Ja hoor, dat heb ik weer...

23-09-2013 08:50 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
En de week is nog maar net begonnen.

Ik sta hier nu stil met mijn auto. Het begon te haperen en te stotteren. Dus heb ik de wegenwacht gebeld.

Krijg ik na 40 min een sms, dat ze weten dat ik sta te wachten, maaarrrrr ik moet dus gewoon nog langer wachten dan dat ik al doe.

En dat terwijl ik in het weekend nog mijn dynamo heb laten vervangen!!

Noujaaaa, dat heb ik dus weer X-)

Hebben jullie ook een "ja hoor, dat heb ik weer" momentje??
Ben je op weg naar jouw werk? In dat geval, relax en ga lekker forummen.

Ben je op weg naar iets leuks of leukers? Hopen dat ze snel komen.
Cum non tum age
Ja, ik kwam er gister achter dat ik vandaag de dag niet kon beginnen met koffie. Alles is op, dus......................je zeurt. Je kan niet in de schaduw staan van mijn probleem. Ik moet op eigen houtje wakker zien te worden en dan douchen, aankleden en koffie halen. Ga d'r maar aan staan.
Wat ik tegenwoordig doe is denken: "goh weer eens wat anders!". Relativeren, spelletje op je telefoon en wachten op de ANWB!
quote:Cateautje schreef op 23 september 2013 @ 08:54:

Ja, ik kwam er gister achter dat ik vandaag de dag niet kon beginnen met koffie. Alles is op, dus......................je zeurt. Je kan niet in de schaduw staan van mijn probleem. Ik moet op eigen houtje wakker zien te worden en dan douchen, aankleden en koffie halen. Ga d'r maar aan staan.Wat een gruwel Cateautje! Ik zou het niet kunnen hoor! Koffie is mijn opstartmotor.
Nou cateautje, ik had dus geen sigarettjes meer :(

Wilde het nog gaan kopen onderweg, maar helaas...

Ik ben indd onderweg naar het werk. Mijn laatse week ook nog
Die sigaretjes zijn dan weer een bummer. Sterkte!
quote:boerderijgeit028 schreef op 23 september 2013 @ 08:57:

[...]

Wat een gruwel Cateautje! Ik zou het niet kunnen hoor! Koffie is mijn opstartmotor.Jij begrijpt me. Dankjewel.
Kun je niet vragen of de meneer van de wegenwacht een pakje sigaretten voor je meeneemt? En koffie.
Cum non tum age
Jij sterkte met de koffie. (ook die heb ik vanmorgen gemist)
Haha dat had ik indd kunnen vragen!!
quote:cinnamonnswirl schreef op 23 september 2013 @ 09:03:

Jij sterkte met de koffie. (ook die heb ik vanmorgen gemist)

Al het slechte komt in 3-en.

- geen koffie

- geen sigaretten

- auto stuk

pfffff.... en de week is net begonnen
Jahoor. Alle was is nog nat en nu zit ik in een waardeloze outfit in de UB. Heb ik weer...
quote:cinnamonnswirl schreef op 23 september 2013 @ 09:03:

Jij sterkte met de koffie. (ook die heb ik vanmorgen gemist) Je maakt het drama steeds groter. Geen koffie, geen sigaretten en geen auto. Meid, bel een ambulance.
Goddank wel koffie en peuken, maar ik ben ook heel sielug hoor. Mijn laptop heeft kuren, dus moet nu forummen op mijn man zijn aai pad en ik ben niet zo handig met dat ding..... Meer koffie!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Nou zeg dat wel boerderijgeit, vandaar ook dit topic om even lekker te zeuren en te klagen haha
Ohja roken kan en mag ik ook niet want ik ben gestopt...zucht.
quote:Hasse88 schreef op 23 september 2013 @ 09:06:

Goddank wel koffie en peuken, maar ik ben ook heel sielug hoor. Mijn laptop heeft kuren, dus moet nu forummen op mijn man zijn aai pad en ik ben niet zo handig met dat ding..... Meer koffie! Niet goed kunnen forummen hakt er ook in natuurlijk.
Nou, ik moest hier vanmorgen alle muntjes bij elkaar schrapen, want ik was vergeten dat ik gisteren had beloofd om even te pinnen voor vandaag. Vóór de koffie, mét een zwangere buik, het hele huis afstruinen om 10 euro bij elkaar te krijgen... Eerst die ellende maar even van me afschrijven hier
Dames dames. Alles leuk en aardig, maar jullie ellende valt natuurlijk in het niet bij het mijne.

Ik moet de hele dag (en morgen, en overmorgen en overovermorgen) luisteren naar de drilboor die voegje voor voegje van de gevel verwijdert.... En die gevel is groooooot. Dus ik ben zeker het allersielugst
quote:Cateautje schreef op 23 september 2013 @ 08:54:

Ja, ik kwam er gister achter dat ik vandaag de dag niet kon beginnen met koffie. Alles is op, dus......................je zeurt. Je kan niet in de schaduw staan van mijn probleem. Ik moet op eigen houtje wakker zien te worden en dan douchen, aankleden en koffie halen. Ga d'r maar aan staan.
Dan ga je toch weg Bootje. Goede reden om lekker buiten de deur koffie te drinken, shoppen, waar je zin in hebt.
Cum non tum age
Ik zat trouwens net aan zo'n elektronische sigaret te lurken. Op zich best te doen, maar jee, lijkt wel of er wiet in zit ofzo. Vraag me af of je ermee mag autorijden.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 23 september 2013 @ 09:20:

Ik zat trouwens net aan zo'n elektronische sigaret te lurken. Op zich best te doen, maar jee, lijkt wel of er wiet in zit ofzo. Vraag me af of je ermee mag autorijden.Ik zit er ook aan te denken om er een aan te schaffen, maar ik vind ze zo licht (beetje zoals Barclay), of heb je meerdere varianten?
quote:Cateautje schreef op 23 september 2013 @ 09:08:

[...]

Niet goed kunnen forummen hakt er ook in natuurlijk. Het is ook verschrikkelijk! Wat moet ik nu op mijn vrije dag? Kan ook geen fb spelletjes spelen, want dat mag ik niet downloaden op dit ding....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven