Irritante klanten/clienten.

04-07-2016 00:45 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door inspiratie van andere topics heb ik dit topic geopend.

Wat zijn jouw irritaties aan klanten of clienten op je werk?

TO trapt af:

Ik heb als cassiere gewerkt in een supermarkt en kon me echt mateloos irriteren aan mensen die maar 13 euro op zak hebben en voor 50eu aan boodschappen doen. Heb je net alles gescand zeggen ze "oh sorry ik heb maar 13 euro meegenomen". Haal dit er maar af.. en dit.. oh en die fles cola heb ik ook niet per se nodig. Hoeveel is t bedrag nu?

47.95 mevrouw -_-
quote:PoasAaier schreef op 10 juli 2016 @ 12:06:

[...]

Maarja, welk zelfrespecterend mens gaat er dan ook voor een deurwaarder werken? XD

Vervelende gasten; mannen die grapjes maken die je al 1000 keer gehoord hebben.

Gezelschappen die dronken worden en zich als groep niet meer kunnen gedragen.

En de Israëlische toeristen idd!! Een verschrikking. Nog erger als Duitsers.

Leuke toeristen zijn Engelsen. Lekker gul met fooi, zeer gezellig en altijdeen hoop plezier.En nu moet ik me aangesproken voelen? Get a life.
taal is echt een dingetje ja... ik werk in hartje centrum, dus veel toeristen maar ook dagjes mensen. als ik klanten begroet probeer ik aam de hand daarvan te peilen welke taal ik moet toepassen maarja de meeste zeggen dan niks. dus ga ik er vanuit dat ik Engels moet spreken, krijg nog net geen snauw: ben gewoon NEDERLANDS hoor, soms kijk ik ze dan droog aan ,een oud collega zei dan doodleuk: ja en als jij te beroerd ben om je porum open te maken weet ik dat toch niet. soms praat ik ook gewoon Engels dan tegen toeristen en dan nog zeggen ze heel arrogant: English please .. thats what I said,your deaf? dat laatste denk ik wel is..
quote:Pinkiepink schreef op 10 juli 2016 @ 12:16:

[...]

wat een héérlijk topic voor iedereen die dagelijks met klanten te maken heeft! Frustratie eruit, haha!Nog heerlijker voor wie klant-hatend personeel mag ontslaan en zich daar een beetje schuldig over voelde
quote:Starshine-2 schreef op 10 juli 2016 @ 10:47:

Daar hebben ze incontinentiemateriaal voor uitgevonden.

Sorry hoor, maar dat gezeur over de wc altijd. Die mw had inderdaad beter naar het café ernaast kunnen gaan (maar ja dan moet je weer een paar cent betalen misschien).

Als je gewoon een gezonde blaas hebt kan even wachten best en ben je stom dat je zolang met aandrang blijft rondlopen tot je hoge nood hebt.

Als je urge-incontinentie hebt zou ik een tena inlegger gebruiken.Dit. En stel dat ze met de plas-klant meegelopen was, heel klantvriendelijk etc.. Dan had de andere klant er beteuterd bijgestaan en had die moeten wachten, terwijl ze aan de beurt was en al geholpen werd. Dat is dan helemaal raar.
Ohw ja en nog eentje van heul lang geleden toen ik nog in de Horeca werkte...Of er een potje Olvarit warm gemaakt kon worden, maar mocht niet te warm. Dus half minuutje in de magnetron gedaan op laag vermogen. Nee was niet warm genoeg. Dat proces herhaalde zich een paar keer, totdat het te heet was. Toen was ik een waardeloze kok die het niet verdiende om een baan te hebben. Denk je ook een beetje service te verlenen.
quote:Bugs_Bunny schreef op 10 juli 2016 @ 13:58:

[...]

Nog heerlijker voor wie klant-hatend personeel mag ontslaan en zich daar een beetje schuldig over voeldeIk haat geen klanten hoor;) de klanten zijn de reden dat ik deze baan zo leuk vindt. Alleen soms zit er een rotte appel tussen.
quote:fietsertje schreef op 10 juli 2016 @ 16:39:

Ohw ja en nog eentje van heul lang geleden toen ik nog in de Horeca werkte...Of er een potje Olvarit warm gemaakt kon worden, maar mocht niet te warm. Dus half minuutje in de magnetron gedaan op laag vermogen. Nee was niet warm genoeg. Dat proces herhaalde zich een paar keer, totdat het te heet was. Toen was ik een waardeloze kok die het niet verdiende om een baan te hebben. Denk je ook een beetje service te verlenen.Veel mensen realiseren zich niet dat het een service is, en geen recht. Heb ook wel eens iemand heel boos zien worden omdat het potje niet opgewarmd kon worden in de magnetron. Het feit dat er geen magnetron was, drong niet tot hem door.

[...]

Nog heerlijker voor wie klant-hatend personeel mag ontslaan en zich daar een beetje schuldig over voeldeKlanthatend personeel moet je niet hebben, maar de voorbeelden hier gegeven zijn heel invoelbaar voor mensen die dagelijks klantcontact hebben. Ik vond werken in de retail en horeca over het algemeen erg leuk (de schoonmaak wat minder) maar als je nooit klantcontact hebt, kun je je echt niet voorstellen wat voor volk mensen soms voor zich krijgen, wat voor taal er wordt uitgeslagen en hoe bizar de wensen/eisen soms zijn. Het hoort erbij en je hoort beleefd te blijven (extreme uitzonderingen daargelaten), maar je vraagt je weleens af wat sommige mensen bezielt.

[...]

Nog heerlijker voor wie klant-hatend personeel mag ontslaan en zich daar een beetje schuldig over voeldeAch, sommige mensen verliezen gewoon hun verstand als ze de winkel binnen stappen en zijn ontzettend onbeleefd. Je moet tegen hen wél beleefd blijven, dus dan is dit toch lekker. Grotendeel van de mensen die de winkel binnen komen zijn ontzettend aardig en kan je nog een grapje mee maken of klein praatje, maar er zitten hele onredelijke tussen
1+ voor stokstaartje & Powercube
Ik werk in de recreatiebranche en vervoer regelmatig groepen mensen. Mensen met kinderen en dus met kinderwagens. Sommige van die wagens zijn regelrechte limousines. Als ik dan vraag om de wagen in te klappen omdat ie anders niet past, worden mensen boos of geven aan dat ie helemaal niet ingeklapt kan. Nu heb ik ondertussen zoveel kinderwagens gezien dat ik wel weet hoe de verschillende modellen in elkaar gaan, dus die mop gaat mooi niet door. Probleem blijkt dan vaak de achterlijke hoeveelheid bagage die er behalve het kind nog in zit. Mensen hebben geen zin om de moeite te nemen dat even eruit te halen...
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven