Ik verveel me

09-05-2014 16:51 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, laatst las ik in een psychologisch blad dat het volgens onderzoek goed is voor volwassenen om je eens flink te vervelen. Dus heb ik een verveelmiddag ingelast en wat je denk je? Ik verveel me te pletter en ik knap er bepaald niet van op! Van ellende heb ik nu even geen idee waar ik nu wel zin in heb.

Weer een onderzoek naar de maan.
Waarvan akte dan maar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik moet nu in elk geval wel lachen, jij hebt een leuk onderschrift himalaya!
Open een Vrijmiboto!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
bij 'to' ben ik je even kwijt....
Topic
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:moni1973 schreef op 09 mei 2014 @ 17:01:

bij 'to' ben ik je even kwijt....Tsssss. Dat moet je nou toch wel weten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oja, Lekker snugger
In bed films kijken/slapen/ forummen? Zou ik mij heerlijk mee vervelen zeg! Wat een luxe lijkt me dat!
Film kijken of boeken lezen mag niet van het onderzoek want da's een bezigheid (forummen ook denk ik). Normaal ren ik ook van hot naar her dus het leek mij ook superdeluxe maar het werkt averechts.
quote:moni1973 schreef op 09 mei 2014 @ 17:12:

Film kijken of boeken lezen mag niet van het onderzoek want da's een bezigheid (forummen ook denk ik). Normaal ren ik ook van hot naar her dus het leek mij ook superdeluxe maar het werkt averechts.Dus wij zitten nu in jouw verveelmiddag jouw huiswerk van het onderzoek te maken?
Welk blad heb je dat gelezen?
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 mei 2014 @ 17:14:

[...]

Dus wij zitten nu in jouw verveelmiddag jouw huiswerk van het onderzoek te maken? Mocht ik een ervaringsblog gaan schrijven dan zal ik jullie zeker noemen ja!
quote:Annapalona schreef op 09 mei 2014 @ 17:14:

Welk blad heb je dat gelezen?Tsja, Psychonogwat, bij de tandarts.....
Het valt me wel op dat ik nu heel bewust naar de radio luister, dat is dan wel weer leuk!
quote:moni1973 schreef op 09 mei 2014 @ 17:16:

[...]

Tsja, Psychonogwat, bij de tandarts.....Nou dan zou ik lekker gaan doen wat je wel wilt doen, wat een onzin weer
quote:Annapalona schreef op 09 mei 2014 @ 17:18:

[...]

Nou dan zou ik lekker gaan doen wat je wel wilt doen, wat een onzin weer Daar wringt hem de schoen, nergens meer zin in d'r van!
quote:moni1973 schreef op 09 mei 2014 @ 17:20:

[...]

Daar wringt hem de schoen, nergens meer zin in d'r van!Struin de etenpijler af naar recepten om taarten, slagroomsoesjes, slagroomtruffels te maken. Of hartig voor bij de tv wat bitterballen maken. Voordat je het klaar hebt zal er wel iets leuks zijn op tv waarbij je het kan oppeuzelen.
Hmmm lekker!

Mijn man is Gamba's pilpil aan het maken. Het opeten heb ik wél zin in
Je bent nog niet lang genoeg in de verveling. Uiteindelijk ga ( zou moeten) je zelf dingen bedenken en dus je creatieve brein gebruiken.

De computer moet je uitzetten, want dat is ook passief vermaak en dus niet vervelen.
Als je je nog nooit verveeld hebt, want je wordt altijd beziggehouden ( en door van hot naar her te rennen is dat natuurlijk zo), dan is dat op 1 middagje ook niet zomaar opgelost en kun je je nog niet vervelen. Je miet eerst door dit gevoel heen, zonder aan anderen te vragen wat je moet doen, om uiteindelijk dus op een creatieve ingeving ( en dat hoeft dus geen schilderij of ander kunstzinnig of creabea ding te zijn ) te komen. Iets anders dan je gewoon bent, dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven