Ik heb een probleem....

05-01-2011 15:30 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....

Ik moet mijn auto gaan wassen want de zon schijnt. Maar ik heb geen zin.

Wat nu?!

Je moet;

Totaal aantal stemmen: 38

als de sodemieter je auto gaan wassen (11%)
blijven forummen tot het donker is (50%)
niet zo zeiken (39%)
668, the neighbour of the Beast
Van mij, moest dat. En ik ben klaaaar. Buitenkant, binnenkant

Soms ist gewoon nodig. En als dan in januari op je vrije middag de zon schijnt, dan is dat echt een soort teken dat je je auto moet gaan wassen. Dan heeft de kosmos dat beslist, ofzo.
En nu moet ik koken. Kun je ook vragen; van wie moet dat dan, maar we moeten toch eten he.

Maar ik was net zo blij dat ik eeeeven zat. Dus ik mag nog vijf minuten.
je bent klaar en nu koken.

Bah moet niet denken aan eten of koken.
Het gras aan de overkant is niet groen.
*geeft Kampie een teiltje*

En nu schop onder de kont en koken!
Wat is er gebeurd met ijsselmuiden?? Kampie kleint zo.... nou ja weet ik dat.

Ja een schop onder je hol, hup koken jij
IJsselmuiden was teveel typwerk. En Kampie bekt beter.
Doe er nog maar een teiltje bij! Je zou denken dat ik nu toch een keer leeg gekotst ben he.
Mijn complimenten hoor! De mijne is nog net zo vies als net en zal dat voorlopig ook nog wel ff blijven. Dacht dat ze nog 'n nieuwe sneeuwperiode verwachten, dus dan moet ie weer door al die bagger. Tegen dat 't voorjaar is rij ik 'm wel weer 'n keer door de wasstraat.

Oh weet je Marels, als je vanuit mijn dorp richting jouw werk rijdt maar dan op het grote kruispunt afslaat naar rechts dan zie je aan de linkerkant, vlak voor de Aldi, 'n carwash waar ze je auto met de hand wassen en uit stofzuigen. Aangezien wasstraten nooit de binnenkant meenemen is dit wel ideaal (vooral voor gemakzuchtige typjes als ik )
Hmmmm.... Ik zit eens te denken welke dat is... Ik weet zo gauw geen Aldi.

Vanuit jouw werk rijd ik bij de stoplichten ofwel rechtdoor, ofwel linksaf. In geen van de gevallen kom ik een Aldi tegen geloof ik.

Maar doe eens een mailtje waar ie precies zit dan?

Oooooooooooh, of bij de stoplichten waar ik rechtdoor of links ga naar rechts en dan richting snelweg?
haha meiden, leuke posts! Kunnen jullie niet samen scenario's gaan schrijven? Heb me vermaakt hier.

Marels, dikke tien voor je harde arbeid!
Nu ben ik moe.

trouwens, gelukkig vond uiteindelijk maar 39% van de stemmers dat ik niet moet zeiken. Valt mee, toch?
quote:Marels schreef op 05 januari 2011 @ 18:31:

Hmmmm.... Ik zit eens te denken welke dat is... Ik weet zo gauw geen Aldi.

Vanuit jouw werk rijd ik bij de stoplichten ofwel rechtdoor, ofwel linksaf. In geen van de gevallen kom ik een Aldi tegen geloof ik.

Maar doe eens een mailtje waar ie precies zit dan?

Oooooooooooh, of bij de stoplichten waar ik rechtdoor of links ga naar rechts en dan richting snelweg?Haha, ja klopt! Zal morgen weer 'ns mailen en dan kan ik gelijk duidelijker zijn dan hier
Marels, zou je mijn auto even willen doen? Ik heb niet meer gewassen sinds... sindsdat ik hem gekocht heb, vorig jaar juni. Vooral de binnenkant is een grote bende. Ik kan voor je koken, als je wilt (pizza van de ah in de oven en klaar is mefs).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven