Ja hoor, dat heb ik weer...
maandag 23 september 2013 om 08:50
En de week is nog maar net begonnen.
Ik sta hier nu stil met mijn auto. Het begon te haperen en te stotteren. Dus heb ik de wegenwacht gebeld.
Krijg ik na 40 min een sms, dat ze weten dat ik sta te wachten, maaarrrrr ik moet dus gewoon nog langer wachten dan dat ik al doe.
En dat terwijl ik in het weekend nog mijn dynamo heb laten vervangen!!
Noujaaaa, dat heb ik dus weer X-)
Hebben jullie ook een "ja hoor, dat heb ik weer" momentje??
Ik sta hier nu stil met mijn auto. Het begon te haperen en te stotteren. Dus heb ik de wegenwacht gebeld.
Krijg ik na 40 min een sms, dat ze weten dat ik sta te wachten, maaarrrrr ik moet dus gewoon nog langer wachten dan dat ik al doe.
En dat terwijl ik in het weekend nog mijn dynamo heb laten vervangen!!
Noujaaaa, dat heb ik dus weer X-)
Hebben jullie ook een "ja hoor, dat heb ik weer" momentje??
maandag 23 september 2013 om 12:28
quote:Cateautje schreef op 23 september 2013 @ 11:51:
[...]
Ja heerlijk, maar ik moet zeggen, de lach en het goede humeur vandaag, komen van jou, je hebt me laten schateren en dat op de vroege ochtend. Nog bedankt, mijn dag kan niet meer stuk.
Nou, fijn te weten dat je dag in ieder geval niet meer stuk kan en dat ik daar de schuldige van ben
Hier nog een bakje koffie
[...]
Ja heerlijk, maar ik moet zeggen, de lach en het goede humeur vandaag, komen van jou, je hebt me laten schateren en dat op de vroege ochtend. Nog bedankt, mijn dag kan niet meer stuk.
Nou, fijn te weten dat je dag in ieder geval niet meer stuk kan en dat ik daar de schuldige van ben
Hier nog een bakje koffie
dinsdag 24 september 2013 om 15:13