Ik heb het koud!

17-08-2019 16:30 50 berichten
Sta op het punt de verwarming aan te zetten.
Meerdere mensen die het koud hebben of ben ik ziek aan het worden :sick:
Heb ook last van mijn keel namelijk.
Niet koud, maar ook niet warm. Goed geïsoleerd huis dus daar is het 23 graden. Mijn verwarming slaat aan onder de 20 graden.
Alle reacties Link kopieren
Het is hier binnen 22 graden dus ik heb het nu niet koud. Als ik het koud krijg doe ik ook altijd eerst een extra vest/trui aan voordat ik de verwarming aandoe.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook ontzettend koud. Zit met een dekentje op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Foodisgood schreef:
17-08-2019 16:35
Ik heb het ook ontzettend koud. Zit met een dekentje op de bank.

Ik ook, brr
Ik loop met blote benen. Net buiten geweest, niet koud gehad.

Binnen hier is het nog 23,5 dus niet echt koud.
Alle reacties Link kopieren
Neuh, niet koud. Fris misschien, maar dat vind ik niet erg.

Kan hoor, dat je ziek bent. Ik hoor meer mensen met klachten.
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Het is absoluut niet koud maar ik heb net 3 uur in een loeiheet bad gelegen. Keelpijn. Spierpijn. Gewoon absoluut niet fit. En man doet gezellig mee.
Ja! Heb het al een paar dagen koud. Hier binnen nu ook 22 graden maar voor mij is dat koud. En die extra trui/vest heb ik standaard al aan.
Nu overdag gaat het nog net, nu ik nog wat huishouddingen aan het doen ben, maar als het zo blijft gaat vanavond toch die verwarming aan.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het ook koud, heb vest aan en ga direct de pantoffels maar zoeken. En ik word er slaperig en loom van. Wanneer wordt het zomer? (die ene week warm, was nog geen zomer)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vind het vooral grijs fris killig herfstweer.

De meteo geeft hier zogezegd 19 graden buiten, maar in mijn ogen zijn dat er toch maximaal 16.


Het huis valt gelukkig nog mee, maar als ik naar buiten kijk zie ik alleen maar herfst.
Hier al aantal keren de houtkachel aan gehad, om net even de rillerigheid uit huis te halen
Alle reacties Link kopieren
Ja! Heerlijk hè?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ik loop nog in Bermuda short en op blote voeten. Heb het juist heet nu(ik denk of begin van opvliegers of begin van hypo, ben diabeet)
Ik vind deze temperaturen juist prima. Tussen de 15 en 20 graden.
Loop eigenlijk het hele jaar door op blote voeten. Haat sokken en schoenen
Hier momenteel 32 graden, maar ook keelpijn etc. Ik hou nog even de warmte vast voor ik weer naar Nederland kom en het dan ook weer aangenaam weer wordt.
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet koud. Ik loop nog met blote benen en in een t-shirt. Net druk bezig in huis geweest dus ik heb het nu zelfs warm!
.
nlies schreef:
17-08-2019 16:54
ik vind het ook koud, heb vest aan en ga direct de pantoffels maar zoeken. En ik word er slaperig en loom van. Wanneer wordt het zomer? (die ene week warm, was nog geen zomer)

Echt hé!
Heb 9 uurtjes slaap gehad vannacht maar de moeheid is niet uit mijn lijf te slaan.
Wat is dit joh.

Heb ook maar even een dikke vest aangetrokken, veel beter uit te houden zo.
Nog lang niet. Heb afgelopen week met 23-17 graden ( en soms miezer) en vest heerlijk elke avond buiten gezeten onder een pergola met luifel.

Het was voor die week ook al een tijdje warm en eerder een week heet geweest. Na die debiele hitte was ook nog een week zeker 25 graden geweest bij mij.

Kort geheugen hebben mensen toch. Het is een keer een weekje niet heel heet. Of max 2... Nou poeh poeh.
https://nieuws.weeronline.nl/17-8-2019- ... a-warmste/

Aanstellers. :-D
Alle reacties Link kopieren
Hier staan de airco's in de woonkamer even aan op verwarmen. Voordat we van de (vloer)verwarming wat merken zijn we anders al chagrijnig van de kou. En die wil ik nu nog niet structureel hoger zetten.

Maar volgend weekend wordt het weer even wat warmer: 27 graden. :)
Foodisgood schreef:
17-08-2019 16:35
Ik heb het ook ontzettend koud. Zit met een dekentje op de bank.
Ik ook.
Ik heb het niet erg koud, maar ook omdat ik met dekentje op de bank zit en mn vestje in de buurt heb.
De regen is goed voor de natuur maar het plenst hier de hele dag, ik word er een beetje deprie van en het lijkt of de zomer alweer voorbij is...
Dus van mij mag het stiekem wel weer 27 graden worden.. :$
Alle reacties Link kopieren
24 graden hier.
Man zit aan de ene kant van de hoekbank met T-shirtje en ventilator op zich gericht.
Ik zit aan de andere kant van de hoekbank met een wintertrui en een kleedje over me heen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op een Waddeneiland en liep optimistisch met de blote benen. Mwaaa was wel erg koudddd!:)
winkelfanaat schreef:
17-08-2019 20:19
24 graden hier.
Man zit aan de ene kant van de hoekbank met T-shirtje en ventilator op zich gericht.
Ik zit aan de andere kant van de hoekbank met een wintertrui en een kleedje over me heen.
:rofl: ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven