Is het forum veranderd??

18-02-2010 09:03 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.

Ik heb even een vraagje.

Sinds gister ziet het forum er bij mij een beetje anders uit.

Wanneer ik een pijler aanklik zie ik bij elke verschillend onderwerp ineens een venstertje staan met het aantal berichten wat er op dat onderwerp is gereageerd.

Als ik wil zien hoeveel pagina's dat onderwerp heeft, moet ik het venstertje open klikken. Super irritant.

En normaal gesproken kon ik als ik van pijler wilde verwisselen, op het linkerscherm een van de andere pijlers aanklikken. Die mogelijkheid is nu sinds 3 dagen weg.

Ik heb voor zover ik weet niks ingesteld. Misschien is het forum veranderd, weten jullie wat het is??

Alvast bedankt.
Ik heb geen motto.
Hahaha ik dacht dat dit alweer zo'n topic over 'de sfeer op het forum' was! Maar gelukkig niet.

(als ik dat denk, waarom klik ik het dan aan?)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
(oh, en bij mij ziet alles er exact hetzelfde uit als gisteren)
Ja, kan me voorstellen dat je dat dacht. Ik wist alleen niet wat voor titel ik moest maken.
Ik heb geen motto.
Dacht ik ook spijker .

Ik denk dat je het even bij het bugtopic moet vragen ofzo ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik heb hetzelfde!

Bij mij is het ook veranderd.
Begentle (he, nu snap ik je nick pas), mss moet je dit even copypasten naar het bugs topic. Hier is het forum in elk geval nog helemaal hetzelfde.
Ik bereidde me al voor op de zoveelste discussie over respect, uitingen van meningen, oude en nieuwe groepjes, belegen groepjes, borstvoedingsmaffia enzenz, maar het gaat (gelukkig) om het uiterlijk van het forum.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

,
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Bij mij is het ook nog hetzelfde als gister.
Heb je je instellingen veranderd van 15 naar 40 berichten per pagina?
@iedereen.

Ik heb net even op het bug-topic gekeken (had ik beter gelijk kunnen doen) en daar zag ik dat iemand ook het probleem had met de pijlers die van het rechterscherm verdwenen waren.

Maar over die venstertjes met het aantal berichten per onderwerp heb ik niemand zien posten. Dus die vraag ga ik wel even posten.

Iedereen bedankt voor de reacties. Ik dacht al dat ik weer op verkeerde 'knopjes' had gedrukt.
Ik heb geen motto.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

,
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
@elninjoo

Nee, ik heb helemaal niets veranderd. Ik ging alleen een beetje twijfelen aan mezelf.

Ik heb mijn vraag inmiddels voorgeledg in het bug-topic.

@mamzelle,

Hoezo snap je mijn nick nu pas dan? Ben ik wel benieuwd naar.
Ik heb geen motto.
ik las eerst ook beegentel zeg maar, op z'n nederlands. Nu snap ik: be gentle

Nee, bij mij is er niets veranderd.... Ik heb firefox, mss verschilt het per browser? Ik zou het even in 't bugtopic zetten als ik jou was... (Mss met printscreentje?)
Bij mij is er ook niets veranderd, melden in het bugtopic (heb je inmiddels al gedaan zag ik) En hopen dat het snel weer normaal is.
ik dacht ook even: daar gaaaaaaaaaaaaaaaan we weer".. hahahah

bij mij is alles nog hetzelfde..
@Spijker

Haha, nee het is idd op het engels.

Iedereeen bedankt voor de tips.
Ik heb geen motto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven