Ik zit in de file

17-12-2010 14:58 34 berichten
en wie kan me opvrolijken en hoop geven?
Ik heb 1 uur en een kwartier over een afstand van 23 km gedaan. A2 was 1 grote blubber zooi maar was niets vergeleken met de N201. Kolere, dat was 1 ijsbaan geworden zeg. Bus in de vangrail, vrachtauto's die een heuveltje niet meer opkwamen. Ben er zo snel mogelijk weer vanaf gegaan.
quote:MEFS schreef op 17 december 2010 @ 22:19:

nee, in de andere topic was ik erg kortaf.Is andere Iris denk ik. Vanmorgen was ik hier niet...
Ik was ook op de a2 en de n201. Op de a2 waren vrachtwagens en autos vast in de sneeuw. De 201 zat vast.
Een andere iris? Zonder avatar kanik jullie moeilijk van elkaar te onderscheiden; ik ben niet zo goed in cijfertjes, vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Manlief is om 20.00 richting utrecht vertrokken en ik kreeg om 21.50 een telefoontje dat hij er was.

Het vervelende is dat hij nog de hele nacht moet, hij is chauffeur

Vind het doodeng met dit weer, ben altijd zo blij als hij smorgens weer de straat in komt rijden.
Keye, wat vervelend. Op dit moment is in de buurt van utr rustig, maar wel glad. Moet hij binnen de stad rijden?
Hij rijd rond Utrecht en richting Den haag. Ook veel binnen-door-wegen. Vind het maar niks. Misschien komt dat ook wel door al die foto´s die ze overal laten zien van die geschaarde vrachtwagens enz.
En hij rijd in z´on lange wagen met trailer.

Ik bel hem zo nog even voor ik ga slapen, heb ik hem iig even gesproken.
Sterkte wat een rot beroep met dit weer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven