incestlook

07-10-2010 21:55 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag was ik in een plaatsje op de Veluwe ergens in Nederland en het viel mij op dat veel mensen zo op mekaar lijken qua uiterlijk. Zijn er NL nog andere plaatsen/gebieden waar mensen een incestlook hebben?
Ja hoor.

Zelf woon ik op een plek waar de verkrachtingslook nogal in is.

En mijn vriend komt uit een woonplaats waar de "Ik sla je godverdomme op je bek" look erg hip is.

Vrijbuiter, mss kan je even nadenken voor je iets post ? :puke:
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Urk
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ga eens kijken in schattige Zeeuwse dorpjes. Of Brabantse. Of Gelderse. Of wat voor klein dorp waar al eeuwen dezelfde families wonen dan ook!

Incestlook klinkt trouwens wel bijzonder onaardig..
Eens met Boro. Incestlook?
Volendam
quote:Helianthus2106 schreef op 07 oktober 2010 @ 22:00:

Eens met Boro. Incestlook?

Idd, TO doet het zo bijna lijken of incest een soort of feestje is. Of iets heul grappigs.

Nou echt joh, t was een dijenkletser.
Je bedoelt zeker inteelt? Ook geen leuk woord, maar klinkt wel beter.
Nare titel!
Incestlook? Bedoel je zoiets?

Misschien heeft je vader in die omgeving bij de padvinders gezeten en heeft hij tijdens een wilde nacht het hele plaatsje bevrucht...

Mijn mond valt open, wat een onnadenkende manier van je om dit te beschrijven. Kan dat niet anders?
quote:Boro schreef op 07 oktober 2010 @ 21:58:

En mijn vriend komt uit een woonplaats waar de "Ik sla je godverdomme op je bek" look erg hip is.

Ik weet wat je bedoelt TO. Woonwagenkoppen noemen wij dat, of inteeltkoppen. Ben je een kamper TO?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
In zwaar gereformeerde plaatsen zijn heel veel gezinnen die 10-16 kinderen hebben. Als die kinderen ook allemaal zoveel kinderen hebben, dan heb je binnen no-time ( of binnen een paar generaties ) een hele grote familie, waarvan je goed ziet dat ze familie van elkaar zijn.

Dat heeft sowieso niets met incest te maken.

( Incest is seksueel misbruik , inteelt is als neven en nichten met elkaar trouwen en kinderen krijgen. )

Komt nog bij dat veel mensen zich ongeveer hetzelfde kleden, en ook de haardracht is vaak -bijna- hetzelfde.
Ik ben het wel eens met bovenstaande reacties. Ik begrijp wel een beetje wat TO bedoeld, maar het staat er erg stom. Ik kom zelf ook uit een klein dorp en ik voelde me ietwat aangesproken op een manier die ik niet prettig vind.

Overigens vind ik niet dat ik een dergelijke look heb. Danku.
Incestlook klinkt een beetje vreemd maar hier zijn veel gereformeerde gezinnen die inderdaad allemaal dezelfde "look" hebben.
Huh? Wat is dit nou weer?

Wat een vreselijke titel zeg.
Bor whoeahahahahahaha
China heeft dat ook wel hoor, die incestlook

( wie heeft het hek open laten staan)
quote:Boro schreef op 07 oktober 2010 @ 22:04:

In zwaar gereformeerde plaatsen zijn heel veel gezinnen die 10-16 kinderen hebben. Als die kinderen ook allemaal zoveel kinderen hebben, dan heb je binnen no-time ( of binnen een paar generaties ) een hele grote familie, waarvan je goed ziet dat ze familie van elkaar zijn.

Dat heeft sowieso niets met incest te maken.

( Incest is seksueel misbruik , inteelt is als neven en nichten met elkaar trouwen en kinderen krijgen. )

Komt nog bij dat veel mensen zich ongeveer hetzelfde kleden, en ook de haardracht is vaak -bijna- hetzelfde.eens met deze post.
OMG, incestlook. Ben je serieus?
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
quote:Boro schreef op 07 oktober 2010 @ 21:58:

Ja hoor.

Zelf woon ik op een plek waar de verkrachtingslook nogal in is.

Vrijbuiter, mss kan je even nadenken voor je iets post ? :puke:Ik zou niet weten waarom? Iedereen die zich een beetje verdiept in de Nederlandse geschiedenis van bepaalde 'gesloten' gemeenschappen die weet toch dat in die contreien huwelijken gesloten werden tussen broers en zussen ? 't Zou interessant zijn wanneer dit uit de taboesfeer gehaald werd.

Zoiets?
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
quote:vrijbuiter schreef op 07 oktober 2010 @ 22:08:

[...]

Ik zou niet weten waarom? Iedereen die zich een beetje verdiept in de Nederlandse geschiedenis van bepaalde 'gesloten' gemeenschappen die weet toch dat in die contreien huwelijken gesloten werden tussen broers en zussen ? 't Zou interessant zijn wanneer dit uit de taboesfeer gehaald werd.Uit de taboesfeer meer dan prima, maar weet niet wat de topictitel hiertoe bij moet dragen
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
ja zie je! Dat bedoel ik!
quote:vrijbuiter schreef op 07 oktober 2010 @ 22:08:

[...]

Ik zou niet weten waarom? Iedereen die zich een beetje verdiept in de nl geschiedenis van bepaalde 'gesloten' gemeenschappen die weet toch dat in die contreien huwelijken gesloten werden tussen broers en zussen ? 't Zou interessant zijn wanneer dit uit de taboesfeer gehaald werd.

Incest uit de taboesfeer halen doe je niet door gezellie te gaan praten over "de incestlook".

Incest uit de taboesfeer halen doe je door een podium te geven aan slachtoffers van incest. Liever gebruik ik te term survivor, of overwinnaar, omdat ik mezelf gelukkig niet meer als slachtoffer zie. Maar er zijn wel heel veel vrouwen én mannen die dat nog wel zijn \ voelen. En dan gezellie gaan babbelen over dorpen met een incestlook is gewoon eigenlijk heel erg dom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven