Ik heb besloten.......

16-02-2008 15:57 140 berichten
Tja, de titel zegt het al. Wat is jouw besluit, wat ga je anders doen. Even voor mezelf sprekend, ik merk dat ik nogal voorzichtig omga met sommige forummers, ik wil niet dat zij mij NieT aardig vinden. Vanaf nu ga ik gewoon zeggen wat ik denk. Kwetsend, hard of emo, maakt me niet uit wat een ander ervan vindt, dit wordt mijn mening en daar blijft het bij!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 16 februari 2008 @ 17:43:

[...]

Misschien bedoel ik een heel andere Jolantje, maar het feit dat je toen de boel hier zo aan het bedonderen was kan ook negatieve reacties veroorzaken, ook twee jaar na dato nog. Als het om een andere Jolantje gaat dan mijn excuses.Andere Jolantje??? Naar mijn weten ben ik hier al bijna 4 jaar Jolantje.. En wat bedoelde je dan met bedonderen???
quote:minny schreef op 16 februari 2008 @ 16:59:

Overigens is het over het algemeen zo dat men pas bij de waarheid echt giftig wordt. Want die is hard een raakt een stuk meer dan complete onzin. Leuk trouwens dat ook precies diegenen die ik in mijn achterhoofd had zitten bij die posting, ook daadwerkelijk zo pissig reageren. Heel leuk.
Jolantje, ik vind wel dat je steeds beter uit de verf komt.
quote:Zamirah schreef op 16 februari 2008 @ 18:37:

Jolantje, ik vind wel dat je steeds beter uit de verf komt.Eh?
ik ben van mening dat wanneer je op een respectvolle manier je eigen mening weergeeft, de ander daar echt niet door ontploft
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik bedoel, je zegt altijd wel je eigen mening, dat waardeer ik.

Ik vind mensen zonder eigen mening niet leuk.
en ik baal ervan dat ik hier nog maar zo kort rondspring waardoor ik heel veel achtergronden ed niet weet

niet goed voor iemand met zo´n nieuwsgierige inslag als ik
Het feit dat ik hier nog altijd een eigen mening geef, zeg al genoeg over mij.. Vaak genoeg wordt ik neergehaald maar dat is voor mij geen reden om hier weg te blijven.. Bij onderwerpen over geweld heb ik het gevoel mss toch mijn steentje bij te kunnen dragen.. Ik ben niet perfect heb ook mijn fouten maar dat wil niet zeggen dat ik een slecht persoon ben...
quote:rosanna08 schreef op 16 februari 2008 @ 18:43:

en ik baal ervan dat ik hier nog maar zo kort rondspring waardoor ik heel veel achtergronden ed niet weet

niet goed voor iemand met zo´n nieuwsgierige inslag als ik

Dat zou nog eens een leuk reltopic kunnen worden: beschrijf de poster boven je. Brrrr.

quote:Feliciaatje schreef op 16 februari 2008 @ 18:51:

[...]

Dat zou nog eens een leuk reltopic kunnen worden: beschrijf de poster boven je. Brrrr.

maar waar blijft prada!
Tja rosanna08 zeg het dan maar eens...
Ik verdenk haar ervan te zitten gniffelen dat er serieuze reacties waren .

Of is dit mijn evil mind die nu spreekt?
quote:jolantje schreef op 16 februari 2008 @ 18:59:

Tja rosanna08 zeg het dan maar eens...

uhm....

op het gevaar af dat ik nu van ontwijkend gedrag wordt beschuldigd, ik zou het niet kunnen. Ik zie jouw naam eigenlijk maar heel weinig voorbij komen in de topics waar ik lees en post. Wil best mijn mening geven, maar die is echt op maar heel weinig info gebaseerd dus niet schieten!

wat ik heb meegekregen is dat je een hoop hebt meegemaakt waardoor je je zus voor hetzelfde wil beschermen en dat maakt je in mijn ogen tot iemand die aandacht en compassie hebt voor je naasten en dat je je de kaas niet van je brood laat eten

klopt het een beetje?
Komt dicht in de buurt...
quote:jolantje schreef op 16 februari 2008 @ 19:18:

Komt dicht in de buurt...

wat mis ik nog?
Veel hahaha
Gaan jullie nog trouwen, trouwens, Jolantje? Ik heb dat topic destijds van jou met veel interesse gevolgd.
quote:Zamirah schreef op 16 februari 2008 @ 19:26:

Gaan jullie nog trouwen, trouwens, Jolantje? Ik heb dat topic destijds van jou met veel interesse gevolgd.dat is gemeeheen! Daar kan mijn nieuwsgierigheid niet tegen
Niet zo plagen Jolantje haha!
quote:Zamirah schreef op 16 februari 2008 @ 19:26:

Gaan jullie nog trouwen, trouwens, Jolantje? Ik heb dat topic destijds van jou met veel interesse gevolgd.Dat is al gebeurd maar we zijn erachter gekomen dat we beter gescheiden kunnen zijn..
Maar met de tweeling gaat alles goed ja..
quote:jolantje schreef op 16 februari 2008 @ 19:51:

[...]

Dat is al gebeurd maar we zijn erachter gekomen dat we beter gescheiden kunnen zijn..Hey dat klinkt niet goed of bedoel je het niet zo serieus?
Ik zit ook met open mond te lezen Felicia. Jolantje, wat is er aan de hand? De ruzie van vorige week was uitgepraat toch? En ben je getrouwd inmiddels of begrijp ik het niet goed?

Niet ironisch bedoeld maar is je verhaal reden genoeg om bijvoorbeeld even een topic te openen? Zodat hier niet al te erg off topic gegaan hoeft te worden bedoel ik.
@ eleonora en filiciaatje.. Dit was meer bedoelt voor rosanna08 hahah..

Het gaat allemaal lekker hier hoor.. Alles is uitgepraat..

Maar ze was zo nieuwsgierig dat ik ff op zamirah's post doorging...
quote:jolantje schreef op 16 februari 2008 @ 20:18:

@ eleonora en filiciaatje.. Dit was meer bedoelt voor rosanna08 hahah..

Het gaat allemaal lekker hier hoor.. Alles is uitgepraat..

Maar ze was zo nieuwsgierig dat ik ff op zamirah's post doorging...He gelukkig maar . Ik was even bang dat de afgelopen week er 1 was vol van "achter-het-behang-plak-momenten".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven