In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik hou het spul ook nog uit elkaar vannacht.

Bo eet prima. Kane zit uiteraard nog achter de bank maar daar heb ik een bakje water en eten bijgezet. Als wij en de anderen straks boven zijn, zal Kane ook wel gaan verkennen. Aaien mogen we hem. En Bo springt ook al bij ons op schoot. Die voelt zich al helemaal thuis.
Geen bijzonderheden
Floyd is verder ook helemaal thuis, maar hij eet nauwelijks.

Net een paar hapjes natvoer, maar verder niet veel. Beetje slagroom van mijn man zijn vinger, een snoepstokje vanmiddag.... Maar echt veel gaat er niet in en daar maak ik me wel een beetje zorgen om.

Maar goed, ik kijk het dus vannacht even aan.

Had al gelezen dat katten niet zo lang zonder eten kunnen dus ik wilde het niet te lang aan kijken zonder actie te ondernemen. Morgen misschien ook even langs de winkel voor ander natvoer, misschien eens van dat kittenvoer proberen ofzo.

We zullen wel zien, eerst kijken wat hij vannacht doet.
668, the neighbour of the Beast
als Mleen haar jongens wilde verwennen, kregen ze hart
Marels er is ook speciaal voer voor kieskeurige katten.

Onze kat heeft door verhuisstress ook een periode nauwelijks gegeten. Wj hadden toen via de da verschillende proefzakjea gekregen.

Verder kan je evt ook een stekker kopen die katten o tspant. Was ook het advies hier van de da.

In ieder geval veel succes!
en Floyd lust garnalen
Floyd is een lekkerbek blijkt. Sheba moet lukken.
Die Feliway stekker heb ik al hangen

Floyd lust alles heb ik het idee, maar hij eet overal maar 1 hapje van.

Maar goed, net 2 hapjes, nu weer 2 hapjes... Stukje vlees van man die zijn brood aan het smeren is... Langzaam maar zeker krijgen we er wel iets in, maar nog steeds te weinig.

Denk dat het wel stress is van de verhuizing, maar hij eet gewoon maar heeeeel weinig tegelijk.

Net zijn eten vanuit het schaaltje waar het in zat op een bordje gedaan, omdat ik weet dat ze bij MV ook vanaf een bord aten. Ik was aan het googlen op katten die weinig eten en zag dat sommige katten niet graag uit een bakje eten vanwege snorharen die raken, dus heb ik ook maar een bordje geprobeerd. Weer twee hapjes, en nu weer klaar.
Maak je niet teveel zorgen Smearl (Marels ) met de tijd komt t wel goed. Hij eet vannacht vast wel. En anders inderdaad gruwelijk verwennen.

Cool dat Bo al zo stoer rond loopt te paraderen! En Kane vind zijn weg vast wel. Dat jullie m mogen aaien is een goed begin.

Zo fijn om mee te kunnen lezen hoe het gaat. Maar inderdaad bevreemdend om MV haar tips niet te zien in deze situatie....

Moeder van Mylene
quote:rosanna08 schreef op 22 mei 2016 @ 22:13:

en Floyd lust garnalen Hahaha, hij wel Mylene wou dat zo graag lekker vinden.... Die heeft volgens mij elk jaar een poging gedaan om ze "te leren eten"
Ik hoop t Prut, maar ik ben een overbezorgde poezenmoeder en als ik dan op internet lees dat katten niet te lang zonder eten kunnen raak ik gelijk half in paniek

Overigens is het niet zo dat hij het ene blik wel en het andere niet eet hoor.

Man heeft net een stukje kipfilet gegeven, eentje gaat, tweede gaat dan weer niet meer.

Zakje Whiskas gisteren at hij niet, blik Felix zijn we nu mee bezig, hapje wel, nog een hapje en dan weer niet meer.

Man is nu uit de camper een blikje Gourmet gaan halen, kijken of dat wat wordt...

En dan straks Billy naar boven bonjouren en dan hopen dat Floyd vannacht zijn blikje opeet
Floyd miauwt wel heel grappig trouwens.

Altijd in twee keer. Nooit gewoon miauw meest meestal miauw-miauw
Als een kat wat gestresst is maar wel steeds hapjes eet kan het helpen als je het eten (mijn tip: blikje natvoer dat het liefst zo goedkoop en dus zo stinkend mogelijk is) op een schoteltje doet, er naast gaat zitten en hem de hele tijd aait en tegen hem praat als hij eet. Dan ontspannen ze zich en eten ze beter.
Klopt hoor, van dat ze moeten blijven eten. Anders krijgen ze leververvetting en dat is de hel. Maar elke keer een paar hapjes is al genoeg om dat te voorkomen ( ik weet waar ik t over heb helaas, ik wist t helaas niet en kwam er te laat achter. Maar ook die poes hebben we weer op zijn pootjes gekregen met dwangvoeren.... Zo raar dat niet alle dierenartsen je al, bij de eerste inenting van een kitten, op het hart drukken dat een kat altijd moet blijven eten. Ik hoor zo vaak: Och, hij krijgt vanzelf wel weer honger. Is bij katten dus echt niet zo!) dus wat hij nou eet is genoeg om uit de gevarenzone te zijn. no worries. Hij eet vannacht wel meis
Blik Felix haalt hij zijn neus voor op hoor.

Tis wel een elitepoes

We hebben het net met een blikje Gourmet, van die "fijne hapjes" ofzo geprobeerd, en Floyd heeft een half blikje gegeten

Dat is meer dan de afgelopen twee dagen, dus meneer blieft blijkbaar geen goedkope rotzooi, maar liefst gewoon sjieke kattenblikjes.

Tis een Brit he, dat zijn elitepoezen. Billy net zo goed. Die is ook te goed voor gewoon blikvoer maar blieft alleen blikjes die minstens 80 cent voor een miniblikje zijn. Of ordinaire Whiskas trouwens, om de één of andere reden werkt dat ook, die zakjes Whiskas. Misschien omdat 't een Whiskaskat is ofzo.

Ben al heel blij dat hij iig iets gegeten heeft nu.

Ma
Het was eigenlijk wel grappig trouwens.

Man doet blikje Gourmet op een schoteltje, zet het neer, Floyd ruikt er eens aan, snuffelt nog eens, proeft een hap en kijkt mijn man aa alsof hij wil zeggen, he he, krijg ik EINDELIJK wat fatsoenlijks te vreten?
Haha, zo te lezen is Floyd dus gewoon zijn nieuwe personeel aan het africhten
Ik heb ook het idee

Vind het wel leuk trouwens, dat hij nu ook mijn man na roept als hij naar boven gaat ofzo.

Gisteren deed hij dat alleen bij mij, ik heb natuurlijk 2 uur met hem in de auto gezeten en tegen hem zitten kletsen.

Vandaag loopt hij net zo goed mijn man achterna en roept hij hem net zo goed als hij naar boven vertrekt enzo. Blijkbaar heeft Floyd dus besloten dat ook mijn man vanaf nu zijn vriend is
quote:pruttel schreef op 22 mei 2016 @ 22:26:

[...]

Hahaha, hij wel Mylene wou dat zo graag lekker vinden.... Die heeft volgens mij elk jaar een poging gedaan om ze "te leren eten"het is uiteindelijk gelukt, 2 jaar geleden was ze bij mij met oud en nieuw en toen heeft ze gegeten en vond ze ze ook lekker!
Wat lief
En het schattigste ooit; als je je hand naar hem uitsteekt, op een endje boven zijn hoofd, springt Floyd omhoog om een kopje tegen je hand te geven
quote:Marels schreef op 22 mei 2016 @ 22:47:

En het schattigste ooit; als je je hand naar hem uitsteekt, op een endje boven zijn hoofd, springt Floyd omhoog om een kopje tegen je hand te geven dat heeft Mleen ze alle drie geleerd, als ze een aaitje willen, gaan ze op de achterpootjes staan. Hoef je nooit te bukken
Dat doet ie ook ja, maar dit is net weer anders.

Hij wordt hier al afwisselend sokpoes, van ouwe sok, en circuspoes genoemd.
Ach wat een lieve verhalen allemaal

Jullie zijn toppers!
Wat heerlijk dat het iets beter gaat Marels. Wat ben je dan opgelucht dat hij wat eet hé dan kun je bijna met een wat minder zwaar gevoel de dag door of de nacht in.

Je hoort hem bijna denken: ehmm nee, dat blief ik niet, nee die ook niet, mijn hemel dat die rare mensen dat nou niet door hebben dat IK een luxe-kat ben. En jij je maar zorgen maken.

Gaat goed hoor, lekker bij hem zitten, als hij eet, wat ook al werd gezegd. En over een week weet je niet wat je meemaakt. Fijne dag ook voor Yasmijn.
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven