Ik vind AI zo stom en onethisch

08-11-2025 19:48 77 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Binnenkort moet ik vooral naar een studiedag waar ik ga leren nog beter gebruik te maken van AI en ik wil niet.

Ergens voel ik me steeds weggezet als iemand die in de negentiende eeuw stond te protesteren tegen de trein. Misschien ben ik ook wel zo iemand. Maar in alle eerlijkheid: ik ben zo bang dat we enorm dom worden van AI.
Op dit forum zie je steeds vaker mensen die hele lappen tekst uit een AI-programma geknipt en geplakt hebben. Is het waar wat er staat? Geen idee. Gaat het voorbij aan het doel van een forum? Wat mij betreft wel.
Op mijn werk: collega's die lesmateriaal maken met Chatgpt. Er komt weer een salarisverhoging aan, lijkt me dat leerlingen mogen verwachten dat ik mijn materiaal zelf maak. Erger nog: collega's die Chatgpt gebruiken als ze zelf de examenopgave niet goed uitgelegd krijgen. Ik moet ervan huilen.
Kutliedjes die gemaakt worden met Suno. "Heb je het al aan de computer gevraagd?" We recyclen kennis van onduidelijke bronnen waarvan we niet eens weten of het wel waar is.
Zijn er straks nog mensen die de nuances van taal begrijpen of is alles een prompt?

Ik word er zo somber van. Ben ik te ouderwets? Te pessimistisch? Te dom?

Alsjeblieft niet voor de grap hier posten wat de mening van Chatgpt is over de morele implicaties van toegenomen AI-gebruik.
Si abra la puerta hay lobos.
Wotah schreef:
08-11-2025 21:27
Die zagen het al mijlen ver aankomen dat hun beroep ooit door ''computers'' wordt overgenomen.
Mwah. Literair vertalers toch minder. Wat mij betreft terecht, want dat is echt een ambacht waar je ook veel algemene en specifieke kennis voor nodig hebt.
Si abra la puerta hay lobos.
Ik ben van huis uit vertaler, maar inderdaad al een tijd geleden een andere richting ingeslagen. Met Google translate en vertaalcomputers werd al wel duidelijk dat het steeds moeilijker zou worden nog je brood te verdienen (en dat was al niet makkelijk). Jammer, want het is een mooi beroep.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Hier ook geen fan van AI. Mensen lijken echt dommer te worden, nemen gedachteloos informatie over die niet klopt.

Iemand die dichtbij mij staat begon ChatGPT te gebruiken voor echt al haar teksten. Op Facebook wilde ze een leuk verhaal schrijven, daarna ook zelfs via WhatsApp in prive berichten. Ze vond het leuk dat mensen dachten dat ze zo leuk kon schrijven. Ik walgde ervan, want de verhalen waren gewoon overdreven nep, en duidelijk niet door haar geschreven.

Ook alles op social media in nu één grote AI kots, van nepverhalen, nepfilmpjes en nepfoto's. Ik zit niet te wachten op al die troep.

Ander voorbeeld is dat mensen zeggen dat je ChatGPT moet gebruiken om een reisschema samen te stellen voor je rondreis. Dat vind ik ook zo inspiratieloos. Zelf reis ik graag en veel, en haal veel informatie van reisblogs. Die zijn nog altijd zoveel beter qua inhoud.

En inderdaad ook hier op het forum posten mensen hele AI teksten. Daarvoor zit ik niet op een forum.

Of dat mensen niet gewoon een e-mailtje kunnen sturen zonder hulp van AI. Dat vind ik toch wel pure armoe.
Rabarbara schreef:
08-11-2025 21:27
Ik vind dit zo verdrietig. Voor jou en voor de mensen die hun baan kwijtraken.

Ik leende een kookboek van de bibliotheek dat met AI vertaald was. Het was levenloos, op zich begreep ik wel wat er stond, maar de ziel was verdwenen.
Op mijn werk wordt het gebruikt en de teksten zijn inderdaad zielloos. Ik kom er ook niet doorheen, het blijft niet hangen. Dus ik gebruik het zo min mogelijk.

Die cursussen klinken vooral als onzinnige geldklopperij, mensen zijn (nu nog) onzeker genoeg om ermee weg te komen.
Kom dan gewoon met een AI tekst die het uitlegt en betaal die gymschoenen ergens anders van.
Ik vind AI ideaal voor vragen die anders veel tijd hadden gekost om uit te zoeken. Bijvoorbeeld met spullen vergelijken. Er staat vrijwel altijd een bron bij dus ik kan het ook nakijken. Het is voor mij een zoekmachine waar je de vraag in zet en je niet zelf op veel websites hoeft te zoeken.

Ik vind het daarentegen helemaal niets voor creativiteit. Ik wil geen AI filmpjes op Instagram kijken of AI muziek luisteren. Films wil ik ook niet met AI. Ik hoop dat het verplicht wordt om het erbij te zetten.

Ik las laatst dat ze in supermarkten AI muziek gaan gebruiken omdat dat goedkoop is vanwege copyright (misschien was het in België). Ik heb dan liever geen muziek :-?
Ik dank mijn huidige baan aan de hoeveelheid mensen die niet meer tegen de zielloze meuk kunnen die uitgebraakt wordt door ChatGPT en aanverwanten.

Verder eens met jou TO. Ik kan mij die AI missionarissen op hun Veja-gympen nog goed voor de geest halen die op zo’n bijscholingsmiddag dan wat docenten probeerden te ‘bekeren’. Nadat bij mijn voormalige werkgever bekend werd dat we voortaan al onze eigen methodes moesten schrijven (goed voor tien klokuren in je normjaartaak :facepalm:) zag ik de eerste gedrochten verschijnen die voor lesmateriaal moesten doorgaan. Daarna het zwaar gesubsidieerde Mr. Chadd.

Ik zag de tweedeling nog groter worden. Vmbo’ers gebruikten het nauwelijks. Logisch ook, want dat was ook de doelgroep die niet goed uit de voeten kon met goede zoekopdrachten schrijven voor Google, laat staan een beknopte prompt. Juist mensen die taaltechnisch zwak zijn komen niet mee. Ook binnen havo/vwo de nodige profielwerkstukken gezien waarbij de leerling mij niet kon navertellen wat hij/zij precies had geschreven. Of ouders moeten uitleggen dat ChatGPT soms eigen bronnen verzint die niet bestaan. Het droeg in grote mate bij aan mijn gevoel dat ik niet meer bezig was met onderwijs geven maar gewoon een dagopvang voor pubers moest runnen.

Het borduurt voort op de trend dat je niets hoeft te weten als je maar weet hoe je het moet opzoeken. Wat veel leeftijdsgenoten afdoen als ‘zinloze feitenkennis/rijtjesstampen’ heeft wel degelijk een meerwaarde. Je hebt een veel groter raamwerk ter beschikking waarin je nieuwe ontwikkelingen en feiten kan plaatsen, een grotere woordenschat en een groter vermogen om met minimale nieuwe toevoegingen een snel overzicht te krijgen van de huidige stand van zaken.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
En waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb: de stortvloed aan AI plaatjes en patronen op Etsy en Pinterest. Ik zou zelfs geld willen overhebben voor een knop die al die bagger eruit filtert zodat ik niet eindeloos hoef te scrollen door die drek. De zielloze AI narratie over documentaires op YouTube. Dat ik een nichtje moet wijzen op het feit dat haar ‘inspo model’ op TikTok een AI gegenereerd ‘persoon’ is.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
Elsy schreef:
08-11-2025 22:24
(...)

Ik las laatst dat ze in supermarkten AI muziek gaan gebruiken omdat dat goedkoop is vanwege copyright (misschien was het in België). Ik heb dan liever geen muziek :-?

Ik was deze week in Ikea en had het idee dat ze daar ook AI-muziek op hadden staan. Iemand die dit kan bevestigen? Het was een soort gepingel dat me op den duur begon te irriteren. Iets dat juist niet de bedoeling is bij achtergrondmuziek in een winkel.
Ik ben heel blij dat ik geboren ben voor AI, social media en alles kunnen googlen. Alleen al omdat je daardoor veel meer besef hebt van de waarde van informatie. En AI vind ik helemaal erg omdat je niet eens meer zelf bewust hoeft na te denken over welke informatie je dan nodig zou hebben, en welke bronnen goed en niet goed zijn.

Eigenlijk steel je met deze techniek gewoon het zelf nadenkend vermogen van een hele generatie die er nu aan komt.
Badeendje92 schreef:
08-11-2025 22:38
Ik ben heel blij dat ik geboren ben voor AI, social media en alles kunnen googlen. Alleen al omdat je daardoor veel meer besef hebt van de waarde van informatie. En AI vind ik helemaal erg omdat je niet eens meer zelf bewust hoeft na te denken over welke informatie je dan nodig zou hebben, en welke bronnen goed en niet goed zijn.

Eigenlijk steel je met deze techniek gewoon het zelf nadenkend vermogen van een hele generatie die er nu aan komt.
Internet, dus Google had je in mijn tijd ook al niet. Wij zochten alles op in de encyclopedie.
Geen bijzonderheden
Mee eens, ik word er ook verdrietig en moedeloos van. En echt, ik ben heus wel bereid om de voordelen ervan in te zien en de vooruitgang van de technologie en wie weet kijkt de mensheid hier over honderd jaar op een heel andere manier op terug, maar het is zo mistroostig.

Wat mij enigszins hoop geeft is dat er altijd nog genoeg mensen zullen zijn die er ook zo over denken. Die wel de waardering hebben en voelen voor echte kunst, muziek en literatuur. En dat die óók nog blijft bestaan, niet verdwenen is. Tegelijkertijd is dat wel ook weer een bron van bezorgdheid. Alsof je aan de vooravond van de ineenstorting van een tijdperk staat.
Rabarbara schreef:
08-11-2025 20:14
Ik heb een vrij creatief brein en een creatief beroep (in elk geval zoals ik mijn beroep invul). Ik wil leerlingen vooral stimuleren zelf te denken en ik geloof in de kracht van goede verhalen en fantasie. Voor mijn gevoel gaat AI dus in tegen alles wat ik belangrijk vind.
:thumbsup:
AI vind ik verschrikkelijk. Op insta bijvoorbeeld, zoveel filmpjes die gemaakt zijn met AI en daardoor verliezen ze compleet mijn interesse. En door AI is de lijn tussen nep en echt zo goed als aan het verdwijnen, waardoor mensen veel sneller in wereld van fake trappen dan in de werkelijkheid willen/kunnen geloven.
azura wijzigde dit bericht op 08-11-2025 22:59
14.89% gewijzigd
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
essychan schreef:
08-11-2025 21:44
Hier ook geen fan van AI. Mensen lijken echt dommer te worden, nemen gedachteloos informatie over die niet klopt.

Iemand die dichtbij mij staat begon ChatGPT te gebruiken voor echt al haar teksten. Op Facebook wilde ze een leuk verhaal schrijven, daarna ook zelfs via WhatsApp in prive berichten. Ze vond het leuk dat mensen dachten dat ze zo leuk kon schrijven. Ik walgde ervan, want de verhalen waren gewoon overdreven nep, en duidelijk niet door haar geschreven.

Ook alles op social media in nu één grote AI kots, van nepverhalen, nepfilmpjes en nepfoto's. Ik zit niet te wachten op al die troep.

Ander voorbeeld is dat mensen zeggen dat je ChatGPT moet gebruiken om een reisschema samen te stellen voor je rondreis. Dat vind ik ook zo inspiratieloos. Zelf reis ik graag en veel, en haal veel informatie van reisblogs. Die zijn nog altijd zoveel beter qua inhoud.

En inderdaad ook hier op het forum posten mensen hele AI teksten. Daarvoor zit ik niet op een forum.

Of dat mensen niet gewoon een e-mailtje kunnen sturen zonder hulp van AI. Dat vind ik toch wel pure armoe.

100% dit!

Wat ik zorgelijk vind, is dat AI in een razend tempo slimmer wordt. Nog even en we hoeven zelf niet meer na te denken. Ik vind het een enge ontwikkeling!
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
Badeendje92 schreef:
En AI vind ik helemaal erg omdat je niet eens meer zelf bewust hoeft na te denken over welke informatie je dan nodig zou hebben, en welke bronnen goed en niet goed zijn.

Dat moet je op dit moment echt nog wel. Alles controleren, en goed kijken waar de informatie vandaan komt. Je kunt het (nog) niet klakkeloos overnemen. Het is belangrijk om mensen dat te leren, net zoals dat ze moeten weten dat ook niet alles dat uit Google rolt betrouwbaar is.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Ik heb me er (ook) lang tegen verzet (zoals tegen wel meer nieuwigheden), toch gebruik ik het sinds kort en ik vind het leuk. Mijn hoofd werkt niet meer zoals het deed en uitgebreid dingen opzoeken lukt lang niet altijd meer (en het opschrijven ook niet) en op deze manier kan ik me weer oriënteren op allerlei onderwerpen. Maar misschien onderschrijft dat juist weer je punt dat AI voor domme mensen is.

De directe aanleiding voor dit topic is wellicht mijn post in napraat, met AI-citaten (die ik niet als 1 lap gekopieerd heb trouwens maar aangepast). Om dat even als voorbeeld te nemen: ik vond het interessant wat SirDid zich afvroeg en het compleet uitzoeken door sites na te spitten was geen optie. Alternatief (sinds kort): AI. En dan niet 1 vraagje met een klip en klaar antwoord, maar een 'gesprek'. Dus doorvragen en uiteraard zelf nog blijven nadenken en het combineren met mijn parate kennis (en op de bronnen letten uiteraard).

Dus in mijn geval: een verrijking. Zelf blijven nadenken en op deze manier toch weer breder kennis opdoen. En ik vond het leuk om het (met SirDid) te delen. Het kwam overeen met wat ik ongeveer dacht (nadat ik doorhad waar het precies om ging) en met wat SirDid zelf ook al dacht maar aan twijfelde.
En tja, of alles klopt? Dat weet je toch net zo min als wanneer ik het zelf helemaal uitgeschreven en gepost had? Net zoals met alles wat je leest: blijf nadenken en check het altijd zelf als je er iets mee wil doen.

Uiteraard kun je van alles afdingen aan AI, maar dat is met talloze andere zaken net zo: het kan op allerlei manieren gebruikt worden. Positieve en negatieve (en wat voor de een positief is kan voor de ander weer negatief zijn).

Dat er banen door zullen verdwijnen of anders worden is toch niet anders dan met talloze vernieuwingen in de afgelopen eeuwen? Er zijn zoveel beroepen verdwenen of drastisch veranderd (en daar zijn weer allerlei andere zaken voor in de plaats gekomen). Het leven is nou eenmaal continu aan verandering onderhevig, ondanks dat we graag veel (of bepaalde) dingen hetzelfde houden.
Ik vind AI op dit moment een fijn hulpmiddel bij het schrijven. Als ik vastloop op een overgang van de ene naar de andere alinea, als ik worstel met formulering, of als ik met een collega samenwerk aan een paper en ik zijn opbouw van het document niet goed vind. Het scheelt me aardig wat tijd om door AI dan weer even op weg te worden geholpen.

En soms gebruik ik het bij lange beleidsnotities die ik ooit heb gelezen en waarin ik specifieke informatie zoek. Ik vind dat NotebookLM heel goede antwoorden op vragen geeft over documenten. Inclusief verwijzing, zodat je het zelf goed na kan terugvinden.

Maar antwoorden op vragen waarvan ik niet zelf de bron heb aangeleverd, neem ik met een korreltje zout. Heb al zo vaak meegemaakt dat het niet helemaal klopte of dat AI ineens zelf een conclusie trok waar ik het helemaal niet mee eens ben. Hetzelfde geldt voor het maken van samenvattingen of notulen, dan mist er nét datgene wat ik belangrijk vindt. Ik schrijf liever zelf mee, dan is de kans dat ik het onthoud ook groter.
Oh ja, AI image generators vind ik ook heel fijn voor presentaties. Ik gebruik liever afbeeldingen dan tekst, en was dan vaak lang op zoek naar een licentie vrije, relevante afbeelding. Nu laat ik AI er regelmatig 1 maken. Ik vind dat juist een creatief proces, nadenken wat voor visual ik kan gebruiken als metafoor om mijn punt te maken. En dan met een goede prompt en wat aanscherpingen dit laten uitbeelden.
Waarom zou je het tegen willen houden. Je kun het toch beter als hulpmiddel inzetten?
GriebusDus schreef:
08-11-2025 21:06
Mijn tamelijk creatieve beroep bestaat binnenkort niet meer vanwege AI. Niet omdat de mensen in mijn vak geen meerwaarde zou hebben, maar omdat bedrijven en consumenten er niet meer om geven. Krom en slecht is goed genoeg.

Hoe ik persoonlijk tegenover AI sta, laat zich dus raden.

Wat het in het grote maatschappelijke geheel gaat betekenen, weet ik niet. Ik heb het vermoeden dat er nu een vrij hysterische hype rond AI heerst en dat we binnenkort een beter beeld krijgen van wat het nu precies wel en niet kan. Tegen die tijd zijn vermoedelijk wel heel veel mensen hun baan kwijt.
Maar komen er ook weer nieuwe kansen en banen.
Badeendje92 schreef:
DIt vind ik wel heel hysterisch overdreven.
Lebow schreef:
08-11-2025 22:58
Dat moet je op dit moment echt nog wel. Alles controleren, en goed kijken waar de informatie vandaan komt. Je kunt het (nog) niet klakkeloos overnemen. Het is belangrijk om mensen dat te leren, net zoals dat ze moeten weten dat ook niet alles dat uit Google rolt betrouwbaar is.
Ja maar wij zijn ons daar nog heel erg bewust van. Als je nu 10 jaar bent en je gaat een spreekbeurt maken, ga je naar Google, je tikt het onderwerp in voor informatie. En voordat je überhaupt bronnen krijgt, krijg je een hele lap tekst met details en subcategorieën waar je zelf nog niet eens aan gedacht had.

Ik ga wel bijna denken dat ik paranoia word want ik heb dat al een hele tijd boven mn Google zoek resultaten staan. En nu ik een random vraag intik krijg ik het opeens niet meer.
Ugli schreef:
08-11-2025 20:03
Ik ben juist groot fan van AI. En ja, no tea no shade maar ik vind je klinken als iemand in de prehistorie die de trein, tv, computer, telefoon en Google/Wikipedia verfoeide.

Is het waar wat er staat? Dat moet je zelf even checken natuurlijk. En ChatGPT lappen tekst op een forum vind ik ook niet kunnen, maar dat vind ik ook van lappen Wikipedia tekst. Like, als ik die wil lezen kan ik die zelf vinden maar ik wil graag een antwoord (een ervaring of mening) van een MENS.

Ik gebruik Copilot om code voor me te schrijven, dat scheelt me veel tijd. Hij kan helaas alleen simpele code schrijven, dus het moeilijke werk doe ik nog steeds zelf. En hij helpt me bug fixen, stuk efficienter dan Stack Overflow afstruinen bedelend om een medestakker met dezelfde bug en een antwoord.

Ik heb zojuist 2 liedjes zitten maken met Suno AI. Ik ben groot groot fan van Suno en overweeg zelfs een abbo, alleen dan ga ik loesoe in hyperfocus op Suno terwijl ik eigenlijk met een ander groot creatief project bezig ben dus dat is niet handig. Ik heb inmiddels ook al wat AI nummers van wat AI bands in mijn Spotify bieb staan. Ze waren zo briljant en de kwaliteit is tegenwoordig zo goed.

En ik gebruik ChatGPT om me te helpen een storyline te bouwen voor een spel. Hij denkt mee met het verhaal en de mechanics, heel fijn. En ik gebruik Dall-E en ChatGPT voor bijpassende plaatjes.

Overigens moet je juist de nuances van taal begrijpen, want als je AI niet de goede vraag stelt op de goede manier krijg je niet het beste antwoord. If anything vind ik een groot deel van de tijd het juiste antwoord tijdens het formuleren van mijn vraag, en dat vind ik al veel waard.
:confused: ik begrijp vrij weinig wat er hier allemaal staat. Nu was mijn werkgebied waarschijnlijk ook heel iets anders dan wat jij doet. Maar Copilot, loesoe, suno, Dall-E
Het zegt me allemaal helemaal niks.

Ik ben nog niet super oud ofzo, maar wel van de generatie voor de mobiele telefoon, internet en al die nieuwe ontwikkelingen. Snap dat tijden veranderen enzo. Maar ik vind het ook helemaal niks eigenlijk.

Dus to, ik snap je denk ik wel dat je niet naar de cursus gaat.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Paradise schreef:
08-11-2025 20:18
Ik ben op dit moment ook teleurgesteld in wat de laatste (betaalde) versie van ChatGPT allemaal kan.

En dan heb ik het over informatie oplepelen (klopt vaak niet), stukken schrijven (niet heel erg sterk) of creatieve formats bedenken (totaal niet creatief of origineel).

Dat het voor het schrijven van code is, handig is, geloof ik onmiddellijk. Maar ook daar stond laatst een kritisch stuk over in de krant. Over dat de nieuwe generatie mensen die coderen dat steeds slechter kunnen, dankzij AI.
Heeft mijn man op zijn werk veel last van. Collega’s die geen kont snappen van de code die ze hebben geschreven (lees: laten schrijven door AI) en waar dan ook nog eens niks van klopt. En de verantwoording? Laten ze ook schrijven door AI, omdat ze helemaal niet weten wat de code doet en waarom. En dan noemen ze man vervolgens te kritisch. :nut:

Ik vind AI ook stom, ik gebruik het hooguit soms om een vraag te stellen maar bedrijven die nu op social media alleen maar AI-foto’s gebruiken terwijl ze vroeger mensen betaalde om content te maken, ik word daar echt een beetje boos van.

En mensen die AI voor alles gebruiken terwijl AI het gewoon heel vaak mis heeft en echt dingen uit z’n duim zuigt vind ik ook vermoeiend. Ik merk aan mijn moeder dat ze alles wat AI op Google uitkraamt voor waarheid aanneemt en het staat ook nog bovenaan de pagina dus ze blijft maar roepen ‘maar het stond op Google!’ Nu is mijn moeder al in de 70, maar ook veel jongere mensen nemen wat AI zegt gewoon klakkeloos aan. Durf zelf na te denken.
LemoosGaatDoor schreef:
08-11-2025 22:29

Ik zag de tweedeling nog groter worden. Vmbo’ers gebruikten het nauwelijks. Logisch ook, want dat was ook de doelgroep die niet goed uit de voeten kon met goede zoekopdrachten schrijven voor Google, laat staan een beknopte prompt. Juist mensen die taaltechnisch zwak zijn komen niet mee.
Een belangrijke reactie dit.

Verder draagt het gebruik van ChatGPT ook bij aan een slechter begrip van de wereld. Want als mensen minder schrijven, minder woorden kennen, weten ze ook steeds slechter hoe fenomenen te duiden te zijn. De wereld wordt onbegrijpelijker.

Mensen denken dat taal een gereedschap voor de mens is. Maar taal is een voorwaarde voor het mens-zijn.

Tot slot stoor ik me aan mensen die zeggen dat het toch niet tegen te houden valt. Ook in dit topic.

Dat is maar ten dele waar. Omdat er mogelijk veel op het spel staat moet het onderwijs misschien anders. Dat moet er meer offline gewerkt worden. In een gesloten internetomgeving of met papier. Telefoons inleveren. En dan in andere lessen misschien prompts leren schrijven. Hetzelfde geldt voor universitair onderwijs.

Want als het zo doorgaat heb je straks een groep mensen die stukken schrijft en stukken leest middels AI en ook niet weet hoe het anders moet. AI en dus big tech gaat dan ook in menselijke dagelijkse communicatie zitten.

En dat laatste, is echt geen vooruitgang.
Ik vind ChatGPT soms best handig en Dall-E, Sora en Suno e.d. wel lachen voor memes/lollige zooi generen bij bizarre nieuwsberichten of mensen hun anecdotes, maar serieuze muziek, illustraties en andere kunstvormen kan ik gewoon niet waarderen als er niet tenminste voor 50% aan handwerk van een mens bij is komen kijken. Het is toch een beetje als batsen met een opblaaspop een relatie noemen.

Inmiddels is de Dead Internet Theory ook geen theorie meer. Zoals al eerder gezegd is; hele delen van social media bestaan uit bots die reageren op content gegenereerd door een bot, en dat geeft ergens van die vibes uit zo'n post-apoc horrorfilm waarin de personages door een attractie met animatronics van een verder totaal verlaten spookstad lopen. Het roept een soort creepy, eenzaam gevoel op.

Restricties in de vorm van AI slop (d.m.v. automatische herkenning) als zodanig aanmerken in de thumbnail, of een eigen categorie geven zodat het niet tussen daadwerkelijk door mensen gemaakte creatieve content terecht komt zouden wat dat betreft fijn zijn.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven