Ik verveel me!!! Klaagtopic!

22-05-2016 17:44 82 berichten
Vanmorgen vroeg wakker en na de koffie gelijk onder douche gestapt en daar zat ik dan weer eens op een zondag. Na een aantal uren vervelen ben ik om twaalf uur naar de Aldi gegaan om nog een vergeten kleinigheidje te halen.

Om half twee kwam ik op het idee om naar de bieb te gaan, want ik ben al een tijdje op zoek naar een bepaald boek. Na een lange zoektocht niet gevonden wat ik zocht, dus weer huiswaarts en nu zit ik alweer een paar uur te verzinnen wat te doen.

Op dit forum is er ook niets te beleven, op de tv is niets, dus de radio staat aan.

Ik heb nog een boek liggen dat nog gelezen moet worden, maar geen zin.

Het regent en ik heb het koud, plus het is al tegen zessen.

Wie heeft er ook zo'n hekel aan regenachtige zondagen?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een pesthekel aan regenachtige Zondagen.

Ik schenk een extra neut in Cato, is geen oplossing maar het voelt wel beter.

voor jou.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik verveel me ook.

Forum is rustig, FB is rustig.

Heb vanmorgen het huishouden gedaan en daarna nog een uurtje op bed gelegen.

Vanmiddag wat online kleding gekocht.

Vanavond gekookt en kind geholpen met Topo.

Net even op VV gekeken maar daar staan geen interessante veilingen.

Ik ga zo maar eens douchen en vanavond op tijd naar bed denk ik.
Ik kleur (kleuren voor volwassenen), filigraan (moet je maar ff googelen), puzzel, vul denksportboekjes in, bekijk een serie, ga ff naar buiten tussen de buien door, maak fotoboeken (lig hopeloos achter), speel spelletjes op mn foon, neem een lange douche (helaas geen bad), probeer nieuwe dingen uit in de keuken (man moet nu glutenvrij eten), etc. Ik kan mn vrije uren wel vullen. Wou zelfs dat ik er meer had.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
quote:Eindeloos schreef op 22 mei 2016 @ 17:46:

Hier ook een pesthekel aan regenachtige Zondagen.

Ik schenk een extra neut in Cato, is geen oplossing maar het voelt wel beter.

voor jou.Geen neut in huis, ik moet het doen met een dropje.
quote:itsme1973 schreef op 22 mei 2016 @ 17:47:

Ik verveel me ook.

Forum is rustig, FB is rustig.

Heb vanmorgen het huishouden gedaan en daarna nog een uurtje op bed gelegen.

Vanmiddag wat online kleding gekocht.

Vanavond gekookt en kind geholpen met Topo.

Net even op VV gekeken maar daar staan geen interessante veilingen.

Ik ga zo maar eens douchen en vanavond op tijd naar bed denk ik.

Dat gevaar loop ik ook, dat ik online ga shoppen. Ik heb het tot nu toe kunnen weerstaan.

Gekookt en gegeten heb ik ook al.
Ik heb ook zo'n hekel aan regenachtige zondagen. Heb helemaal niets in huis en geen zin om door dit rotweer avond eten te halen. Dus mijn maaltijd bestaat uit een brownie met wat aardbeien en slagroom
quote:Finjie schreef op 22 mei 2016 @ 17:49:

Ik kleur (kleuren voor volwassenen), filigraan (moet je maar ff googelen), puzzel, vul denksportboekjes in, bekijk een serie, ga ff naar buiten tussen de buien door, maak fotoboeken (lig hopeloos achter), speel spelletjes op mn foon, neem een lange douche (helaas geen bad), probeer nieuwe dingen uit in de keuken (man moet nu glutenvrij eten), etc. Ik kan mn vrije uren wel vullen. Wou zelfs dat ik er meer had. Zo'n 25 jaar geleden zat ik altijd te kleuren, eerst in de kleurboeken van mijn zoon en later had ik boeken met mandala's. Was wel ontspannend. Misschien moet ik eens de kelder induiken om dat spul weer eens naar boven te halen.
quote:Cateautje schreef op 22 mei 2016 @ 17:51:

[...]

Dat gevaar loop ik ook, dat ik online ga shoppen. Ik heb het tot nu toe kunnen weerstaan.

Gekookt en gegeten heb ik ook al.Doe ik ook regelmatig als ik me verveel: even mijn favoriete webshops afstruinen. Soms vind ik een leuk koopje, vaak vind ik ook niks.
quote:Cateautje schreef op 22 mei 2016 @ 17:49:

[...]

Geen neut in huis, ik moet het doen met een dropje.

Tja, dat is nou weer jammer.

Ik schenk even een heerlijke cocktail voor je in,

Ik was een beetje kwistig met de rum, sorry

Proost meisje
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Jemig, ik verveel me nooit. Ben blij als ik eens niks te doen heb (maar dat komt zelden voor), eindelijk tijd om een boek te lezen!
quote:Sommar schreef op 22 mei 2016 @ 17:52:

Ik heb ook zo'n hekel aan regenachtige zondagen. Heb helemaal niets in huis en geen zin om door dit rotweer avond eten te halen. Dus mijn maaltijd bestaat uit een brownie met wat aardbeien en slagroom Probeer een beetje zin te maken, door jezelf op het lekkerste eten te trakteren dat je kan vinden. Op een brownie kan je niet leven meid.
Ik heb morgen een tentamen, wisselen?
quote:Eindeloos schreef op 22 mei 2016 @ 17:53:

[...]

Tja, dat is nou weer jammer.

Ik schenk even een heerlijke cocktail voor je in,

[afbeelding]

Ik was een beetje kwistig met de rum, sorry

Proost meisje Cheers! Dit doet me denken aan Startrek. Het wordt hoog tijd dat dit echt kan.
Ik vond het vandaag wel lekker. Vanmorgen naar de kerk geweest, we hadden daar ook een lunch, en daarna even geslapen en verder lekker lui op de bank gehangen. Nu wordt er gekookt terwijl ik op mijn neefje let (ik ben bij mijn schoonouders) en vanavond nog gezellig een spelletje of iets dergelijks denk ik.

En éigenlijk moest ik vandaag nodig aan het huishouden, maar daar had ik dus mooi geen zin in.
Weet ik cateautje. Ik denk dat ik straks wat ga bestellen bij de Chinees een straat verderop. Dan loop ik er wel heen met een paraplu en blijf ik nog enigszins droog
quote:chentolove schreef op 22 mei 2016 @ 17:54:

Ik heb morgen een tentamen, wisselen? Ja! Is goed.
quote:Sommar schreef op 22 mei 2016 @ 17:56:

Weet ik cateautje. Ik denk dat ik straks wat ga bestellen bij de Chinees een straat verderop. Dan loop ik er wel heen met een paraplu en blijf ik nog enigszins droog www.thuisbezorgd.nl? Blijf je sowieso droog.
quote:Cateautje schreef op 22 mei 2016 @ 17:56:

[...]

Cheers! Dit doet me denken aan Startrek. Het wordt hoog tijd dat dit echt kan.Haha, dan gooi ik 'm zo in een drone, of in de 3d printer Cato..........
quote:Cateautje schreef op 22 mei 2016 @ 17:53:

[...]

Zo'n 25 jaar geleden zat ik altijd te kleuren, eerst in de kleurboeken van mijn zoon en later had ik boeken met mandala's. Was wel ontspannend. Misschien moet ik eens de kelder induiken om dat spul weer eens naar boven te halen.Doen! Super ontspannend, vind ik iig.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
quote:Sommar schreef op 22 mei 2016 @ 17:56:

Weet ik cateautje. Ik denk dat ik straks wat ga bestellen bij de Chinees een straat verderop. Dan loop ik er wel heen met een paraplu en blijf ik nog enigszins droog Dat is een goed plan.
quote:Rue schreef op 22 mei 2016 @ 17:56:

Ik vond het vandaag wel lekker. Vanmorgen naar de kerk geweest, we hadden daar ook een lunch, en daarna even geslapen en verder lekker lui op de bank gehangen. Nu wordt er gekookt terwijl ik op mijn neefje let (ik ben bij mijn schoonouders) en vanavond nog gezellig een spelletje of iets dergelijks denk ik.

En éigenlijk moest ik vandaag nodig aan het huishouden, maar daar had ik dus mooi geen zin in. Klinkt als een fijne zondag Rue.
quote:Eindeloos schreef op 22 mei 2016 @ 17:57:

[...]

Haha, dan gooi ik 'm zo in een drone, of in de 3d printer Cato.......... Als het kan stuur me dan maar een 12 jaar oude fles port, die komt wel op hier.
quote:Rue schreef op 22 mei 2016 @ 17:57:

[...]

www.thuisbezorgd.nl? Blijf je sowieso droog.

Dat is een goeie inderdaad. Maar ik ga wel lopen. Dat is beter voor mijn conditie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven