Ik verveel me
vrijdag 9 mei 2014 om 16:51
Hoi, laatst las ik in een psychologisch blad dat het volgens onderzoek goed is voor volwassenen om je eens flink te vervelen. Dus heb ik een verveelmiddag ingelast en wat je denk je? Ik verveel me te pletter en ik knap er bepaald niet van op! Van ellende heb ik nu even geen idee waar ik nu wel zin in heb.
Weer een onderzoek naar de maan.
Weer een onderzoek naar de maan.
vrijdag 9 mei 2014 om 17:14
quote:moni1973 schreef op 09 mei 2014 @ 17:12:
Film kijken of boeken lezen mag niet van het onderzoek want da's een bezigheid (forummen ook denk ik). Normaal ren ik ook van hot naar her dus het leek mij ook superdeluxe maar het werkt averechts.Dus wij zitten nu in jouw verveelmiddag jouw huiswerk van het onderzoek te maken?
Film kijken of boeken lezen mag niet van het onderzoek want da's een bezigheid (forummen ook denk ik). Normaal ren ik ook van hot naar her dus het leek mij ook superdeluxe maar het werkt averechts.Dus wij zitten nu in jouw verveelmiddag jouw huiswerk van het onderzoek te maken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 9 mei 2014 om 17:43
quote:moni1973 schreef op 09 mei 2014 @ 17:20:
[...]
Daar wringt hem de schoen, nergens meer zin in d'r van!Struin de etenpijler af naar recepten om taarten, slagroomsoesjes, slagroomtruffels te maken. Of hartig voor bij de tv wat bitterballen maken. Voordat je het klaar hebt zal er wel iets leuks zijn op tv waarbij je het kan oppeuzelen.
[...]
Daar wringt hem de schoen, nergens meer zin in d'r van!Struin de etenpijler af naar recepten om taarten, slagroomsoesjes, slagroomtruffels te maken. Of hartig voor bij de tv wat bitterballen maken. Voordat je het klaar hebt zal er wel iets leuks zijn op tv waarbij je het kan oppeuzelen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 9 mei 2014 om 18:40
Als je je nog nooit verveeld hebt, want je wordt altijd beziggehouden ( en door van hot naar her te rennen is dat natuurlijk zo), dan is dat op 1 middagje ook niet zomaar opgelost en kun je je nog niet vervelen. Je miet eerst door dit gevoel heen, zonder aan anderen te vragen wat je moet doen, om uiteindelijk dus op een creatieve ingeving ( en dat hoeft dus geen schilderij of ander kunstzinnig of creabea ding te zijn ) te komen. Iets anders dan je gewoon bent, dus.