Ikea PAX kast

07-03-2021 22:16 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een Ikea PAX kast, zonder deuren. Nu willen we toch graag deuren. Iemand ervaring met de kasten wanneer je later losse deuren aanschaft en of dit makkelijk gaat?
Volgens mij kan dat gewoon. Je moet de basiselementen toch eerst in elkaar zetten voor je de deuren bevestigt.

Wij hebben er een op ons kantoor staan met schuifdeuren. De deuren heeft man als laatste gemonteerd. Was een kwestie van rail erop schroeven en de deuren afhangen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is geen enkel probleem 👍🏻
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames!
Alle reacties Link kopieren
Dat is geen probleem, met 1 belangrijke voorwaarde: dat de kasten nog niet zo oud zijn. In 2014 zijn de pax kasten veranderd, en de huidige deuren passen niet op de oude kasten. Dus als je kasten al tien jaar staan (zoals bij mijn vorige huis), kan het niet.
Tiana_76 schreef:
07-03-2021 22:21
Volgens mij kan dat gewoon. Je moet de basiselementen toch eerst in elkaar zetten voor je de deuren bevestigt.

Wij hebben er een op ons kantoor staan met schuifdeuren. De deuren heeft man als laatste gemonteerd. Was een kwestie van rail erop schroeven en de deuren afhangen.
Dat is ook hoe het standaard moet inderdaad. Dus je kunt later de deuren er gewoon bij kopen, gene probleem.
Alle reacties Link kopieren
Het kan wel degelijk een probleem zijn, afhankelijk Vannieuwkerke inrichting van je kast. Als je alleen kledingroedes en planken hebt, moet het lukken, maar als je manden en lades hebt kunnen deze in de weg zitten op de plaatsen waar de scharnieren van de deur moeten.
Ben me momenteel aan het verdiepen in zo’n kast en jeetje; de keuzes zijn eindeloos.
Waarom wil je er nu wel deuren in TO?
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
Alle reacties Link kopieren
GewoonDaantje schreef:
08-03-2021 03:13
Het kan wel degelijk een probleem zijn, afhankelijk van de inrichting van je kast. Als je alleen kledingroedes en planken hebt, moet het lukken, maar als je manden en lades hebt kunnen deze in de weg zitten op de plaatsen waar de scharnieren van de deur moeten.
Ben me momenteel aan het verdiepen in zo’n kast en jeetje; de keuzes zijn eindeloos.
Waarom wil je er nu wel deuren in TO?
Het leven gaat niet over bier en bitterballen.
Alle reacties Link kopieren
mijn PAX kast was een oudje (uit eind jaren 90) met schuifdeuren (ander systeem dan het huidige). na jaren van drama was ik er klaar mee en heb ik, ik denk 5 jaar geleden, nieuwe deuren gekocht

Even opletten waar je laden en planken zitten. ik heb er 2 moeten veranderen en ook een iets moeten oplossen met een ingebouwd ladekastje maar dat was het.
Alle reacties Link kopieren
Ikea heeft leveringsproblemen. Daarin zijn ze niet erg duidelijk, als iets op is, weten ze niet, ook niet bij indicatie, wanneer het er wel is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven