Jouw grootste droom
zaterdag 28 september 2013 om 00:28
Soms hebben mensen echt grote dromen, ze gaan auditie doen voor iets en de jury is overduidelijk tevreden.
Of een kind moet iets afleggen, je ziet in de ogen van de moeder dat zij gewoon met tranen in de ogen en trillende handen staat van blijheid dat het het kind is gelukt.
Of iemand staat voor een groot podium, hij wilde altijd al voor zo een grote groep spreken met deze belangrijke boodschap. Het is hem gelukt, men gaat aan de slag met zijn boodschap.
Wat is jouw grote droom?
Even los van een huisje, boompje, beestje hebben, want ook dat is erg prachtig en dat wilt (denk ik) iedereen. Ik bedoel jouw eigen grote droom.
Of een kind moet iets afleggen, je ziet in de ogen van de moeder dat zij gewoon met tranen in de ogen en trillende handen staat van blijheid dat het het kind is gelukt.
Of iemand staat voor een groot podium, hij wilde altijd al voor zo een grote groep spreken met deze belangrijke boodschap. Het is hem gelukt, men gaat aan de slag met zijn boodschap.
Wat is jouw grote droom?
Even los van een huisje, boompje, beestje hebben, want ook dat is erg prachtig en dat wilt (denk ik) iedereen. Ik bedoel jouw eigen grote droom.
zaterdag 28 september 2013 om 00:41
zaterdag 28 september 2013 om 00:49
quote:hoemaaktuhet schreef op 28 september 2013 @ 00:43:
sehnsucht, in hoeverre ben je bezig om het waar te maken?
Enn, mag ik weten wat het is?
Je hoeft het niet specifiek te omschrijven, je mag het een beetje wazig houden als je dat wil.
En heb je nu nieuwe? Of is het nu compleet voor je.
Eerst maar eens wat meer inkomen verwerven om wat te kunnen sparen.
ehh de rest van je vragen begrijp ik niet of zijn die voor iemand anders?
sehnsucht, in hoeverre ben je bezig om het waar te maken?
Enn, mag ik weten wat het is?
Je hoeft het niet specifiek te omschrijven, je mag het een beetje wazig houden als je dat wil.
En heb je nu nieuwe? Of is het nu compleet voor je.
Eerst maar eens wat meer inkomen verwerven om wat te kunnen sparen.
ehh de rest van je vragen begrijp ik niet of zijn die voor iemand anders?
zaterdag 28 september 2013 om 00:56
hoemaaktuhet, dank je wel!
Niks is zeker maar het is op zich wel iets dat op termijn te realiseren valt.
Mijn voorgaande wensen/dromen heb ik in meer of mindere mate ook kunnen realiseren.
Helaas bleken ze niet altijd zo goed te bevallen als ik gehoopt of gedroomd had
Pas op met wat je wenst je zou het wel eens kunnen krijgen
Niks is zeker maar het is op zich wel iets dat op termijn te realiseren valt.
Mijn voorgaande wensen/dromen heb ik in meer of mindere mate ook kunnen realiseren.
Helaas bleken ze niet altijd zo goed te bevallen als ik gehoopt of gedroomd had
Pas op met wat je wenst je zou het wel eens kunnen krijgen
zaterdag 28 september 2013 om 02:11
quote:sunbird schreef op 28 september 2013 @ 01:57:
Zwemmen kan in rivier of zwembad en 40 kilometer rijden in deze omgeving (Sapphire coast NSW) is geen straf.
20 + acres dichterbij de kust betekend ook dat de kans dat je in de toekomst steeds meer buren krijgt hoger is.maar dan droom je die buren toch gewoon weg?
Zwemmen kan in rivier of zwembad en 40 kilometer rijden in deze omgeving (Sapphire coast NSW) is geen straf.
20 + acres dichterbij de kust betekend ook dat de kans dat je in de toekomst steeds meer buren krijgt hoger is.maar dan droom je die buren toch gewoon weg?
zaterdag 28 september 2013 om 02:28
I have a dream
Vrijstaand huis, met een afgeschermd stuk grond erbij en alle oude katten uit het asiel halen en die een mooie ouwe dag bezorgen. Ik zie mezelf echt buiten zitten met veel katten om me heen.
En mooie boomstronken waar ze op kunnen klimmen en aan krabben
Maar dat zal altijd wel een droom blijven
Vrijstaand huis, met een afgeschermd stuk grond erbij en alle oude katten uit het asiel halen en die een mooie ouwe dag bezorgen. Ik zie mezelf echt buiten zitten met veel katten om me heen.
En mooie boomstronken waar ze op kunnen klimmen en aan krabben
Maar dat zal altijd wel een droom blijven