Jouw bucketlist!

01-02-2015 21:03 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon, omdat ik heel benieuwd ben naar mensen met bijzondere dingen die zij bovenaan zouden hebben staan in hun bucketlist.

Ik heb eigenlijk niet zoveel momenteel. Ik zou wel graag een keer uit een vliegtuig willen springen (mét parachute, ja ) en stage willen lopen in het buitenland.

Jullie?
Een huis bouwen

Een boom planten

Een kind krijgen (is er, nu nog opvoeden)
quote:ikke46 schreef op 02 februari 2015 @ 13:07:

3 maanden geleden had ik wel duizend wensen, nu heb ik er nog maar 1.... genezen van borstkanker.

Ik gun het jou van e!

Wat kan dat veel doen, hè? Verschrikkelijk. Weet je het al lang en hoe ziet je prognose eruit? Het aller-, aller-, allerbeste!
quote:Satchel schreef op 02 februari 2015 @ 13:25:

[...]

Probeer anders eens: gelukkig zijn. Werkt beter dan worden.Amen.
quote:Monkey1992 schreef op 02 februari 2015 @ 19:26:

[...]

Ik gun het jou van e!

Wat kan dat veel doen, hè? Verschrikkelijk. Weet je het al lang en hoe ziet je prognose eruit? Het aller-, aller-, allerbeste!

Halverwege oktober heb ik de diagnose gekregen. Inmiddels heb ik 5 chemokuren achter de rug en over 10 dagen staat de 6e en tevens laatste gepland.

Daarna volgt nog een amputatie i.c.m. okselkliertoilet (het zit ook in een aantal lymfevaten) en daarna nog een periode van bestralen.

Het is echt een ontzettend zwaar traject niet alleen lichamelijk maar ook mentaal. Je vroeg ook naar de prognose zag ik, tsja die is fifty / fifty. M.a.w. het is een zaak van erop of eronder.

Van die chemo's ben ik echt een paar dagen beroerd en lig ik in bed. Daarna nog een paar dagen op de bank en na een week krabbel ik weer wat op.

Gisteren was ik hartstikke moe, ben een half uurtje met de hond weggeweest. De rest van de dag heb ik op de bank gelegen en tv gekeken, lezen en slapen. Maar vandaag had ik een prima dag, wat in huis gerommeld, wassen draaien en 's middags 2 uur naar het park met mijn stoere Stafford.

Gelukkig heb ik veel steun van mijn man, buren en vrienden. Puberende dochter heeft het er maar zwaar mee maar helpt ook goed. Vanavond heeft ze een heerlijk pizza met zalm gebakken.

Ik heb alles om voor te vechten en te genezen en dat is mijn enigste wens die ik nu heb.
Enjoy the little things in life
- Diplomeren

- Trouwen (gaat ook gebeuren over 3 maanden )

- Een kind krijgen

- Afvallen en op gewicht blijven voor altijd
Ik ben ook erg benieuwd naar jullie bucketlist!
Naar Olympische Spelen om sfeer te proeven en paardensport jumpings te bezoeken

Businessclass vliegen

Terug naar Usa, Canada, Nieuw Zeeland, Australie voor roadtrips
Shoot first, ask questions later!
quote:[message=17706237,noline]willem1959 schreef op 01 februari 2015 @ 23:52:

Volslagen idioot, die bucket lists. Echt iets van deze verwende generatie die denkt dat alles maar mogelijk zal zijn. Het wordt tijd dat Europa eens wordt terug geworpen in duisternis en ellende. En geloof mij, dat zal niet eens zo heel lang meer duren. Dan zullen jullie beseffen dat een dak boven je hoofd, eten en een veilige omgeving niet zo vanzelfsprekend zijn als het lijkt. En dan ben je meteen van die idiote onzin als bucket lists af.Nahh is juist leuk zo'n bucketlist!
quote:EssentialBliss schreef op 01 februari 2015 @ 21:57:

- een van de UK national trails volledig lopen

- mijn angst voor muizen overwinnen

- een tijd in het buitenland wonen met man en hond

- een 5 km wedstrijd (hard)lopen Done!

- raften
I choose happy!
kinderen krijgen

rijbewijs halen

paaldansen

bodypainting

veel reizen : Las vegas, Sevilla, Argentinië, China,Japan,Hawaii, roadtrip door Amerika

feesten op Cruise schip

snorkelen

mijn eigen bedrijf opzetten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven