voor de onvriendelijkheid maar waarom? Enorme forumvervuiling en het boeit me werkelijk geen biet wie wie is, want na jouw snelle quasi lollige verkooppraatje weet je natuurlijk nog niks.
Ga gewoon forummen met je 'niet nader te noemen'. BrrrrJe had ook gewoon niet hoeven reageren. Had je de 'brrrr' tijd aan dit 'nutteloze' topic bespaard uiteraard. Aangezien ik meer voorsteltopics voorbij zag komen deze week, nam ik aan dat het normaal was.
En daarom open je een topic? Alsjeblieft zeg. Sorry voor de onvriendelijkheid maar waarom? Enorme forumvervuiling en het boeit me werkelijk geen biet wie wie is, want na jouw snelle quasi lollige verkooppraatje weet je natuurlijk nog niks.
Ga gewoon forummen met je 'niet nader te noemen'. BrrrrJe had ook gewoon niet hoeven reageren. Had je de 'brrrr' tijd aan dit 'nutteloze' topic bespaard uiteraard. Aangezien ik meer voorsteltopics voorbij zag komen deze week, nam ik aan dat het normaal was.
vrijdag 27 juni 2014 om 16:17
quote:sabbaticalmeds schreef op vrijdag 27 juni 2014 16:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="SeBastassaUnaCanzone in "Ik blijf maar"" class="messagelink">SeBastassaUnaCanzone schreef op 27 juni 2014 @ 16:02</a>:</b>
Welkom.
Nou zijn we natuurlijk reuze benieuwd wie jouw waarschuwende kennis is... </div></blockquote>Yasmijn, wie anders Das geen 6jr geleden..
Welkom.
Nou zijn we natuurlijk reuze benieuwd wie jouw waarschuwende kennis is... </div></blockquote>Yasmijn, wie anders Das geen 6jr geleden..
vrijdag 27 juni 2014 om 16:29
Ze vertelde me dat het afkicken echt een proces was. Haar man moest dan in de meterkast vanaf een bepaalde tijd op haar verzoek het internet gaan uitzetten anders kwam ze nooit meer achter het forum vandaan
Schrok daar wel van, maar we zullen zien hoe verslavend het is
Schrok daar wel van, maar we zullen zien hoe verslavend het is
vrijdag 27 juni 2014 om 16:32
quote:WellieB schreef op 27 juni 2014 @ 16:05:
Ga gewoon forummen met je 'niet nader te noemen'. Brrrr
Doen mensen toch vaker, even voorstellen? Ik zie het probleem niet, heb er geen last van.
Er is genoeg vervuiling op dit forum dus ja
Ga gewoon forummen met je 'niet nader te noemen'. Brrrr
Doen mensen toch vaker, even voorstellen? Ik zie het probleem niet, heb er geen last van.
Er is genoeg vervuiling op dit forum dus ja
.
vrijdag 27 juni 2014 om 16:35
quote:massems schreef op vrijdag 27 juni 2014 16:29 Ze vertelde me dat het afkicken echt een proces was. Haar man moest dan in de meterkast vanaf een bepaalde tijd op haar verzoek het internet gaan uitzetten anders kwam ze nooit meer achter het forum vandaan
Schrok daar wel van, maar we zullen zien hoe verslavend het is Ik kijk er echt niet van op!
Schrok daar wel van, maar we zullen zien hoe verslavend het is Ik kijk er echt niet van op!